Duivels dilemma

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
leoensuzanne

Re: Duivels dilemma

Bericht door leoensuzanne » ma 04 jul 2011, 09:16

Goed dat je nu tot een besluit bent gekomen en weer bent gaan waarderen wat Jason voor je doet. Op zo'n manier kan je daar dus ook achter komen!
En wat mij betreft, blijf je maar lekker mee lezen hoor!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 04 jul 2011, 13:45

Fijn dat je een besluit hebt genomen, dat geeft rust. En wat mij betreft, gewoon meelezen en posten mag ook hoor. Laat ons maar kennismaken met Jason.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » ma 04 jul 2011, 14:52

fijn dat je jason toch wel houd. Zal hij je dankbaar in zijn dat je wat meer zijn ding ook opzoekt.

ook heel leuk om te horen dat erica zo'n hele braverd is. Is een fijn stukje reklame voor haar
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
margalorenz

Bericht door margalorenz » di 26 jul 2011, 17:20

Pfff, hier weer even een update. Na ruim een maand geprobeerd te hebben me aan Jason aan te passen en niet te veel te willen heb ik na heel lang en goed nadenken en wat stevige gesprekken met o.a mijn man toch besloten dat het niet eerlijk voor hem en voor mij is als we zo doorgaan. Hij verdient iemand die net zo lief is voor hem als ik maar geen dressuurambities heeft met minder vaak en fanatiek wil rijden en alleen in het bos wil rijden en zo nu en dan een sprongetje wil maken. Ik vraag toch steeds te veel van hem en ik vind dat gewoon niet meer eerlijk. Hij wordt hier duidelijk niet blij van en ik op de lange duur ook niet. Het was een hele moeilijke beslissing en ik heb er flink om gehuild maar ik sta er nu wel achter en ga me niet meer bedenken. Jason dus sinds twee dagen te koop.... Het is een rotbeslissing maar ik ben blij dat ik nu eindelijk een definitieve beslissing genomen heb en er nu ook 100% achter kan staan.
mirretje

Bericht door mirretje » di 26 jul 2011, 17:45

Heftig Marga, lastig. Maar fijn dat je eruit bent. Dit is wel zo eerlijk tegen over Jason denk ik.
Ik wens je veel sterkte bij de verkoop van hem en hoop dat hij een heel fijn nieuw mens krijgt.
En ik hoop dat jij een nieuwe soulmate vindt.
margalorenz

Bericht door margalorenz » di 26 jul 2011, 17:54

Dank je! Dat is lief gezegd.
Plaats reactie