Omdat we niet onvoorbereid als een stel nitwits op de keuring willen verschijnen,ben ik al een poosje met Ravina en Hercules aan het oefenen met lopen/voorbrengen.
Opstellen met Ravina is nog wat moeilijk,om precies de benen ver van de jury af het dichtst bij elkaar te laten staan.
maar vandaag weer even geoefend,en Hercules blijft zo enorm stout als ik met Ravina alleen loop en hij moet op een afstandje kijken...........hij springt,rent,bokt,en hinnikt,en het kost flink wat kracht om hem bij je te houden.
vandaag was het zo erg,dat hij het ringetje van zijn voorbrenghalstertje stukgetrokken heeft,de draak

dus ik zie wel tegen de keuring op,ik heb besloten om Ravina wel op te laten gaan voor de keuring,maar als Hercules zich zo enorm gek blijft gedragen,als hij eventjes alleen moet zijn...........we kijken met zenuwen uit naar de grote dag,20 augustus..............ik wil zo graag dat ze goed voor de dag komen,voor Hercules hoop ik natuurlijk op een A premie,maarja de kans is natuurlijk groot dat het een B voor hem gaat worden..........
moest het even van me af schrijven