Na lisette is het dus ook de beurt aan mij.Reinou schreef:Dat vraagt om rijfoto's Lisette en Annabel
Hierbij Bink en ik. In de afgelopen maanden is hij steeds fijner gaan lopen en hebben we naar mijn idee weer een leuke stap vooruit gedaan. Het schrikkerige gedrag dat hij had is tot een minimum beperkt en ik weet nu hoe ik het goed kan opvangen, zonder dat de stress al te lang blijft overheersen. Ik zie nu dat ik alleen weer nog meer aan mijn houding mag werken...dat is beter geweest

(oh en dit was dus vorige week, voor de waterval hehe, ziet er nu wel anders uit)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Soms is mijn houding echt even ver te zoeken

9.

haha nee dit is wel beetje overdreven, de bomen moet ik nodig snoeien, dus af en toe krimp ik in elkaar om niet een tak in mijn gezicht te krijgen.
10.

De schrikmomenten zien er momenteel nog zo uit (soms gepaard met een kleine sprong opzij) ipv dat we gelijk 90 tot 180 graden draaien en aan de andere kant van de bak staan.
11.

12.

Soms is ie het ook ergens niet mee eens en dan krijg je dit soort momenten.
Maar hij kan ook gewoon braaf zijn en erg lekker lopen, waarbij nu ook de knop van de middendraf een beetje beter gevallen is en dan doet hij erg hard zijn best (hoe drukker hij aan het kauwen is op het bit, des te geconcentreerder)
13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

Even in gesprek met Bart die Bella van Rosanna aan het mennen was.
21.

22.

23.

24.

Zo genoeg?