Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Nathalie

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Nathalie » vr 15 jul 2011, 21:44

September is voor mij prima, heb Edgar alvast voorbereid op een weekend alleen met de kinderen :P

Cayleigh had vanavond foto's van Cos en mij gemaakt...

knuffelen met mijn poown (vindt hij altijd lekker)
Afbeelding

en het waaide nogal in de paddock :')
Afbeelding

we have a lift-off
Afbeelding
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
foss

Bericht door foss » za 16 jul 2011, 04:34

Mooie foto's van dat stijgeren blijft mooi.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 16 jul 2011, 10:05

Ze doen het standaard zodra ze samen de paddock in gaan dus eigenlijk kan ik het ze elke dag zien doen, maar toch blijft het spectaculair en blijf ik er met een grote grijns naar staan kijken. Het is ook vooral P.C. die het uitlokt...knabbelt bij Cos aan z'n achterbenen, rent dan hard weg...Cos erachteraan...dan draait P.C. zich om (dat kleine bolle lijfje is zoveel meer wendbaarder dan Cos) en floep..staan ze tegenover elkaar....30 seconden daarna staan ze dan rustig gapend naast elkaar te suffen :')
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ilona

Bericht door Ilona » za 16 jul 2011, 11:45

Nathalie schreef:ooooh Ilona schatje.....http://www.calorietabel.nl/index.php?idd=m.... kijk en huiver }-)
Ooooh! 8) Een mars én een snicker zijn nog minder calorieën dan 100 gram walnoten! How bizar!
*Gaat nu om een mars én een snicker met als excuus: het zijn immers geen walnoten O:) :D *
Nathalie schreef:Nou, zoek even een plek waar ze ijslanders en blokhutjes verhuren....eitje toch? :'). Ik heb vorig jaar al eens op een ijslander gereden. 1.35 nog net kleiner dan Cos...wat zit dat tolten lekker :)
Afbeelding

Shire lijkt me trouwens ook erg leuk, die staan ook nog op mijn 'to do' lijstje....
Mijn oom heeft Shires. Die kan ik dan weer van mijn lijstje afstrepen ;)
Afbeelding
Helaas hebben ze Hazel (waar ik op zit, rechts)) een tijdje terug in moeten laten slapen. Ze had hele heftige artrose... ;(
Nu hebben ze die Shire nog waar mijn nichtje op zit (links), en een shire hengst van 3,5 jaar (is van mijn nichtje), een Nederlands trekpaard en een oude shet.
Geweldig zoals de grond daar trilt als die paarden door de wei heen kletteren (ook nog eens veengrond).

Oke. IJslanders en een blokhut (met stapelbed) dus, met gelegenheid tot een bbq zodat Anita ook nog mee kan komen genieten.. 8-)
Oooh ja en vééél koek en chips en mars en snickers speciaal voor Nathalie zodat ze de walnoten niet zo mist ;)
Zie nu dat Nathalie nog een linkje geplaatst had.. Ga ik zo ff checken. Is vast incl ijslanders :P

Leuke foto's weer van je paardenspul Nathalie!
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » za 16 jul 2011, 11:53

Leuke link Nathalie. Alles in één (op de bbq na dan).
En is 'maar' 3 uur rijden enkele reis :P , maar Viv en ik kunnen vast wel carpoolen :D
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 16 jul 2011, 12:01

Idd leuke link en als daar ook geBBQt kan worden voor mij ook goed te doen. Is ongeveer een half uurtje rijden voor mij. Die BBQ zou dan misschien ook wel hier bij ons thuis gehouden kunnen worden, we kunnen hier altijd droog zitten mocht het slecht weer zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 17 jul 2011, 07:34

Nou kijk...we komen al ergens....

Voor degenen die van down-under naar boven moeten, die kunnen ook altijd nog een tussenstop bij mij maken (en dan kan ik trots Cos en P.C. presenteren (en nee Jilly, P.C. niet in stukjes op een dienblaadje als hors d'oeuvre :'))

BBQ bij Anita klinkt ook leuk, kunnen we daar ook het fjordenspul zien :D (anders raken we straks nog helemaal 'ver-ijslandert')
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 17 jul 2011, 07:35

oh....en Ilona..leen mij die oom eens uit! :)
Nathalie

Bericht door Nathalie » zo 17 jul 2011, 07:39

Ilona schreef: Oooh ja en vééél koek en chips en mars en snickers speciaal voor Nathalie zodat ze de walnoten niet zo mist ;)
Uhm...dat mag wel niet al teveel zijn...anders kan ik niet meer mee op ijslander-rit :')....ik weeg nu 75 incl. rijkleding (zonder laarzen, die zal ik ook nog op moeten snorren of zou ik m'n eigen beugels mee mogen nemen)...en de gewichtslimiet daar is 85 kilo...dus jullie kunnen/mogen mij niet vetmesten!
Jilly

Bericht door Jilly » zo 17 jul 2011, 20:08

Eerst rijden en dan eten dus?

Leuke foto's van Cos! Wat voor bit heb je er nu in? Is dat PC op de laatste foto? Wat lijkt ie groot zo! (zo'n grote shetlanders eet ik niet hoor)

Een meisje wat vaak bij ons op stal helpt zag me gisteren en het eerst wat ze zei was 'er is een nieuwe biefstuk' :') die kent me ook al haha

Hier weinig te melden, ik vrees dat ik chronisch onder de verf zit. Krijg dat spul er echt niet meer af pff... Kan zo onderhand geen verf meer zien...

*gaat pudding uit de ijskast halen* :+
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ilona

Bericht door Ilona » ma 18 jul 2011, 08:58

Nathalie schreef:oh....en Ilona..leen mij die oom eens uit! :)
Die oom van mij is niet zo groot en sterk hoor :? :')

Nathalie schreef:
Ilona schreef: Oooh ja en vééél koek en chips en mars en snickers speciaal voor Nathalie zodat ze de walnoten niet zo mist ;)
Uhm...dat mag wel niet al teveel zijn...anders kan ik niet meer mee op ijslander-rit :')....ik weeg nu 75 incl. rijkleding (zonder laarzen, die zal ik ook nog op moeten snorren of zou ik m'n eigen beugels mee mogen nemen)...en de gewichtslimiet daar is 85 kilo...dus jullie kunnen/mogen mij niet vetmesten!
Hmmm misschien toch maar shires huren..... 8)7 Of in ieder geval 1 :P :=
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 18 jul 2011, 09:17

Jilly is nu permanent oranje???

*negeert Ilona's oom-opmerking*....het is immers geen donderdag ..pfffft

oeh...1 Shire voor Nathalie...laat die koekjes maar aanrukken....ehm...ah...nee...ik heb thuis dan weer geen Shire natuurlijk en wilde Cos eigenlijk niet inruilen. Alhoewel het me wel erg leuk had geleken om boven jullie uit te torenen :D
Ilona

Bericht door Ilona » ma 18 jul 2011, 09:57

Nathalie schreef:*negeert Ilona's oom-opmerking*....het is immers geen donderdag ..pfffft
Voorspel schijnt ook belangrijk te zijn :')

Cos kan voor de kar :)*
Ze kunnen toch altijd meer gewicht trekken dan dragen? Zit je voorlopig nog wel even goed.
*vult boodschappenbriefje aan: -Zak walnoten voor Nathalie *

Jilly permanent oranje... >;) Zit je opmerking op je werk over 'die stomme Hollanders ook' je nog steeds niet lekker? Je slaat nu wel een beetje door misschien :=
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 18 jul 2011, 11:48

voorspel? tisda? foei Nathalie, het is maandag!

oh ja....3 keer hun eigen gewicht dragen en 10 keer hun eigen gewicht trekken toch? :(-

neeeheee...geen walnoten ;(
Ilona

Bericht door Ilona » ma 18 jul 2011, 17:32

Ik vind walnoten gelukkig niet zo boeiend. Alhoewel... wat griekse yoghurt, walnoten en wat honing.. :9 Dát lust ik dan weer wel!
Toch even, gewoon speciaal voor Nathalie: een (tijdelijke) andere avatar O:)
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 18 jul 2011, 18:23

Drooling (also known as driveling, slobbering, or, in a medical context, ptyalism) is when saliva flows outside the mouth. Drooling is generally caused by excess production of saliva, inability to retain saliva within the mouth, or problems with swallowing.
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 18 jul 2011, 18:28

walnoten zijn trouwens het lekkerst wanneer ze ijs- en ijskoud zijn :D :D :D

Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » ma 18 jul 2011, 18:37

Als walnoten 'slecht' zijn en ijs is 'slecht'... Ik heb vroeger op school geleerd - en - = +
walnoten = min
ijs = min
Walnoten in ijs moét dan toch plus zijn :)*
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 18 jul 2011, 18:40

hmmm.....dus als allebei onze banksaldo's negatief zijn is er ook niets aan de hand???????
Ilona

Bericht door Ilona » ma 18 jul 2011, 18:52

Precies! Als we onze negatieve saldo's dan weer bij elkaar voegen moet er iets plus uit komen :D
Tsjonge.. dat ik daar nog niet eerder op gekomen ben zeg!
Oh sorry Nathalie.. ik gebruikte echt per ongeluk het woord 'gekomen'.. Blijf rustig, kalm.. het is nog steeds geen donderdag.. het is nog maar VOORSPEL MAANDAG 8-)

M&M's.... :9 En ik heb heel de dag al trek in die dingen.... >;)
Plaats reactie