Wat doen jullie morgen met het onweer???
Re: Wat doen jullie morgen met het onweer???
Oei, als ik buienradar mag geloven komt het over een halfuurtje hier over Hu, ik hoor het al rommelen in de verte.... Paarden staan binnen maar wel 4 km hier vandaan. Vind het na het incident met Alinde toch een stuk enger hoor!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Dat was de onze ook, maar sinds vanavond nog maar halfclaudia schreef: onze oprit is helemaal bestraat

Och en mijn zus raakt er idd aan gewend, de dompelpompen stonden al startklaar vanavond.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
~mirjam~ schreef:Hier is het weer heerlijk rustig.
De halve inrit is hier weggespoeld van al het water dat de dijk af kwam gestort![]()
Dus een dijk kan ook nadelen hebben Claudia
![]()
Maar het kan altijd nog erger.
Mijn man is bij mijn zus aan het helpen om hun huis leeg te pompen

Hier hadden we de paarden net op tijd binnen, tegen half 8 is het goed losgebarsten. Veel en hard onweer, heeeel veel regen en harde wind, maar gelukkig geen hagel.
Er is op korte tijd wel veel regen gevallen, maar ik denk niet dat het hier echt dramatisch is.
Nu hoor ik het heel in de verte nog een beetje rommelen.
Afgekoeld vind ik het ook niet, nog vreselijk laf weer..
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hier is het ook goed tekeer gegaan met op een gegeven moment direct na een flits een enorme knal dus een inslag. Ben om 23.00 na mijn werk nog even bij Geke langs gereden maar ze liep prima 

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Bjorn stond ook binnen. Begon hier rond 21.45 maar niet dramatisch ofzo, en ik ben als de dood voor onweer e.d., is ook alweer hardstikke droog,
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kreeg gister een whatsuppie van San dat de paardjes rond 20.00 allemaal binnen staan, dus die slapen lekker droog vanacht 

Hier heeft het gister wel geflitst en gedonderd, maar echt noodweer? Nee...week er voor ging het harder. Wel regen gehad, maar geen noodbuien. En het geflits bleef vaak toch behoorlijk in de lucht hangen, wel af en toe een aantal flinke donders, maar niet zoals laatst met echt 'van je bed gelift worden'-donders.
Was wel heerlijk even afkoelen. Gisteravond tussen de flitsen door nog even buiten gestaan, paarden allemaal lekker rustig...die trekken zich er over het algemeen hier niet zo bijster veel van aan.
Was wel heerlijk even afkoelen. Gisteravond tussen de flitsen door nog even buiten gestaan, paarden allemaal lekker rustig...die trekken zich er over het algemeen hier niet zo bijster veel van aan.
Geluk is de vrucht van intens werk
toch gister aaf om 11 uur snel naar de paarden gesjeest om toch even de stroom eraf te halen, better safe than sorry. Het viel hier reuze mee. Wel ff regen en een paar redelijke donderlagen, vooral veel vuur in de lucht, wat ik altijd een mooi gezicht vindt. Nu hoor ik weer wat gerommel in de verte....hoop dat het daar blijft
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Hier rommelde het net inderdaad ook weer.
En jij was dat ja, van de stroom er af. Heb het gister Esther nog gezegd....vond dat wel heel slim van je
had er nog niet over nagedacht.
En jij was dat ja, van de stroom er af. Heb het gister Esther nog gezegd....vond dat wel heel slim van je

Gisteravond heeft het hier wel flink geregend en geonweerd, maar geen hagel/ harde wind.
Daarna was het wel lekker koel trouwens!
Ondertussen onweert het hier alweer, valt nu wel een stevige bui.
Hopen dat het vandaag niet te veel regent, anders beginnen ze op stal al te miepen dat de paarden het land kapot lopen en dus binnen moeten blijven.
Daarna was het wel lekker koel trouwens!
Ondertussen onweert het hier alweer, valt nu wel een stevige bui.
Hopen dat het vandaag niet te veel regent, anders beginnen ze op stal al te miepen dat de paarden het land kapot lopen en dus binnen moeten blijven.

Emily (v. Balony, m. Justy)
Gisteravond in Wanneperveen geweest en daar weggegaan toen het er erg begon te waaien. De bui de hele tijd in mijn nek gehad onderweg maar toch droog en veilig thuisgekomen. Een half uurtje na thuiskomst begon het hier te regenen en te onweren maar niet heel spectaculair. Hoeft van mij ook niet trouwens, je zit niet te wachten op inslag, brand en wat voor ellende het nog meer kan veroorzaken. Vanmorgen rond 10 uur weer een zelfde soort bui gehad.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Hier heeft het flink geregend en geonweerd. Dakoot heeft lekker binnen gestaan vannacht.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik reed gisteren naar huis en ik ben niet echt bang van onweer, maar reed door de weiland en heb wel even flink gas gegeven. Dacht, als ik geflitst wordt dan liever door de politie dan door het onweer!!
Vooral de richting waar ik op moest kwam flinke flitsen voorbij, raakten niet de grond, maar een flinke horizontale lengte, eigenlijk ontzettend mooi, maar ook wel eng hoor!!
Maar het is hier in feite meegevallen.
Vooral de richting waar ik op moest kwam flinke flitsen voorbij, raakten niet de grond, maar een flinke horizontale lengte, eigenlijk ontzettend mooi, maar ook wel eng hoor!!
Maar het is hier in feite meegevallen.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik stond de flitsen nog met mijn telefoon op te nemen toen jij weg reed Es en vandaag nog even in slow motion op de computer zitten kijken....mooi gezicht is dat 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Wij hebben het gister ook een klein stukje opgenomen.
Is idd echt een heel mooi indrukwekkend gezicht.
Gisteravond ook nog een soort van vuurbal gezien geloof ik.
Is idd echt een heel mooi indrukwekkend gezicht.
Gisteravond ook nog een soort van vuurbal gezien geloof ik.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl