kvit.
Re: kvit.
Ze liep 4de van de 4 met 34 punten.
Dan groeit dat gras daar heel hard vrijdag was het op.rowenna schreef:Als het goed is staan ze nu wel op gras, zei ze tenminste door de telefoon.foss schreef:De moeder ziet er zeker niet goed uit, snap dan niet dat je een merrie laat dekken als ze zo schraal is.
De moeder staat ook niet op het gras dus snel bijkomen is er dan ook niet bij.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Oke, op deze foto ziet ze er niet slecht uit, het is net of ze nu een karper rug heeft.rowenna schreef:Karin als je naar foto's van de keuring kijkt, vond ik haar toch niet schraal, wel mooi slank, maar zeker niet schraal, dat was vorig jaar, sommige paarden geven nu eenmaal alles aan het veulen, Lissy deed dat ook die moest ik ook flink bij voeren, vooral toen James 6 maanden was viel het niet meer mee om haar nog vol te houden, heb dit ook al bij meer merries gezien, neemt niet weg natuurlijk dat je er iets aan moet doen, maar ga er maar van uit dat Trudy haar nu flink bijvoerd zoals ze zegt.
Ik vind de Ulsmams juist wel een leuk dier. Ziet er op het moment niet zo geweldig uit maar ze is ook licht gebouwd. Ze heeft een leuk hoofdje en krullen. Houd ik wel van! Lieve uitstraling. Kan best een heel leuk paardje worden met een beetje TLC.
Wat is haar afstamming eigenlijk?
Wat is haar afstamming eigenlijk?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Sorry, maar hier gaat het topic niet over of het paard er nu wel of niet goed uitziet. Je weet niet wat er gaande is daar. Misschien heeft ze wel wat medisch gehad, veulen trekt misschien veel enz.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Charret, heb je helemaal gelijk in.Charret schreef:Sorry, maar hier gaat het topic niet over of het paard er nu wel of niet goed uitziet. Je weet niet wat er gaande is daar. Misschien heeft ze wel wat medisch gehad, veulen trekt misschien veel enz.
Nog even in het Noorse woordenboek gebladerd voor eventuele namen

Krystall = kristal
stjerne = ster
Bris = bries
Daggry = dageraad
Lysende = lichtgevend
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
[/quote]
Persoonlijk zou ik er inderdaad niet fokken nee.
Lichte gra is ook mooi, maar zal je op de hoogte houden als ik het niet doe, en je kunt altijd bellen natuurlijk, als jij haar ook mooi vind.
Is de mams anders niks voor jouw?[/quote]
Nee heb mijn oogjes al op n Gra laten vallen met 100% papier die WEL drachtig wil worden...
.
En mamma uls heeft toch geen 100% papier?
Maar zou we willen weten waar alles heen gaat
Liefs
Persoonlijk zou ik er inderdaad niet fokken nee.
Lichte gra is ook mooi, maar zal je op de hoogte houden als ik het niet doe, en je kunt altijd bellen natuurlijk, als jij haar ook mooi vind.
Nee heb mijn oogjes al op n Gra laten vallen met 100% papier die WEL drachtig wil worden...

Liefs
Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Succes vandaag Rowenna.
spannend, ik ben benieuwd waar ze mee thuis komt. (nou ja, spreekwoordelijk, veulen kan nog niet mee)
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Succes vandaag Rowenna!!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Dank jullie wel, ga vanmiddag.
Lysende vind ik wel een mooie naam, maar ook lang, vind een wat kortere naam toch leuker.
Laat het vanavond weten wat het is geworden
Lysende vind ik wel een mooie naam, maar ook lang, vind een wat kortere naam toch leuker.
Laat het vanavond weten wat het is geworden

Laatst gewijzigd door rowenna op wo 29 jun 2011, 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Vooral heel veel plezier vandaag Rowenna 
Ik vind Daggry een hele mooie naam

Ik vind Daggry een hele mooie naam
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Vind Bris eigenlijk wel leuk, lekker kort, maar och eerst maar eens naar de baby gaan kijken en dan zien we wel.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
- kristelhans
Succes en heeel veel plezier Rowenna! En ik vind Bris ook leuk! Daggry doet me denken aan 'daggeren'...en daar zou ik mijn paard niet naar willen vernoemen..hahah! (voor diegenen die niet weten wat 'daggeren' is..even op YouTube kijken..
)

ieuw Kristel.hihihi.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
gezien hoe jij dit schrijft, vind ik nergens ook maar een sparkje motivatie om het op te gaan zoekenkristelhans schreef:Succes en heeel veel plezier Rowenna! En ik vind Bris ook leuk! Daggry doet me denken aan 'daggeren'...en daar zou ik mijn paard niet naar willen vernoemen..hahah! (voor diegenen die niet weten wat 'daggeren' is..even op YouTube kijken..)

Maar als het 'iiieeeuuuw' reacties oproept, moet het maar Bris worden...mooi kort en krachtig eindigend op een S....hey..doet me ergens aan denken

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Persoonlijk zou ik er inderdaad niet fokken nee.Rehtse schreef:

Liefs[/quote]
Moeders heeft toch wel 100% papier? Dat staat volgens mij in de marktplaats advertentie. en Moeders wordt ook goed drachtig, anders was ze nu geen moeder...
Het enige wat je niet moet doen is Uls x Uls, maar aangezien er geen fjordenhengst in NL is die Uls is en is goedgekeurd, lijkt me niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken.
tja, lijkt wel silver, ook een leuke naam. Silver.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Die Fia vindt ik wel grappig! Succes vanmiddag Rowenna!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl