Bink in Pink
- Senna&Cajra
Re: Bink in Pink
Dat werd ook hoog tijd voor foto's Anna. WOW Binkie is echt een BINK geworden. Je hebt hem lekker aan het lopen.
Ziet er goed uit Annabel, hij loopt heerlijk!
En qua houding, volgens mij veranderd het hele plaatje al als je je schouders niet laat afhangen maar wat meer naar achter kantelt. Vind het namelijk wel meevallen verder
En qua houding, volgens mij veranderd het hele plaatje al als je je schouders niet laat afhangen maar wat meer naar achter kantelt. Vind het namelijk wel meevallen verder

Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Een echte Bink kan roze prima hebben, dat blijkt wel weer. Blijf het een heerlijk paard vinden (hoe groot is hij nu?) en jullie zijn lekker samen bezig!
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jemig wat loopt-ie netjes Annabel! Gewoon een genot om naar te kijken zo op de foto's!
Toen ik een paar maandjes terug samen met Anita (onder andereAnita schreef:Daar zijn filmpjes voor, hihi.janna schreef:Het is altijd zo jammer dat je de cadans en vering in de voeten niet op de foto krijgt zoals hij het in het echt toont.
Ik geniet altijd als ik Bink zie lopen. Of het nu onder het zadel is, voor de kar of los aan de hand, het is altijd een lust voor het oog.

Hoe hij loopt en zijn uitstraling zijn echt een lust voor het oog.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Vind het zo'n onwijs knap paard!!!
Hij loopt lekker
Hij loopt lekker

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Die foto 21 
Tis echt een lekker dier!

Tis echt een lekker dier!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Zo he...die weet wel hoe hij moet lopen zeg
En het rose staat hem goed hoor

En het rose staat hem goed hoor

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl

Zag nog dat ik vergeten was jou vraag te beantwoorden Anita. Ik heb mn arm een beetje overbelast dus nu voor de steun en voor mezelf als herinnering aan het voldoende ontspannen en rust nemen, die band om.
@Nathalie: Als ik m meet is ie rond de 1,47 meter.
Geluk is de vrucht van intens werk
Wauw Bink heeft zulke onwijs ruime bewegingen
Die heeft Cas dan weer wat minder, is denk ik ook iets minder explosief als Bink
Ziet er goed uit hoor en die ontspanning komt vast goed! (moet ik wat opsturen van Cas?
)

Die heeft Cas dan weer wat minder, is denk ik ook iets minder explosief als Bink
Ziet er goed uit hoor en die ontspanning komt vast goed! (moet ik wat opsturen van Cas?

Bink is stoer! 
Je heb hem erg leuk aan het lopen zeg.
Wanneer ga je weer eens met hem starten?

Je heb hem erg leuk aan het lopen zeg.
Wanneer ga je weer eens met hem starten?
Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Leuk setje!
Wat loopt hij lekker zeg
Wat loopt hij lekker zeg