Betuwe meets Drenthe
Re: Betuwe meets Drenthe
Wat gezellig zeg en wat heerlijk dat water mooie omgeving zeg.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Vond het leuk om er gisteravond jullie verhalen bij te horen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Anka moest ik zaterdag ook wel even wat inhouden in het begin. Man man wat een energie zat er inCharret schreef:Oh we hadden echt heerlijk weer. In het begin moest ik Lies er echt een beetje insturen en proberen te houden en vandaag ging het zo relaxt en vanzelf.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Nou dat ziet er gezellig uit haha
Waar een Forum al niet goed voor is 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Machteld&Falco
Ziet er op en top genieten uit, zo aan jullie glimlach te zien 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Was toch jammer dat ik daar niet ook bij was
Ivonne, ik vind het echt super stoer hoe je
met Marga rondcrosst op deze foto's! En de andere dames zien er ook goed uit, de Fjordjes
dan hihi
Alies is ook een super leuke merrie, Keet had gister ineens door dat ze weg was,
dat werd brullen!

met Marga rondcrosst op deze foto's! En de andere dames zien er ook goed uit, de Fjordjes
dan hihi

dat werd brullen!

Ereplaatsje voor

Dank je welClaudje schreef:Was toch jammer dat ik daar niet ook bij wasIvonne, ik vind het echt super stoer hoe je
dan hihiAlies is ook een super leuke merrie, Keet had gister ineens door dat ze weg was,
dat werd brullen!

Ja ging ze brullen?

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Toen ik haar ophaalde en ze om de stal heen liep zag ze dat Alies weg was, toen werd ze ineens wakker 

Ereplaatsje voor