Rond de middag de trailer achter mijn hoerensloep geknupt, Beer opgehaald en richting Drenthe gereden. Na een goede, stabiele, rustige reis Beer daar uitgeladen, alsof hij thuis kwam! Zo leuk om te zien, denk echt dat hij het herkende! Eerst gezellig thee met Jan en Jose en Pernille en even bij Beer gekeken die lekker buiten stond te pierenwaaien. Jan heeft even in de 'mooie bak' gezeten en we hebben lekker bijgekletst. Ik heb Beer nu 2,5 jaar maar hij paste zo goed daar, kon ik de stal maar oppakken en bij mij naast de deur neerzetten.

Toen was het opzadel-tijd en gingen we rijden. We hebben dik 20 km gereden en als klap op de vuurpijl is Beer zelfs het water ingegaan..en dat voor mijn water-fobie-aanstel-fjord! De foto's zeggen genoeg denk ik.
#1. De reuzen bij elkaar, Aladin en Beer, ze konden het goed vinden samen!

#2. Kletsen en wachten tot Pernille klaar is.

#3. En daar gaan we!

#4. In het Gieterse Bos als ik het goed heb..

#5. Beer prachtig 'aan den teugel'.

#6. Hier mishandel ik Beer gruwelijk..Pernille heeft het vastgelegd. Aladin heeft maar 1 oor, ook al zo zielig!

#7. Aladin en Pernille in het bos.

#8. Braaf onder een viaduct door.

#9. Foto in draf maken is best moeilijk!

#10. Dan krijg je dus dit soort hoogstandjes...

#11. En toen zagen we water en daar moest natuurlijk iets mee gedaan worden!

#12. Aladin denkt, "Echt nie!"

#13. Pernille dacht, "Echt wel!"

#14. Filmpje van dappere Alie in het water!

#15. Beer HAAT water maar liep er, na een vriendelijk doch dringend verzoek, toch gewoon in! Paar keer in en uit het water gegaan, zonder aarzelen!

#16.

#17.

#18. Weer in Balloo, even rollen na het douchen!

#19.

#20. Na het rijden moest er gegeten worden!

En de laatste foto, puur toeval maar zo gaaf ter vergelijking! Zelfde plek, zelfde paard en bijna dezelfde pose!

Jan, Jose en Pernille, bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijke rit en tot de volgende keer!