Even voorstellen!!!
Even voorstellen!!!
Hoi allemaal,
Ik kijk al zo lang op deze site dat ik het nu wel eens tijd vind om mijzelf en me fjordje voor te stellen.
Daar komt ie.
Ik ben nicole en ben 30 jaar ,pas moeder van een zoontje luuk geworden en getrouwd.
Mijn andere grote liefde is mijn fjordje wullum ( vader arin moeder brigitte) van 10 jaar oud.
Verder heb ik nog 4 shetjes en 1 welshje.
Ik wil met wul wedstrijden gaan doen en dergelijks (dat zeg ik al jaren maar moet maar eens de stoute schoenen aantrekken).
Ik vraag mij af hoe dat allemaal in zijn werk gaat maar daar krijg ik vast wel antwoord opvan jullie.
Ik heb er een foto bij gedaan van een tijd terug en zal gauw een nieuwe erop zetten.
Groetjes nicole en wullum.
Ik kijk al zo lang op deze site dat ik het nu wel eens tijd vind om mijzelf en me fjordje voor te stellen.
Daar komt ie.
Ik ben nicole en ben 30 jaar ,pas moeder van een zoontje luuk geworden en getrouwd.
Mijn andere grote liefde is mijn fjordje wullum ( vader arin moeder brigitte) van 10 jaar oud.
Ik wil met wul wedstrijden gaan doen en dergelijks (dat zeg ik al jaren maar moet maar eens de stoute schoenen aantrekken).
Ik vraag mij af hoe dat allemaal in zijn werk gaat maar daar krijg ik vast wel antwoord opvan jullie.
Ik heb er een foto bij gedaan van een tijd terug en zal gauw een nieuwe erop zetten.
Re: Even voorstellen!!!
Hallo Nicole, welkom hier.
Ik ben Megan en heb twee ruinen Zero van acht en Dorinn van 4. Dorinn heb ik samen met mijn zus, maar die heeft niets met forums
Verder heb ik nog samen met mijn vriend 3 katten.
Wat een grappige naam Wullum
Ik ben Megan en heb twee ruinen Zero van acht en Dorinn van 4. Dorinn heb ik samen met mijn zus, maar die heeft niets met forums

Verder heb ik nog samen met mijn vriend 3 katten.
Wat een grappige naam Wullum

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Hallo Nicole,
Welkom hier! Helaas staat je foto er niet bij.
Ik ben Marjon en ik heb twee fjorden: Odette van 17 en haar dochter Fenna van 2.
Veel leesplezier!
Welkom hier! Helaas staat je foto er niet bij.
Ik ben Marjon en ik heb twee fjorden: Odette van 17 en haar dochter Fenna van 2.
Veel leesplezier!
Odette&Fenna
Welkom Nicole. Ik ben Ilonka, en ik heb 4 fjorden met een veulentje op komst. Veel plezier hier!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Welkom, ik ben karin ben 40 jaar ben getrouwd en heb een zoontje van 4 en mijn grootste hobby is fjorden.
Erg leuk, je heb een volle broer van 1 van mijn fjorden Uzziel is ook van Arin x Brigitte hij is alleen gra van kleur.
Heel veel plezier op dit forum
Erg leuk, je heb een volle broer van 1 van mijn fjorden Uzziel is ook van Arin x Brigitte hij is alleen gra van kleur.
Heel veel plezier op dit forum
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-FZEE3E ... IC4.jpgjpgwullumpie schreef:Hoi allemaal,
Daar komt ie.
-
Welkom. Ik ben Suzanne, 37 jaar en getrouwd met Leo. Wij hebben samen 2 dochters; Jessie en Evi van 6 en 3 jaar. Onze paardjes staan in mijn onderschrift.
Ik wens je veel lees- en postplezier.
Ik wens je veel lees- en postplezier.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Welkom hier! ik ben Dennis, ook 30 en ook getrouwd. Mijn gele grote liefdes staan in mijn onderschrift 

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Hoi, Ik ben Yvonne, 41 jaar, getrouwd en 2 zootnjes 1 van 7 en 1 van 11. Ik heb 2 fjorden, bink en raika, van 6 en 14.
welkom op dit forum
welkom op dit forum
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Welkom, ik ben Anita, 49 jaar en getrouwd met Jeroen. Hier lopen te veel Fjorden om ze allemaal even op te sommen maar niet getreurd, ze zijn te vinden in mijn onderschrift.
Op foto's plaatsen moet je nog even oefenen hoor want het zou wel erg leuk zijn om jouw Wullum hier ook goed te kunnen bewonderen. De foto die je nu in link geplaatst hebt is wel erg klein om hem goed te kunnen zien. Heb je dit topic al gelezen? http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=31638 Misschien heb je er wat aan.
Op foto's plaatsen moet je nog even oefenen hoor want het zou wel erg leuk zijn om jouw Wullum hier ook goed te kunnen bewonderen. De foto die je nu in link geplaatst hebt is wel erg klein om hem goed te kunnen zien. Heb je dit topic al gelezen? http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=31638 Misschien heb je er wat aan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Welkom hier!!
Leuk dat je je aangemeld hebt!!
Ik ben Esther, 27 en in bezit van 4 fjorden.
Jeskim van 22, staat in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen en heeft het daar prima naar de zin!
Ik heb zelf in de wei haar jaarlingzoon Digai, Tea van 13 met veulen Hedwich aan de voet en Tea's tweejarige dochter Fjella. Dat zijn er in totaal 5, maar veulen Hedwich is al niet meer van mij.
Tea is momenteel net weer drachtig van de elitehengst Anton.
Verder ben ik vaak te vinden bij hengstenhouder Bart van den Berg. Altijd gezellig!!
Leuk dat je je aangemeld hebt!!
Ik ben Esther, 27 en in bezit van 4 fjorden.
Jeskim van 22, staat in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen en heeft het daar prima naar de zin!
Ik heb zelf in de wei haar jaarlingzoon Digai, Tea van 13 met veulen Hedwich aan de voet en Tea's tweejarige dochter Fjella. Dat zijn er in totaal 5, maar veulen Hedwich is al niet meer van mij.
Tea is momenteel net weer drachtig van de elitehengst Anton.
Verder ben ik vaak te vinden bij hengstenhouder Bart van den Berg. Altijd gezellig!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Welkom Nicole! Ik ben Anouska, 31 jaar, en in het bezit van de 6 jarige ruin Bjorn. Veel plezier hier!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl