Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11
Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl
Celoon begint gelukkig weer wat beter te lopen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

God straft onmiddellijk zeggen ze toch?
ik had niet zo streng mogen zijn voor Hay, auw m'n buikspieren!
Het was al eeuwen geleden dat we nog wat serieuzer bakwerk hadden gedaan en op 1 stapritje na heb ik de laatste maand helemaal niet gereden. Dat voel ik nu goed oh oh

Het was al eeuwen geleden dat we nog wat serieuzer bakwerk hadden gedaan en op 1 stapritje na heb ik de laatste maand helemaal niet gereden. Dat voel ik nu goed oh oh
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
goed nieuws Anita!
hahaha Jilly, dat zal je leren! Ik heb vanmorgen ook in de bak gereden en onze pensioneigenaresse/instructrice ging gelijk met mij rijden dus Cos en ik moesten ook actief aan het werk (je kunt moeilijk gaan 'pierewaaien' met je instructrice in de bak) en voel nu de spieren in m'n bovenbenen al....
P.C. even rondgeslingerd aan halster/longe...gewoon om de stemhulpen te oefenen...brave man sprong keurig vanuit stap aan in galop
hahaha Jilly, dat zal je leren! Ik heb vanmorgen ook in de bak gereden en onze pensioneigenaresse/instructrice ging gelijk met mij rijden dus Cos en ik moesten ook actief aan het werk (je kunt moeilijk gaan 'pierewaaien' met je instructrice in de bak) en voel nu de spieren in m'n bovenbenen al....

P.C. even rondgeslingerd aan halster/longe...gewoon om de stemhulpen te oefenen...brave man sprong keurig vanuit stap aan in galop

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Serieus paardrijden is ook echt vermoeiend he
dat ze nog eens zeggen dat dat geen sport is haha
Vanmiddag weer gezellig met Ines rond gehangen. Heb enorm kwijlbare foto's van de grijze heren, binnenkort maar eens topicje maken.
Nu weer bbq'en (geen shet hoor, 't is een kwpn'er haha)

Vanmiddag weer gezellig met Ines rond gehangen. Heb enorm kwijlbare foto's van de grijze heren, binnenkort maar eens topicje maken.
Nu weer bbq'en (geen shet hoor, 't is een kwpn'er haha)
Hoe smaakt een KWPN'er Jilly?
Zit die smaak een beetje tussen een shetlander en een fjord in??
Oooh grijze heren een Hay aan t grondwerken... Wat krijgen we nog veel foto's van je te zien binnenkort!
Ik heb zaterdag ook een soort van serieus paard gereden. Echt heel veel en lang achter elkaar gedraafd... Ik reed met een vriendin mee die met de kar was. Tsja dan draaf je meer. Ook een behoorlijk rondje gemaakt.
Toen ging t nog wel goed. Castor liep vrolijk mee (moest ik steeds vreselijk inhouden, want die kan vooral standje turbo in draf en pony van vriendin draaft 'normaal') en had amper zweet bij terugkomst.
En ik... Ik loop alweer vanaf zaterdag met een zere nek! Grrrrr!
Fijn Anita! Gaat jullie trainingskampje nog wel door denk je? Ik hoop écht voor jou en Celoon dat dat gaat lukken!
Zit die smaak een beetje tussen een shetlander en een fjord in??
Oooh grijze heren een Hay aan t grondwerken... Wat krijgen we nog veel foto's van je te zien binnenkort!

Ik heb zaterdag ook een soort van serieus paard gereden. Echt heel veel en lang achter elkaar gedraafd... Ik reed met een vriendin mee die met de kar was. Tsja dan draaf je meer. Ook een behoorlijk rondje gemaakt.
Toen ging t nog wel goed. Castor liep vrolijk mee (moest ik steeds vreselijk inhouden, want die kan vooral standje turbo in draf en pony van vriendin draaft 'normaal') en had amper zweet bij terugkomst.
En ik... Ik loop alweer vanaf zaterdag met een zere nek! Grrrrr!
Fijn Anita! Gaat jullie trainingskampje nog wel door denk je? Ik hoop écht voor jou en Celoon dat dat gaat lukken!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Casje heeft zowizo al standje turbo hihihihi, arme jij.
We blijven gewoon weer duimen Aniet.
We blijven gewoon weer duimen Aniet.
Maar geen zere kont of onderrug! Lang leve je fairfax 
Morgenavond komt de osteopaat voor Castor (en zelf ben ik vanmiddag weer geweest
) ben benieuwd of ze iets bijzonders vindt en of Castor een beetje braaf gaat zijn!

Morgenavond komt de osteopaat voor Castor (en zelf ben ik vanmiddag weer geweest

Castor

Ik mis hem nog steeds hoor
Mar misschien na zaterdag ietsje minder, dan heb ik hopelijk eindelijk mn Trail.

Mar misschien na zaterdag ietsje minder, dan heb ik hopelijk eindelijk mn Trail.

Als de trail goed op Cadiesje ligt straks dan heb je een zeer waardig vervanger denk ik.
Ik heb m'n westernzadel vrijdag verkocht. Vond ik ook even stom.. Maar de fairfax zit ten eerste lekkerder en de western lag niet goed meer. Maar toch vreemd die lege zadelsteun. Blijft dan ook mooi zo'n westernzadel.
Castor

oeh ik vind westernzadels ook altijd zo mooi. Heb er serieus over gedacht, maar ik vind ze gewoon veel te zwaar (en zo'n kunststof of barefoot vind ik dan weer te 'nep' en daarbij waren ze hoe dan ook te lang voor Cos). Ik ben echt zo blij dat ik iets hebben kunnen vinden waar mijn super hippe derriere in past en die kort genoeg is voor Da Cosman (en ik kan nog 2 kopijzers groter dus (fingers crossed) hopelijk ben ik voorlopig even klaar)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hopelijk vinden jullie allemaal het zadel waar zowel jullie zelf als jullie paarden zich prettig bij voelen. Met dat probleem worstel ik dan weer niet, is niet meer rijden toch nog ergens goed voor
.
Wel balen Ilona dat je zo'n prijs voor moet betalen voor zo'n fijne rit. Ik hoop toch zo voor je dat dit in de loop der tijd beter gaat worden.
Benieuwd Jilly naar je veulenstopic, met naam en afstamming??????
Ik moet nog zien of de trip van Celoon wel doorgaat. Hij kan maar tot uiterlijk de keuring van Hardenberg (eerste week augustus) bij Bart terecht. Die gaat daarna met vakantie. Sowieso gaat hij niet voor 20 juli want 19 juli (vandaag over een week) komt 's avonds de hoefsmid langs voor alle paarden en Celoon krijgt dan uiteraard extra aandacht. Hij moet de komende week echt nog heel veel verbeteren wil hij daarna op stap kunnen.

Wel balen Ilona dat je zo'n prijs voor moet betalen voor zo'n fijne rit. Ik hoop toch zo voor je dat dit in de loop der tijd beter gaat worden.
Benieuwd Jilly naar je veulenstopic, met naam en afstamming??????
Ik moet nog zien of de trip van Celoon wel doorgaat. Hij kan maar tot uiterlijk de keuring van Hardenberg (eerste week augustus) bij Bart terecht. Die gaat daarna met vakantie. Sowieso gaat hij niet voor 20 juli want 19 juli (vandaag over een week) komt 's avonds de hoefsmid langs voor alle paarden en Celoon krijgt dan uiteraard extra aandacht. Hij moet de komende week echt nog heel veel verbeteren wil hij daarna op stap kunnen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nou hier ook weer de zoveelste dip. Kdies is vanochtend aan de kletter gegaan voor de wagen, en goed ook (km of 3) en uiteindelijk op het asfalt op een brug onderuit geklapt (of zich laten vallen). buitenkant viel mee qua wondjes enzo maar hij was enorm stijf toen ik net op stal kwam, dus weer even met hem gestapt half uurtje.
Vanavond zou ik les hebben maar dat hebben we omgezet in een uurtje masseren voor zn spieren.
Dus nu maar hopen dat hij zaterdag en zondag goed genoeg is voor zadelpassen en westernwedstrijd. Dr rust echt een vloek op.
Vanavond zou ik les hebben maar dat hebben we omgezet in een uurtje masseren voor zn spieren.
Dus nu maar hopen dat hij zaterdag en zondag goed genoeg is voor zadelpassen en westernwedstrijd. Dr rust echt een vloek op.
Het zit jou ook idd niet echt mee. Balen dat dit weer gebeurd is.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik wordt er knettergek van die negative spiraal. Ook op gebied van werk, vandaag gesprek gehad en ga maar weer verder kijken geloof ik. Geloof dat we beide andere verwachtingen hadden van deze functie (is voor die afdeling nieuw).
Oh bah Viv... Hopelijk valt t allemaal mee met Kdies 

Castor

Ai Viv dat klinkt niet lekker. 't Wordt weer eens tijd voor de 7 vette jaren bij jullie denk ik?
Pff de foto's en filmpjes van de les zijn wel een beetje teleurstellend. Foto's zie je niet zoveel op natuurlijk en filmpjes zijn ook niet echt boeiend omdat alles nog in de beginfase zit. Zal wel kijken wat ik kan geüpload krijg. Had veel liever filmpjes gehad van het loswerken, daar zijn we inmiddels echt een goed team in geworden! Maarja, fotograaf was maar lieft 40 minuten te laat (en dat voor een les van een uur
)
Foto's van de heren zijn geüpload, maar heb nog geen zin gehad om het in een topic te gieten...
Gisteren had ik opeens een gra in de wei (zo goedkoop kan dat dus zijn), zo vies als gisteren heb ik 'm nog niet vaak gezien denk ik. Maar goed gegrondwerkt zodat hij wat kon drogen en nadien met een vochtig sponsje er over geweest. Vanmorgen was hij weer redelijk schoon gelukkig.
Vandaag al een flinke buitenritje gedaan, wat een turbo tempo haha.
Beest spoort echt niet, in het eerste stuk komen we bussen tegen, uitzonderlijk vervoer, moto's, vrachtwagens en dat allemaal tegen 90km/u en redelijk dicht. Doet 'm allemaal niet, maar een groot bord met een gekke, getekende aardbei, daar gaan we NIET voorbij
ik was van plan om er desnoods de hele dag te staan, maar er kwamen zoveel auto's dat ik maar ben afgestapt.
Verder nog een grappig schrikactie gehad met een auto die door een grote plas reed waardoor het water over de auto's spatte, dat had hij ook nog nooit gezien hihi.
Morgen de trailer weer eens tevoorschijn toveren en kijken of poownielief er nog op wil...
Pff de foto's en filmpjes van de les zijn wel een beetje teleurstellend. Foto's zie je niet zoveel op natuurlijk en filmpjes zijn ook niet echt boeiend omdat alles nog in de beginfase zit. Zal wel kijken wat ik kan geüpload krijg. Had veel liever filmpjes gehad van het loswerken, daar zijn we inmiddels echt een goed team in geworden! Maarja, fotograaf was maar lieft 40 minuten te laat (en dat voor een les van een uur

Foto's van de heren zijn geüpload, maar heb nog geen zin gehad om het in een topic te gieten...
Gisteren had ik opeens een gra in de wei (zo goedkoop kan dat dus zijn), zo vies als gisteren heb ik 'm nog niet vaak gezien denk ik. Maar goed gegrondwerkt zodat hij wat kon drogen en nadien met een vochtig sponsje er over geweest. Vanmorgen was hij weer redelijk schoon gelukkig.
Vandaag al een flinke buitenritje gedaan, wat een turbo tempo haha.
Beest spoort echt niet, in het eerste stuk komen we bussen tegen, uitzonderlijk vervoer, moto's, vrachtwagens en dat allemaal tegen 90km/u en redelijk dicht. Doet 'm allemaal niet, maar een groot bord met een gekke, getekende aardbei, daar gaan we NIET voorbij

Verder nog een grappig schrikactie gehad met een auto die door een grote plas reed waardoor het water over de auto's spatte, dat had hij ook nog nooit gezien hihi.
Morgen de trailer weer eens tevoorschijn toveren en kijken of poownielief er nog op wil...
Ga je bewust ergens voor oefenen....?Jilly schreef: Morgen de trailer weer eens tevoorschijn toveren en kijken of poownielief er nog op wil...

De mannen bij mij hebben vannacht binnen gestaan. Watjes!
Haha nee hoor, de osteo was gisteren voor Castor geweest en het leek haar niet handig om hem na de behandeling zeiknat te laten regenen. Kon ik me wel in vinden dus mochten ze binnen blijven. Raar dat ze naar me keken!

Vanmorgen waren ze blij dat ze weer gewoon de wei in mochten. Stukje wei bij hun schuilstal afgezet zodat ze daar in ieder geval droog kunnen staan als t hard gaat regenen. Wel beetje veel gras daar (sinds de winter geen paard meer gestaan) dus maar klein stukje wei eromheen afgezet.
Castor zat wat vast in zijn heup en vooral zijn linkerkant. Kan een wat zwakker linkerbeen veroorzaken (klopt ook wel want hier zakt hij soms wat doorheen) en zou scheef voor de kar lopen ook kunnen verklaren.
Nu weekje vakantie en dan weer rustig op gaan bouwen. Eerst rijden en proberen linksachter wat sterker te krijgen en dan weer eens voor de kar proberen.
Hij was wel beetje ondeugend bij de osteo en reageerde best heftig op de behandeling aan zijn rug/heup, maar hij was verder wel braaf. Hij heeft leuke koppen getrokken ook. Ze had zijn aandacht zegmaar

Castor

Best leuk eigenlijk zo'n osteo behandeling he? Ik vond het iig een hele ervaring hoe Hay daarop reageerde 
Viel nog best mee dus? Ben benieuwd of je verbetering kan merken binnenkort!
Ehh ja, ik zou toch graag nog ergens naartoe gaan met Hay tijdens mijn vakantie, maar waarheen he?
Het gezin waar ik wel eens mee samen ben gaan rijden heeft sinds deze week 2 fjezels in de wei staan
ben benieuwd hoe Hay daarop gaat reageren hihi

Viel nog best mee dus? Ben benieuwd of je verbetering kan merken binnenkort!
Ehh ja, ik zou toch graag nog ergens naartoe gaan met Hay tijdens mijn vakantie, maar waarheen he?

Het gezin waar ik wel eens mee samen ben gaan rijden heeft sinds deze week 2 fjezels in de wei staan

*steekt vinger op* ik weet iets, ik weet iets, ik weet iets!!!Jilly schreef:Ehh ja, ik zou toch graag nog ergens naartoe gaan met Hay tijdens mijn vakantie, maar waarheen he?![]()
Jij woonde toch in sjakamaka, niet?Nathalie schreef:*steekt vinger op* ik weet iets, ik weet iets, ik weet iets!!!Jilly schreef:Ehh ja, ik zou toch graag nog ergens naartoe gaan met Hay tijdens mijn vakantie, maar waarheen he?![]()