Hildar 1e keer @ work op FW
- Love_Jordy
Re: Hildar 1e keer @ work op FW
volgens mij is het een momentopname, Hij zoekt je hand op...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
En daarna kwam hij naar beneden idd
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Maar kijk eens naar de pas die hij maakt. Die's echt gruwelijk kort. Hij is tegen je hand volgens mij, geen stelling. Ik vind het er allemaal zo stug uitzien.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Wat een leuke fjord!
Alleen heb ik het idee dat je bit wel erg hoog zit, zie foto 1. Misschien die een gaatje naar beneden doen? Verder sluit ik me bij voorgaande commentaar aan
Alleen heb ik het idee dat je bit wel erg hoog zit, zie foto 1. Misschien die een gaatje naar beneden doen? Verder sluit ik me bij voorgaande commentaar aan

Elvina, zal ik contoleren
Stelling kan kloppen idd. Probleem met hem is dat hij vaak uit zichzelf gaat lopen brullen of trekken op bit, zelfs wanneer ik hem gewoon in contact heb. Vroeger kwam daat bokken en steigeren bij, maar dat is nu gelukkig opgelost met hulp.
Ik zou idd beter wat meer vooruit rijden, misschien iets meer plaats vanvoor geven. Misschien dat het daarmee verbeterd.

Stelling kan kloppen idd. Probleem met hem is dat hij vaak uit zichzelf gaat lopen brullen of trekken op bit, zelfs wanneer ik hem gewoon in contact heb. Vroeger kwam daat bokken en steigeren bij, maar dat is nu gelukkig opgelost met hulp.
Ik zou idd beter wat meer vooruit rijden, misschien iets meer plaats vanvoor geven. Misschien dat het daarmee verbeterd.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Vandaag de tips gebruikt en los en voorwaarts gereden en het ging een stuk beter! Minder protest en lekker ontspannen. Een paar keer mooi aan de teugel gekomen, al was het niet lang. Ook heeft hij een tijd voorwaarts-neerwaarts gelopen.
Dus bedankt voor het advies
Dus bedankt voor het advies