Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11
Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl
Zo'n man is goud waard, ik heb ook zo'n exemplaar. Moet je heel zuinig op zijn maar dat ben je vast wel, hihi.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Issie ook...maar je moet dat mannen niet teveel zeggen denk ik
, alhoewel hij nu wel zielig is want hij heeft een gebroken teen.

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jemig naat wat een verhaal weer. Zo zit ik al tig weken te wachten op een westernbitje, verry irri! Achteraf blijken daar zeer slechte recensies over te zijn op bokt over die zaak. Jammer dat ik het niet eerder wist.
Kdiesje zit helemaal super in zn velletje nu hij van het land is. Blijft weer mooi slank en loopt de sterren van de hemel. Hij is weer helemaal vrolijk en niet meer zo sjaggo, staat zowat de hele dag buiten met medelotgenoten zonder land. Tussendoor ff op stal voor een natje en een droogje enzo. Mijnheer is weer helemaal het mannetje.
Kdiesje zit helemaal super in zn velletje nu hij van het land is. Blijft weer mooi slank en loopt de sterren van de hemel. Hij is weer helemaal vrolijk en niet meer zo sjaggo, staat zowat de hele dag buiten met medelotgenoten zonder land. Tussendoor ff op stal voor een natje en een droogje enzo. Mijnheer is weer helemaal het mannetje.
Heb je nog wel contact dan Viv? als je ook geen contact kunt maken vind ik altijd nog het allerergste! Zaak waar ik nu de broeken had besteld, had ook slechte recensies op bokt dus toen had ik echt zoiets van "dat MEEEEEEHEEEEEN je niet"
, had alleen vandaag 2 bestelling updates en nog een handgeschreven mailtje dat het vandaag op de bus ging...dus het lijkt vooralsnog goed te gaan.

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wat lief van Edgar! 
Ik ben vanmorgen met Hay naar het bos geweest. Wist niet dat het zo'n mooi weer zou worden, dus er waren wel veel dazen. Niet zo lang geweest, maar 't was toch eens lekker er weer op uit te trekken met de poownie. Hij beide keren super en in het bos was hij ook best braaf. Op één ik-peer-eruit-actie (die natuurlijk op film staat
). Moeten dat veel vaker doen zodat hij ook wat relaxter wordt, maar voor een paard dat amper bos ziet is hij wel heel braaf 
Ines was mee op de fiets en heeft wat foto's gemaakt, deze kreeg ik al in m'n mailbox

Ik ben vanmorgen met Hay naar het bos geweest. Wist niet dat het zo'n mooi weer zou worden, dus er waren wel veel dazen. Niet zo lang geweest, maar 't was toch eens lekker er weer op uit te trekken met de poownie. Hij beide keren super en in het bos was hij ook best braaf. Op één ik-peer-eruit-actie (die natuurlijk op film staat

Ines was mee op de fiets en heeft wat foto's gemaakt, deze kreeg ik al in m'n mailbox

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ja dat zeiden ze bij mij ook Naat, maar vooralsnog niks ontvangen.
Gave pics Jil, leker weertje. Ik ben gister tot het bot toe natgeregend
Baalde als een stekker want hij liep onwijs lekker, maar toen het begon te bliksemen (regen doet me niet zoveel) ben ik toch maar afgestapt.
Gave pics Jil, leker weertje. Ik ben gister tot het bot toe natgeregend

Gisteren op Cai gereden wat een heerlijk beest is dat zeg klein maar wel heel dapper.
We hadden ook regen Viv alleen geen onweer gelukkig ook lekker nat geworden bij thuiskomst eerst een warme douche genomen.
We hadden ook regen Viv alleen geen onweer gelukkig ook lekker nat geworden bij thuiskomst eerst een warme douche genomen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
wat een leuke foto's Jilly....maar je ziet er op beide wel een beetje zorgelijk uit
...paardrijden is LEUK! Eigenlijk zijn we natuurlijk vooral benieuwd naar het filmpje
foss (Karin toch? (sorry als ik me vergis
)), staat Cai bij jou dan of was je er op bezoek?

foss (Karin toch? (sorry als ik me vergis

Heerlijk zo eropuit met je viervoeter. Ging het goed met Hay op de trailer?
Pagina 34! we mogen bijna naar deel 12!
Rijm er maar vast lustig op los zou ik zeggen
Pagina 34! we mogen bijna naar deel 12!
Rijm er maar vast lustig op los zou ik zeggen

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Gaan we ook eens foto's doen in de beginpost van het nieuwe topic? Rijmen ben ik niet zo goed in, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Deel 12 zedde gij? Natuurlijk zijn onze C'tjes daar ook weer bij... (Jilly?
)
De C'tjes zijn in deel 12 beland! Neem wat M&M's of walnoten erbij in je hand....
Nou ja.... Ik denk er nog wel eens over
Foto's vind ik altijd wel leuk in de beginpost.

De C'tjes zijn in deel 12 beland! Neem wat M&M's of walnoten erbij in je hand....

Nou ja.... Ik denk er nog wel eens over

Foto's vind ik altijd wel leuk in de beginpost.
Castor

Nu heb ik een sterke..... *tromgeroffel*.......
C'tjes topic, deel 12.
En? En? Goed verzonnen?
Het gaat om de inhoud...
C'tjes topic, deel 12.
En? En? Goed verzonnen?

Het gaat om de inhoud...
Castor

dat moet je er dan nog achter zetten:
C'tjes topic, deel 12: het gaat om de inhoud!
C'tjes topic, deel 12: het gaat om de inhoud!
Dat was nou precies waar ik op hoopte dat jij zou typen 

Castor

oh getver...ik word voorspelbaar....het spijt me Ilona, maar onze relatie is gedoemd..ik kan het blijkbaar niet meer spannend voor je houden....*snif*
Als bestigste vrinden ken je elkaar nou eenmaal door en door 

Castor

yay..mijn rijbroeken zijn er...als ik nu toch eens een stoere hengst kon lasso-en om ze te testen!
[quote="Nathalie"]wat een leuke foto's Jilly....maar je ziet er op beide wel een beetje zorgelijk uit
...paardrijden is LEUK!/quote]
Is dat zo?
ik vind paardrijden een hele serieuze bezigheid hoor!
Haha nee, voor die eerste foto heb ik ook geen verklaring. Die 2e foto was gemaakt aan zo'n zandkuil en dat vond Hay niet zo gezellig volgens mij. Ik was er net bijna afgeflikkerd omdat hij een overwachtse halve draai maakte, vandaar mijn hoofd waarschijnlijk
Dinsdag had ik les gehad en de juf vond hem een heel soepel paard. Met een beetje oefening nam hij hele goeie stelling en buiging aan en ging zo ook mooi op de volte. Maar een soepel paard heeft ook z'n nadelen heb ik gisteren dus ontdekt hihi
Nathalie, kom 'gauw' naar hier. Dan zadel ik Tempo voor je. (ik ben nog een uur thuis
)
't Is vandaag onze nationale feestdag, dus wij smeren 'm dadelijk naar Olland! Tot zaterdag

Is dat zo?

Haha nee, voor die eerste foto heb ik ook geen verklaring. Die 2e foto was gemaakt aan zo'n zandkuil en dat vond Hay niet zo gezellig volgens mij. Ik was er net bijna afgeflikkerd omdat hij een overwachtse halve draai maakte, vandaar mijn hoofd waarschijnlijk

Dinsdag had ik les gehad en de juf vond hem een heel soepel paard. Met een beetje oefening nam hij hele goeie stelling en buiging aan en ging zo ook mooi op de volte. Maar een soepel paard heeft ook z'n nadelen heb ik gisteren dus ontdekt hihi
Nathalie, kom 'gauw' naar hier. Dan zadel ik Tempo voor je. (ik ben nog een uur thuis

't Is vandaag onze nationale feestdag, dus wij smeren 'm dadelijk naar Olland! Tot zaterdag

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik ben al weken aan het verzinnen wat er rijmt op 12, maar dat is niet zo veel. Sterker nog er rijmt helemaal NIKS op 12 (3 rijmwoordenboeken geraadpleegd).
Denkt nog verder....
Denkt nog verder....
C-tjes topic deel 12: de wel en weetjes van onze C-tjes