Manen links, nog ongehavend

Helaas rechts wel een schuurplekje, ik was iets te enthousiast geweest en dacht dat ik de hooiruif wel in de wei kon zetten, helaas heeft dat dus een stukje manen gekost

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ik zeg ook niet dat het voor alle eczemers geld hoor Suus, alleen ik heb gemerkt dat het bij Vera dus wel zo is. Vind het best zielig dat ze nu zo weinig gras heeft, maarja daar staat tegenover dat ze nu wel nagenoeg jeukvrij isSusanne schreef:Wauw dat is inderdaad erg mooi![]()
Trees schuurt dit jaar ook nauwelijks. Maar bij haar heeft het niks met gras te maken. Afgelopen jaar zijn ze niet op de wei geweest (alleen veeeeel hooi) en schuurde ze wel flink. Dit jaar staat ze wel op de wei (maar geen volle).
ja ze hebben vanmiddag allebei een wasbeurt gehad, Vera alleen haar staart en Exel manen en staart. Daarna lekker uitgeplozen en van dat glansspul erin et voilavera* schreef:wauw vera's staart is 2x zo breed als normaal.
Knap ding is ze toch ook
Jeuk vrij zijn is het aller belangsrijkste...Ziggy schreef:Ik zeg ook niet dat het voor alle eczemers geld hoor Suus, alleen ik heb gemerkt dat het bij Vera dus wel zo is. Vind het best zielig dat ze nu zo weinig gras heeft, maarja daar staat tegenover dat ze nu wel nagenoeg jeukvrij isSusanne schreef:Wauw dat is inderdaad erg mooi![]()
Trees schuurt dit jaar ook nauwelijks. Maar bij haar heeft het niks met gras te maken. Afgelopen jaar zijn ze niet op de wei geweest (alleen veeeeel hooi) en schuurde ze wel flink. Dit jaar staat ze wel op de wei (maar geen volle).