Jason verkocht

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
margalorenz

Jason verkocht

Bericht door margalorenz » vr 29 jul 2011, 18:35

Vandaag is er iemand bij Jason komen kijken. Ze vond hem geweldig en gaat hem kopen. Volgende week wordt hij opgehaald. Toen die mevrouw weg was heb er enorm om gehuild, maar ik sta er wel achter. Hij krijgt het daar fantastisch. Hij komt aan huis te staan met een inloopstal en weide en paddocks en rijbak aan huis samen met een shetlander. De mevrouw gaat recreatieve bosritjes met hem doen en verder grondwerk en NH oefeningen. Een beter huis had ik niet voor hem kunnen vinden, maar toch doet het enorm veel pijn.
Morgen ga ik twee fjorden bekijken. Misschien dat dit de pijn een beetje kan verzachten. Als Jason wordt opgehaald zal het nog wel even moeilijk worden maar daarna kunnen hij en ik opnieuw beginnen en allebei in een sitautie die beter bij ons past (hoop ik).
fypsi2
Contacteer:

Re: Jason verkocht

Bericht door fypsi2 » vr 29 jul 2011, 19:07

wat erg dat je afstand gaat doen van Jason.. Wel heel fijn dat hij goed terecht komt en weidegang met inloopstal en wat al niet meer dat klinkt wel heel erg goed. Ik weet hoe pijn het gaat doen als hij straks wordt opgehaald, maar je hebt een lief nieuw iemand voor hem gezocht en zo gaat er toch een stukje liefde met hem mee.

Ik wens je heel veel sterkte toe volgende week en geniet nog even lekker van hem zolang hij nog bij je is.

Groetjes Jolanda :wave:
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 29 jul 2011, 19:32

moeilijke beslissing, maar wel heel eerlijk naar Jason en jezelf toe. Heel veel sterkte ermee en aan de andere kant ook weer heel veel plezier gewenst met fjordjes kijken
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Ilona

Bericht door Ilona » vr 29 jul 2011, 19:59

Ook al is het een goed doordachte keuze, het is geen gemakkelijke.
Hopelijk vind je een leuke fjord waar je een goede klik mee krijgt!
Ik weet nog een leuke 2 jarige ruin eventueel O:)
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » vr 29 jul 2011, 20:11

Goh Marga, dat is nog snel gegaan! Wel fijn aan de ene kant, maar als hij gaat, zal het zeker even moeilijk zijn. Maar ik denk dat je een eerlijke keuze hebt gemaakt hoor!
Straks op zoek naar een fjordenmaatje. Houd je nog wel contact met de nieuwe eigenaresse?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Anouska

Bericht door Anouska » vr 29 jul 2011, 22:17

Klinkt super Marga! Ik hoop dat je een leuk fjordenvriendje/ vriendinnetje vindt. Want tja, eenmaal fjordenvirus, altijd fjordenvirus ;)
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Viv

Bericht door Viv » za 30 jul 2011, 05:13

Toch wel dus. Nou meis zo te horen komt hij supergoed terecht. Succes met zoeken naar een nieuwe gele knuffel.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
margalorenz

Bericht door margalorenz » za 30 jul 2011, 06:57

Bedankt allemaal. Het gaat opeens echt zo snel. Ik heb zo lang over die beslissing gedaan en opeens gaat alles binnen een week. Dat is wel heel heftig, maar een beter huis had ik me niet voor hem kunnen wensen. Ik mag contac houden en als ik wil ook zo nu en dan langskomen. Die mensen willen les gaan nemen van dezelfde instructrische en wat betreft grondwerk en NH gaan ze verder met waar ik mee bezig was. Ze hebben verder alleen bosrittenambitie en dat is dus helemaal prima. Jason had ook meteen een klik met Janneke (zijn nieuwe baasje). Tijdens de eerste begroeting wist ik het gewoon al. Je zag het klikken van twee kanten. Ik ben daar natuurlijk heel blij om maar...... jullie snappen het wel denk ik.Maandagavond wordt Jason opgehaald. Ze laten hem speciaal dit weekend nog hier zodat ik zondag nog 1 keer met hem de veluwe op kan. Dat vond ik heel lief van ze.
Ik kon vannacht wel weer lekker slapen. Dat was ook al even geleden.

Straks stap ik in de auto op weg naar Balloo en Alteveer. Dat lag mooi bij elkaar in de buurt dus we gaan twee mogelijke nieuwe gele knuffels bekijken (ik mag er helaas maar 1 natuurlijk). Ik heb er veel zin in. Ik ben zeer benieuwd.

Als ik een geschikte nieuwe vriend heb gevonden zal ik jullie dat natuurlijk meteen laten weten.
prebalia

Bericht door prebalia » za 30 jul 2011, 09:32

Klinkt als een heel goed nieuw plekje voor Jason.
Lief van ze dat ze hem na het weekend ophalen zodat je nog een fijne rit kunt rijden.

Heel veel succes met het vinden van een nieuwe gele knuffel ;)
Plaats reactie