Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo,
Ik ben Marjolein uit Vlaams-Brabant (Be).
Ik heb 2 stoere fjordenmerries waar ik regelmatig een veulentje uitfok met de 'achternaam' Valley of Dreams.
Verder rij ik beide dames onder het zadel en Dagmar ook af en toe in de koets.
Daarnaast rij ik samen met mijn vriend (maar niet tegelijkertijd) zijn Friese merrie.
Op vrije momenten durven we al is in het bos te vinden zijn.
Ik ben Marjolein uit Vlaams-Brabant (Be).
Ik heb 2 stoere fjordenmerries waar ik regelmatig een veulentje uitfok met de 'achternaam' Valley of Dreams.
Verder rij ik beide dames onder het zadel en Dagmar ook af en toe in de koets.
Daarnaast rij ik samen met mijn vriend (maar niet tegelijkertijd) zijn Friese merrie.
Op vrije momenten durven we al is in het bos te vinden zijn.
Re: Even voorstellen
Welkom!
Ik ben Roselie, 26 jaar, getrouwd met Michel en de trotse mama van Jasmijn!
Daarnaast ben in de eigenaresse van:
Dancer en Ekdal, 2 fjordenruinen
Ik ben Roselie, 26 jaar, getrouwd met Michel en de trotse mama van Jasmijn!
Daarnaast ben in de eigenaresse van:
Dancer en Ekdal, 2 fjordenruinen
Heb zelf ook een dochtertje. Dat maakt het rijden toch pak ingewikkelder.
Daarmee ook dat ik nu mn 2 jonkies (jaarling en veulen) verkoop.
Maar die mag ik dus nog niet bij de te koop posten.
Deze winter zal het al druk genoeg zijn met huishouden (4 katten en een hond, plus dochtertje plus stiefzoon plus vriend...) en 3 paarden rijden, zonder te moeten opvoeden. De tss () is in willekeurige volgorde gezet.
Daarmee ook dat ik nu mn 2 jonkies (jaarling en veulen) verkoop.
Maar die mag ik dus nog niet bij de te koop posten.
Deze winter zal het al druk genoeg zijn met huishouden (4 katten en een hond, plus dochtertje plus stiefzoon plus vriend...) en 3 paarden rijden, zonder te moeten opvoeden. De tss () is in willekeurige volgorde gezet.
Welkom op FW.
Mijn naam is Janna, 21 jaar en druk als student.
Zelf 'nog' niet in het bezit van een fjord, maar heb de mogelijkheid om mij volledig uit te leven op de Fjorden in Wanneperveen. Waar ik o.a. de ruin Dieter (v. Timor) en de hengst Reinar (v. Myrstein) aan het werk heb.
En niet te vergeten natuurlijk de 2 jarige fjordendame en het mini paardje Flower van mijn zus.
Mijn naam is Janna, 21 jaar en druk als student.
Zelf 'nog' niet in het bezit van een fjord, maar heb de mogelijkheid om mij volledig uit te leven op de Fjorden in Wanneperveen. Waar ik o.a. de ruin Dieter (v. Timor) en de hengst Reinar (v. Myrstein) aan het werk heb.
En niet te vergeten natuurlijk de 2 jarige fjordendame en het mini paardje Flower van mijn zus.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
welkom hier
ik ben Sofie, 26 jaar
we wonen en hebben paarden in Hamme (Oost vlaanderen)
samen met mijn vriend hebben we Githa, een 6 jarige merrie van Mogly
Jalenka is dan weer van mijn pa (maar praktisch gezien dus van ons), zij is van Haugguten en heeft een mooi wit kleurtje
verder hebben we nog een hond, 2 birmanen (poezels) en 2 schatten van kindjes, Arwen van 3 jaar en Dylan van 8.5 maand
ik ben Sofie, 26 jaar
we wonen en hebben paarden in Hamme (Oost vlaanderen)
samen met mijn vriend hebben we Githa, een 6 jarige merrie van Mogly
Jalenka is dan weer van mijn pa (maar praktisch gezien dus van ons), zij is van Haugguten en heeft een mooi wit kleurtje
verder hebben we nog een hond, 2 birmanen (poezels) en 2 schatten van kindjes, Arwen van 3 jaar en Dylan van 8.5 maand
Blijf het grappig vinden dat de Belgen een paard in de koets zetten, wij zetten ze ervoor, hihi..
Ik ben Esther, 27 en in bezit van vier fjorden.
Jeskim van 22, staat momenteel in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen.
Digai, een Drafurzoon uit Jeskim, van 1 jaar.
Tea van 13 met dochter Hedwich aan de voet. Hedwich is al verkocht en dus niet van mij, nummer 4 is Fjella en dat is ook een dochter van Tea en zij is 2 jaar.
Tea is momenteel 6 weken drachtig van Anton.
Verder ben ik veel te vinden bij de hengstenhouder Bart van den Berg, dus heb genoeg fjorden in mijn leven!!
Ik ben Esther, 27 en in bezit van vier fjorden.
Jeskim van 22, staat momenteel in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen.
Digai, een Drafurzoon uit Jeskim, van 1 jaar.
Tea van 13 met dochter Hedwich aan de voet. Hedwich is al verkocht en dus niet van mij, nummer 4 is Fjella en dat is ook een dochter van Tea en zij is 2 jaar.
Tea is momenteel 6 weken drachtig van Anton.
Verder ben ik veel te vinden bij de hengstenhouder Bart van den Berg, dus heb genoeg fjorden in mijn leven!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hey Marjolein!
Welkom hier, ik ga me niet meer aan me voorstellen haha want we kennen elkaar al langer van fjordenforum
Veel plezier hier!
groetjes Dennis
Welkom hier, ik ga me niet meer aan me voorstellen haha want we kennen elkaar al langer van fjordenforum
Veel plezier hier!
groetjes Dennis
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
-
Hallo
,
Ik ben martine, Ben zelf ook net nieuw op fw! en rij een paard van jan en jose van stal dolfing. Veel post plezier !!

Ik ben martine, Ben zelf ook net nieuw op fw! en rij een paard van jan en jose van stal dolfing. Veel post plezier !!
Ik ben Anita, 49 jaar en getrouwd met Jeroen. Mijn paarden vind je allemaal in mijn onderschrift.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Zat al te denken waar ken ik die valley of dreams ook al weer van, Ja natuurlijk Marjolein van fjorden forum hihi.
Leuk dat je ook hier je verhalen komt vertellen.
Ge me verder niet meer voorstellen hoor.
Leuk dat je ook hier je verhalen komt vertellen.
Ge me verder niet meer voorstellen hoor.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Welkom Marjolein! Ik ben Anouska, 31 jaar, en in het bezit van de 6 jarige ruin Bjorn.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Yfke-lover
He Marjolein
ik lijk wel blond had eerst helemaal nietdoor dat jij het was veel plezier hier op FW
ik lijk wel blond had eerst helemaal nietdoor dat jij het was veel plezier hier op FW
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
- margalorenz
Ik ben Marga en heb sinds deze week weer een leuke 4 jarige fjordenruin genaamd Darco. Verder heb getrouwd met Marcel en hebben we nog 2 katten en een caviastal (www.lunkyland.webklik.nl).