Cayleigh had vanavond foto's van Cos en mij gemaakt...
knuffelen met mijn poown (vindt hij altijd lekker)

en het waaide nogal in de paddock

we have a lift-off

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ooooh!Nathalie schreef:ooooh Ilona schatje.....http://www.calorietabel.nl/index.php?idd=m.... kijk en huiver![]()
Mijn oom heeft Shires. Die kan ik dan weer van mijn lijstje afstrepenNathalie schreef:Nou, zoek even een plek waar ze ijslanders en blokhutjes verhuren....eitje toch?. Ik heb vorig jaar al eens op een ijslander gereden. 1.35 nog net kleiner dan Cos...wat zit dat tolten lekker
Shire lijkt me trouwens ook erg leuk, die staan ook nog op mijn 'to do' lijstje....
Uhm...dat mag wel niet al teveel zijn...anders kan ik niet meer mee op ijslander-ritIlona schreef: Oooh ja en vééél koek en chips en mars en snickers speciaal voor Nathalie zodat ze de walnoten niet zo mist![]()
Die oom van mij is niet zo groot en sterk hoorNathalie schreef:oh....en Ilona..leen mij die oom eens uit!
Hmmm misschien toch maar shires huren.....Nathalie schreef:Uhm...dat mag wel niet al teveel zijn...anders kan ik niet meer mee op ijslander-ritIlona schreef: Oooh ja en vééél koek en chips en mars en snickers speciaal voor Nathalie zodat ze de walnoten niet zo mist![]()
....ik weeg nu 75 incl. rijkleding (zonder laarzen, die zal ik ook nog op moeten snorren of zou ik m'n eigen beugels mee mogen nemen)...en de gewichtslimiet daar is 85 kilo...dus jullie kunnen/mogen mij niet vetmesten!
Voorspel schijnt ook belangrijk te zijnNathalie schreef:*negeert Ilona's oom-opmerking*....het is immers geen donderdag ..pfffft
Drooling (also known as driveling, slobbering, or, in a medical context, ptyalism) is when saliva flows outside the mouth. Drooling is generally caused by excess production of saliva, inability to retain saliva within the mouth, or problems with swallowing.