Voorstellen
Re: Voorstellen
Welkom Martine! Ik ben Anouska, 31 jaar, en in het bezit van de 6 jarige ruin Bjorn. Veel lees en post plezier op dit verslavende forum!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Martine-Cir schreef:Hallo esmee![]()
Hoe lang moet pluk nog ??
Cirany is 17 juli uitgerekent
Tot de 24ste... Ze geniet dus nu van haar zwangerschapsverlof

hoi,welkom!
ik ben Yvonne,nog eventjes 24 jaar,werkzaam in een apotheek en in het trotse bezit van 2 fjorden,Ravina,een gra modelmerrie van OrstaxBrusvein en haar zoon Hercules van Rubis d'OberxOrsta
veel plezier en succes straks met het veulentje!
ik ben Yvonne,nog eventjes 24 jaar,werkzaam in een apotheek en in het trotse bezit van 2 fjorden,Ravina,een gra modelmerrie van OrstaxBrusvein en haar zoon Hercules van Rubis d'OberxOrsta
veel plezier en succes straks met het veulentje!
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Welkom! 
Ik ben Lotte en heb een Fjordenmerrie van net 17, genaamd Ody! (v. Myrstein).
Ben zelf 25, woon in Friesland en werk als orthopedagoog en als ambulant begeleider.
Veel plezier hier!

Ik ben Lotte en heb een Fjordenmerrie van net 17, genaamd Ody! (v. Myrstein).
Ben zelf 25, woon in Friesland en werk als orthopedagoog en als ambulant begeleider.
Veel plezier hier!

Hallo,
Ik wil mijzelf ook even voorstellen. Mijn naam is Patricia, 40 jaar en mijn droom (en van mijn 12 jarige dochter Lana) is uit gekomen. We hebben een fjord genaamd Zolmar. Hij is nu ruim een jaar bij ons. We hebben een wat moeilijke start gehad ondanks dat het liefde op het eerste gezicht was. De eerste 2 maanden gingen prima, maar daarna ging het niet zo lekker. Uiteindelijk hebben we een aantal maanden alleen maar grondwerk gedaan (NH-lessen). We zijn samen enorm gegroeid en begrijpen elkaar nu veel beter. Dus binnenkort gaan we een heerlijk duinritje maken. Zolmars vader is Sven en zijn moeder is Myra. Zolmar woont in Santpoort-zuid

Ik wil mijzelf ook even voorstellen. Mijn naam is Patricia, 40 jaar en mijn droom (en van mijn 12 jarige dochter Lana) is uit gekomen. We hebben een fjord genaamd Zolmar. Hij is nu ruim een jaar bij ons. We hebben een wat moeilijke start gehad ondanks dat het liefde op het eerste gezicht was. De eerste 2 maanden gingen prima, maar daarna ging het niet zo lekker. Uiteindelijk hebben we een aantal maanden alleen maar grondwerk gedaan (NH-lessen). We zijn samen enorm gegroeid en begrijpen elkaar nu veel beter. Dus binnenkort gaan we een heerlijk duinritje maken. Zolmars vader is Sven en zijn moeder is Myra. Zolmar woont in Santpoort-zuid

-
-
Ik zie nu pas dat er nog meer gereageerd was in mijn voorstel topic..
leuk dat jullie ook net op fw zitten! En leuke fjord!

leuk dat jullie ook net op fw zitten! En leuke fjord!
Ik lees je topic nu pas! maar welkom hier!
Ik ben Dennis, 30 jaar en woon in Veghel. Sinds een aantal weken trotse eigenaar van Geke, welke ik bij Jan en Jose gekocht heb.
De andere paarden in mijn onderschrift zijn van mijn oom, waar ik al ruim 20 jaar kom voor de paarden die daardoor ook als eigen voelen
Ik ben Dennis, 30 jaar en woon in Veghel. Sinds een aantal weken trotse eigenaar van Geke, welke ik bij Jan en Jose gekocht heb.
De andere paarden in mijn onderschrift zijn van mijn oom, waar ik al ruim 20 jaar kom voor de paarden die daardoor ook als eigen voelen

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Welkom hier,
Wat een mooie fjord rij jij.
Ik ben Karin ben 40 jaar getrouwd en heb een zoontje van 4 verder hebben we een aantal fjorden en fok ik minipaardjes.
Heel veel plezier op dit gezellige forum.
Wat een mooie fjord rij jij.
Ik ben Karin ben 40 jaar getrouwd en heb een zoontje van 4 verder hebben we een aantal fjorden en fok ik minipaardjes.
Heel veel plezier op dit gezellige forum.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
Dankjewel
@dendola, leuk dat je geke hebt gekocht, mooi paardje

@dendola, leuk dat je geke hebt gekocht, mooi paardje