16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic deel 3
Spannend van Karlien ik hoop het lijkt mij heel speciaal.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Nog een paar dagen, dan weet je of Karlien drachtig is, spannend hoor!
Leuk Roos, dat je weer gaat rijden. Het zal best even wennen zijn, na zo'n lange tijd.
Als het door gaat, heb ik maandag een springles met Odet. Ik heb geen les meer vanwege d'r achterhand, maar springen mag gewoon, omdat ze dat zo leuk vindt. Het is al een hele poos geleden dat we dat gedaan hebben.
Leuk Roos, dat je weer gaat rijden. Het zal best even wennen zijn, na zo'n lange tijd.
Als het door gaat, heb ik maandag een springles met Odet. Ik heb geen les meer vanwege d'r achterhand, maar springen mag gewoon, omdat ze dat zo leuk vindt. Het is al een hele poos geleden dat we dat gedaan hebben.
Odette&Fenna
Nou ik wilde gaan rijden, maar nog steeds vloeien. Echt balen...!
Nu heb ik wel een bijrijdster voor Danc sinds deze week. Een heel rustig meisje die lekker gaat rijden met Danc, geen wilde dingen.
Nu heb ik wel een bijrijdster voor Danc sinds deze week. Een heel rustig meisje die lekker gaat rijden met Danc, geen wilde dingen.
Dat is balenn Roos. Hopelijk is het snel over en kan je ook lekker te paard.
Heb ik ook wel weer zin in hoor, als de kleine er straks is een keer lekker strandcrosritje doen
Is al te lang geleden
Yuur staat nu weer zonder ijzers, hopelijk brokkelen zijn hoeven niet teveel. Zien er nu nog erg netjes uit gelukkig.
Fijn dat je een bijrijdster hebt voor Danc!
Ben benieuwd of Karlien drachtig is
Heb ik ook wel weer zin in hoor, als de kleine er straks is een keer lekker strandcrosritje doen

Is al te lang geleden

Yuur staat nu weer zonder ijzers, hopelijk brokkelen zijn hoeven niet teveel. Zien er nu nog erg netjes uit gelukkig.
Fijn dat je een bijrijdster hebt voor Danc!
Ben benieuwd of Karlien drachtig is
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Ja het is idd balen, maarja een verzakte baarmoeder of blaas zit ik ook niet op te wachten....
Dancer zonder ijzers is echt mijn droom...die nooit gaat uitkomen..drama hoeven heeft hij. Volgende week komt de smid(en dan in de tussentijd van nu tot dan..ligt er vast een ijzer af...)
Ja fijn een bijrijdster. Zij kan vaak door de weeks(vriend is militair)en ik kan dan juist wat minder vaak ivm Mich die werkt. Dus dat komt mooi uit. Ze is heel rustig dus dat is fijn.
Ik hoop dat ik straks op Ek een strandritje kan doen...Danc is niet zo braaf...lijkt alleen zo!
Dancer zonder ijzers is echt mijn droom...die nooit gaat uitkomen..drama hoeven heeft hij. Volgende week komt de smid(en dan in de tussentijd van nu tot dan..ligt er vast een ijzer af...)
Ja fijn een bijrijdster. Zij kan vaak door de weeks(vriend is militair)en ik kan dan juist wat minder vaak ivm Mich die werkt. Dus dat komt mooi uit. Ze is heel rustig dus dat is fijn.
Ik hoop dat ik straks op Ek een strandritje kan doen...Danc is niet zo braaf...lijkt alleen zo!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Precies Roos, als je nu even rustig aan doet, heb je daar straks alleen maar meer profijt van!
Goed nieuws, Karlien is drachtig!!
Echt een super prestatie, 5 jaar niet gedekt, 21 jaar oud en gelijk de 1e ronde drachtig. De DA vond haar er heel goed uitzien 
Goed nieuws, Karlien is drachtig!!

Karlien is gewoon een super merrie 

http://www.fjorkahoeve.nl
Drachtig jaaah!!!!!
Zo Danc heeft weer een springschoen verloren in eht land..moe word ik ervan....
Zo Danc heeft weer een springschoen verloren in eht land..moe word ik ervan....
Gefeliciteerd met drachtige Karlien!!
Vervelend Roos, dat je nog niet kan rijden.
Vanmorgen weer lekker buiten gereden. Wat waaide het hard, zeg.
Vanmiddag hadden Fenna en Diza Odette in de steek gelaten. Ze waren weer naar de andere wei gelopen. Toen ik langs kwam, begon Odet heel hard te hinniken, ze vond het vast niet leuk dat ze alleen stond. Ik heb d'r maar even laten zien hoe ze om het hek heen kon en toen is ze toch maar omgelopen. Ik ben benieuwd of ze nou ook weer zelf terug loopt.
Vervelend Roos, dat je nog niet kan rijden.
Vanmorgen weer lekker buiten gereden. Wat waaide het hard, zeg.
Vanmiddag hadden Fenna en Diza Odette in de steek gelaten. Ze waren weer naar de andere wei gelopen. Toen ik langs kwam, begon Odet heel hard te hinniken, ze vond het vast niet leuk dat ze alleen stond. Ik heb d'r maar even laten zien hoe ze om het hek heen kon en toen is ze toch maar omgelopen. Ik ben benieuwd of ze nou ook weer zelf terug loopt.
Odette&Fenna
Ik denk elke keer ja nu vloei ik niet meer en dan dag later weer wel..ach...niet het ergste!
Hier waaide het ook zo hard!
Hier waaide het ook zo hard!
- rocky&moby
topic 3 alweer! de oudjes gaan zo te horen allemaal goed.
Opa Moby is officieel 20 en daar hebben we speciaal een mooie taart voor laten maken, hij was heel lekker! Alle fjorden op de wei even extra verwend met een snoepmomentje ( appels, wortel en banaantjes )
Rocky is de laatste tijd soms een beetje uit ze doen, het lijkt nu toch wel dat hij zich wat jonger voelt dan de rest. Wie weet komt er wel weer een jongere bij dat zou leuk voor hem zijn, hem binnekort maar weer eens mee uit rijden nemen. Kan ie even uitwaaien ( lees machteld zit erop en we doen in record tijd een rondje bos, maar ach dat vind ie leuk ).
Opa Moby is officieel 20 en daar hebben we speciaal een mooie taart voor laten maken, hij was heel lekker! Alle fjorden op de wei even extra verwend met een snoepmomentje ( appels, wortel en banaantjes )
Rocky is de laatste tijd soms een beetje uit ze doen, het lijkt nu toch wel dat hij zich wat jonger voelt dan de rest. Wie weet komt er wel weer een jongere bij dat zou leuk voor hem zijn, hem binnekort maar weer eens mee uit rijden nemen. Kan ie even uitwaaien ( lees machteld zit erop en we doen in record tijd een rondje bos, maar ach dat vind ie leuk ).
Die Rocky toch 
En moobs...lekker kleine superfjord:D

En moobs...lekker kleine superfjord:D
Nog gefeliciteerd met Moby! 20 jaar alweer.
Ik heb maandag springles gehad met Odet. Dat vindt ze prachtig! Ze is nooit zo vlot in de bak, maar als ze mag springen, dan gaat ze wel.
Ik heb maandag springles gehad met Odet. Dat vindt ze prachtig! Ze is nooit zo vlot in de bak, maar als ze mag springen, dan gaat ze wel.
Odette&Fenna
Danc mag niet meer springen ivm artrose...ach ik heb ook geen springambities dat scheelt 

Vandaag even op Norka gereden, wat een lollig beest met dr 18 jaar
Bij het aanspringen in galop lekker dr koppie tussen de benen en bokken haha

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Die dacht vast.....ik zal mijn baasje even laten zien dat ik nog jong in het koppie ben 

ja dat denk ik ook, ik kan er wel van genieten als ze zo nog lekker vrolijk kunnen doen
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Danc is zo lui als wat....die rent alleen voor eten en naar het land haha
IK heb al maanden niet gereden, dus ik wacht nog steeds tot het mag hihi
IK heb al maanden niet gereden, dus ik wacht nog steeds tot het mag hihi
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
@ roos doe maar rustig aan, het komt vanzelf wel weer.
ik moet zeggen dat ik er nog steeds niet goed aan toe kom trouwens.
Ik dacht echt dat ik het rijden tijdens mijn zwangerschap mega zou missen en daarna zo snel mogelijk weer zou willen rijden.
tijdens de zwangerschap gemend en dat doe ik nu nog met de kidnerfeestjes zo'n 1x per week.
maar zelf nog een ritje maken komt er steeds niet van.
druk met mijn zoontje en 's avonds als die op bed ligt ben ik zelf ook moe... geen zin om dan nog om te kleden en te gaan rijden.
Ik vind het ook zo'n gedoe oppas zoeken voor het rijden.
ik geniet wel erg van de kinderfeestjes met lynda en gewoon van de paardjes die om het huis lopen.
Ik heb lyn weer gekortwiekt. Het staat al iets beter omhoog. Het is alleen zo'n mega brede kam.... pffff ik had de blaren op mn duim staan. zit nu een litteken!
De volgende ronde is het vast al een stuk mooier dan zal ik eens een foto maken.
Ze zit ook weer mooi in dr vacht nu, lekker glad.
ik moet zeggen dat ik er nog steeds niet goed aan toe kom trouwens.
Ik dacht echt dat ik het rijden tijdens mijn zwangerschap mega zou missen en daarna zo snel mogelijk weer zou willen rijden.
tijdens de zwangerschap gemend en dat doe ik nu nog met de kidnerfeestjes zo'n 1x per week.
maar zelf nog een ritje maken komt er steeds niet van.
druk met mijn zoontje en 's avonds als die op bed ligt ben ik zelf ook moe... geen zin om dan nog om te kleden en te gaan rijden.
Ik vind het ook zo'n gedoe oppas zoeken voor het rijden.
ik geniet wel erg van de kinderfeestjes met lynda en gewoon van de paardjes die om het huis lopen.
Ik heb lyn weer gekortwiekt. Het staat al iets beter omhoog. Het is alleen zo'n mega brede kam.... pffff ik had de blaren op mn duim staan. zit nu een litteken!
De volgende ronde is het vast al een stuk mooier dan zal ik eens een foto maken.
Ze zit ook weer mooi in dr vacht nu, lekker glad.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Ik ga alleen rijden als manlief thuis is Maar heb een bijrijdster, dat scheelt wel!