Vragen mbt castratie
Re: Vragen mbt castratie
Toch wel dik geworden dus, hihi.. Nou maar goed dat we je hebben gewaarschuwd zodat je niet ineens van je stokje ging, hihi!!! Komt goed hoor!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- ukoldaatje
Haha als jullie me niet gewaarschuwd hadden, had ik met spoed een dierenarts laten komen, man wat ben ik geschrokken.
Hangt nog altijd een flinke bal onder. Maar het is vooral de schacht die dik is.
Hangt nog altijd een flinke bal onder. Maar het is vooral de schacht die dik is.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
dat is natuurlijk ook het laagste punt dus daar zakt het vocht naar toe.ukoldaatje schreef:Hangt nog altijd een flinke bal onder. Maar het is vooral de schacht die dik is.
Lekker weer een keertje spoelen en lekker bewegen dan trekt het snel genoeg weg.
Vandaag heb ik coen even laten spelen met de grote bal en hij was weer helemaal in zijn element. Die heeft er weinig of geen last meer van. Van hem is de koker ook nog wat dikker. Voor hem is het nu 1.5 week geleden en hij is weer helemaal (nouja Helemaal

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- ukoldaatje
Haha arme Coen, die heeft er vast meer last van gehad dan Gandhi.
Ben vandaag weer begonnen met even koelen. Ga strakjes een stukje wandelen met m.
Blokje om, moet toch wel kunnen?
Ben vandaag weer begonnen met even koelen. Ga strakjes een stukje wandelen met m.
Blokje om, moet toch wel kunnen?
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
- ukoldaatje
Ik wil even met trots melden, dat ze zwelling al aardig geslonken is
En Gandhi weer op zijn achterbenen speelt met de shetters

En Gandhi weer op zijn achterbenen speelt met de shetters

- ukoldaatje
Gandhi loopt vandaag wat strammer dan de afgelopen dagen. Alsof hij een ei tussen zijn benen heeft hangen.
De wond is dun, zijn koker nog dik, maar al wel een stuk dunner dan afgelopen dagen.
De wondjes zien er netjes uit moet ik zeggen.
Hij eet en drinkt goed. Plassen en mesten ook.
Kan dat zijn van de castratie dat hij nu wat moeilijk loopt? Echt met zijn achterhand zeg maar. Of is dat al te lang geleden?
De wond is dun, zijn koker nog dik, maar al wel een stuk dunner dan afgelopen dagen.
De wondjes zien er netjes uit moet ik zeggen.
Hij eet en drinkt goed. Plassen en mesten ook.
Kan dat zijn van de castratie dat hij nu wat moeilijk loopt? Echt met zijn achterhand zeg maar. Of is dat al te lang geleden?
denk gewoon stijfheid? of toch iets te wild gespeeld en moet hij nu op de blaren zitten? 
Wel super dat het al dunner is!!
Blij dat afspuiten alleen nu ook beter gaat!
Ik ben nog steeds verliefd op hem...
(en eva ook geloof ik
)

Wel super dat het al dunner is!!
Blij dat afspuiten alleen nu ook beter gaat!
Ik ben nog steeds verliefd op hem...
(en eva ook geloof ik

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
- ukoldaatje
Hij is ook een hele knappe vent he!
Hij lijkt inderdaad stijf. Hij heeft gisteren weer wat ruiger gespeeld dan de dagen ervoor, misschien dat dat hem nu even nekt?
Verders doet ie het goed. Hij loopt alleen strammer.

Hij lijkt inderdaad stijf. Hij heeft gisteren weer wat ruiger gespeeld dan de dagen ervoor, misschien dat dat hem nu even nekt?
Verders doet ie het goed. Hij loopt alleen strammer.
- ukoldaatje
Oke, paniek...
er komt gele troep uit die sneetjes. Gandhi weigert ook om te lopen, hij loopt als een oude man.
Heeft duidelijk last van die wond.
Va gebeld, ze beld me zo terug...
Sjonge jonge jonge..houdt het nou nooit op...
er komt gele troep uit die sneetjes. Gandhi weigert ook om te lopen, hij loopt als een oude man.
Heeft duidelijk last van die wond.
Va gebeld, ze beld me zo terug...
Sjonge jonge jonge..houdt het nou nooit op...
- ukoldaatje