je hebt ook een dazenvanger nodig per zoveel m2 weiland, dus als je er 1 zou plaatsen in een heel groot land, helpt het niet.
Wij hebben ze 3 jr geleden zelf gemaakt, en die deden hun werk goed!! veel minder dazen!
DAZEN EN MUGGEN
Re: DAZEN EN MUGGEN
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
helpt dit brouwseltje ook echt? mijn ventje zit ook onder de bultjesAnouska schreef:Ik maak ook zelf met dethol, azijn, water en citroensap.

- ukoldaatje
Wij hebben hier helemaal geen last van dazen?
Alleen als het windstil is komen er gewone vliegen.
Zou dat komen omdat we aan de kust wonen?
Ik ken heel het probleem namelijk niet..en heb toch al bijna 30 jaar paarden..
Als het heel erg heet is, en geen wind staat, dan hebben mijn vriendjes last van vliegen, gewone vliegen, bij hun ogen. Maar die prikbeesten, nope...geen last van...
*klopt heel snel af*
Alleen als het windstil is komen er gewone vliegen.
Zou dat komen omdat we aan de kust wonen?
Ik ken heel het probleem namelijk niet..en heb toch al bijna 30 jaar paarden..
Als het heel erg heet is, en geen wind staat, dan hebben mijn vriendjes last van vliegen, gewone vliegen, bij hun ogen. Maar die prikbeesten, nope...geen last van...
*klopt heel snel af*
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Jankeke schreef:Allemaal in de auto!!!!! NU!!!!!!!!!! En dan met ons allen door de bossen scheuren en alles uitmoorden.......claudia schreef:Ik heb net op het journaal gehoord hoeveel insekten wij doodrijden met de auto per jaar , en dat waren er echt miljoenen. Nou , er zijn er nog genoeg over, rotbeesten.![]()
Ik ben tegen zinloos geweld.....
Maar dit is zinvol!!!
Hier mag je trouwens 130 op de snelweg, zouden er dan meer doden vallen onder de insekkies?

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Vast wel!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.