Wanneer verwacht je het kleintje van Manus?
Ik ben overigens Charret, 25 jaar oud. Ik heb 2 Fjorden, Alies en haar zoon Dragan, verder heb ik nog een Friese ruin Jouke en een shetlander ruintje, Sam.
Over 20 dagen maar ben bang dat het er 40 wordenCharret schreef:Prachtige merries heb je. Tinezz is sprekend Reitze. Dat hadden we zo kunnen raden![]()
Wanneer verwacht je het kleintje van Manus?
.
Bedankt... iemand die Linny ook knap vindEsther schreef:Welkom hier!!
Mooie dames heb je hoor! Echte schoonheden, beide!!
.
Ben verder ook veel te vinden bij de hengstenhouder Bart van den Berg.
Heeey Joyce jij ook hierJoyceNan schreef:hey esther,
Ik hoef me ook neit voor te stellen denk ik zohaha
Ik vind Tinez een knappe dame maar daarnaast doe linda daar niet voor onder hoor!! Mijn 'oude' strandcrossfjord!Lekker ding is het!
Nog steeds op romar of niet?
Nou wacht je berichtje met spanning af hoor voor beschuit met muisjes!
Kan ik me goed voorstellen hoor. Ik heb vorig jaar ook een halve werledreis met mijn merrie gemaakt voor Hermansen.Rehtse schreef:Bedankt... iemand die Linny ook knap vindEsther schreef:Welkom hier!!
Mooie dames heb je hoor! Echte schoonheden, beide!!
.
Ben verder ook veel te vinden bij de hengstenhouder Bart van den Berg.![]()
En verder tjaaa het hoge noorden hea... HEEERLijK....
Maar 1 nadeel niet naast de deur voor deze ''Hollander''
Maarja bijna al het mooie spul staat ver weg![]()
Dus moet ik er elke keer een reis om de wereld van maken om bij de hengst te komen.
Laatst ook Tinezz weer laten dekken dooor....... HERMANSEN![]()
IK kon het niet laten![]()
Tja ik weet dat hij afgelopen keer verhuist is...claudia schreef:Hallo hallo, welkom op FW.
ik ben Claudia, te oud en in het bezit van een paar mannen die allemaal nakomelingen van Kventin zijnEn 1 Zortinnetje.
Wat zal Thessa schrikken als ze jou merrie ziet, het is echt een kopie van Reitze. (Reitze heeft afgelopen jaar bij ons gestaan op station en is nu verhuist naar Tjechie.)