Fayah kom eerder thuis
- nadinefjorden
Fayah kom eerder thuis
Nog 45 nachtjes slapen ipv 72 nachtjes
Ik mis het iets om handen hebben enorm, yara heeft een enorm groot leeg gat achtergelaten.
Dit vond ik de eerste weken wel even lekker tot ik de diagnose diabetes kreeg en mijn wereld even ondersteboven stond.
Ik ben het vertrouwen in mijn eigen lichaam kwijt en ben er de hele dag mee bezig oh jee ik heb hoofdpijn oh jee ik ben duizelig word knettergek van mezelf.
In t weekend of na mijn werk ben ik mijn huis bijna niet uit te krijgen omdat ik zo moe ben en echt nergens zin in heb.
Toen ik weer op paardenjacht ging zei mijn moeder waarom ga je niet voor een jong dier kun je lekker rustig aan doen (achteraf de beste keuze geweest)
En gister zei ze dien misschien moet je dat paard (haha) maar eerder halen word je niet gek van jezelf zo?? Ehm ja best wel , nou ik ook zei ze hihi
Dus ik mag kruisjes zetten op de kalender (stonden er stiekem al)
Ik mis het iets om handen hebben enorm, yara heeft een enorm groot leeg gat achtergelaten.
Dit vond ik de eerste weken wel even lekker tot ik de diagnose diabetes kreeg en mijn wereld even ondersteboven stond.
Ik ben het vertrouwen in mijn eigen lichaam kwijt en ben er de hele dag mee bezig oh jee ik heb hoofdpijn oh jee ik ben duizelig word knettergek van mezelf.
In t weekend of na mijn werk ben ik mijn huis bijna niet uit te krijgen omdat ik zo moe ben en echt nergens zin in heb.
Toen ik weer op paardenjacht ging zei mijn moeder waarom ga je niet voor een jong dier kun je lekker rustig aan doen (achteraf de beste keuze geweest)
En gister zei ze dien misschien moet je dat paard (haha) maar eerder halen word je niet gek van jezelf zo?? Ehm ja best wel , nou ik ook zei ze hihi
Dus ik mag kruisjes zetten op de kalender (stonden er stiekem al)
Re: Fayah kom eerder thuis
Groot gelijk!
Zal een zeer welkome afleiding zijn van je lichamelijke klachten.
Aftellen maar!!
Zal een zeer welkome afleiding zijn van je lichamelijke klachten.
Aftellen maar!!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Heerlijk dat je haar eerder krijgt! Zal zeker een goede en welkome afleiding voor je zijn
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- ukoldaatje
Goed idee van je moeder! Heel belangrijk om afleiding te hebben in jouw situatie.
En je spulletjes liggen al te wachten op Fayah!
En je spulletjes liggen al te wachten op Fayah!
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Heel verstandig besluit, ik begreep eingelijk al niet zo goed waarom het nog zo lang moest duren voordat ze naar je toe kwam. Maar in de huidige situatie is het helemaal goed dat ze eerder komt, lekker veel afleiding.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

super, je zal merken dat je suiker stabiliseert als je met je diertje bezig bent, de omgang ontspant zo, dat dat ook weer een positieve invloed heeft op jouw suikers!
verstandige moeder heb jij die jou goed kent. Groot gelijk dat ze eerder komt. Ik begreep ook al niet waarom ze nog zolang weg bleef. Maar nu is ze er maar zo. Kan je haar stalletje inrichten. haar geur opsnuiven en eerlijk is eerlijk, paarden zijn de beste therapeuten
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- nadinefjorden
De reden dat ik haar wilde laten staan is omdat ik nog geen geschikte stalling gevonden had.
De stal waar Yara stond is niet geschikt voor een 2 jarig paard, en met al mijn eisen was het niet makkelijk iets te vinden.
Dus ik dacht laat haar dan maar lekker de hele zomer op de wei lopen, kan zei lekker spelen en groeien en kan ik rustig alles op een rijtje zetten.
Nu heb ik een paar weken geleden de perfecte stal gevonden (doet ook wel een beetje zeer want had daar zooo graag met yara heen gewild)
Ik heb vroeger in de manege gereden en gingen we altijd de bossen in duinen en strand op, aan datzelfde bos heb ik nu een plekje gevonden, iets wat ik echt al heel lang wil maar nooit gedaan heb, de reden daarvan kan ik hier niet neerzetten maar achteraf is het misschien wel dom geweest.
Fayah komt dus aan de rand van het bos en duin en strand van noordwijkerhout te staan.
het is een privestal met 7 boxen
1 mega fjordenruin thorben echt ik schrok me dood zo groot en breed dat ie is maar gaaf!
1 merrie haflinger en waarschijnlijk de haflingerruin van een vriendin van mij komt er ook heen.
1 vosje en fayah dan
Er is een mooie buitenbaan en ieder paard heeft zijn eigen paddock van 10 bij 20 waar ze van 10 tot 17 uur buitenstaan.
er is een overdekte poetsplaats en een longeercirkel en vooral een heleboel rust
en niet te vergeten 5 min stappen en je zit in het bos langs de gehele kustlijn
Dus nu ik helemaal tevreden ben over de stalling kan ze inderdaad komen, maar ze mag nu nog 45 nachtjes op de wei spelen
De stal waar Yara stond is niet geschikt voor een 2 jarig paard, en met al mijn eisen was het niet makkelijk iets te vinden.
Dus ik dacht laat haar dan maar lekker de hele zomer op de wei lopen, kan zei lekker spelen en groeien en kan ik rustig alles op een rijtje zetten.
Nu heb ik een paar weken geleden de perfecte stal gevonden (doet ook wel een beetje zeer want had daar zooo graag met yara heen gewild)
Ik heb vroeger in de manege gereden en gingen we altijd de bossen in duinen en strand op, aan datzelfde bos heb ik nu een plekje gevonden, iets wat ik echt al heel lang wil maar nooit gedaan heb, de reden daarvan kan ik hier niet neerzetten maar achteraf is het misschien wel dom geweest.
Fayah komt dus aan de rand van het bos en duin en strand van noordwijkerhout te staan.
het is een privestal met 7 boxen
1 mega fjordenruin thorben echt ik schrok me dood zo groot en breed dat ie is maar gaaf!
1 merrie haflinger en waarschijnlijk de haflingerruin van een vriendin van mij komt er ook heen.
1 vosje en fayah dan
Er is een mooie buitenbaan en ieder paard heeft zijn eigen paddock van 10 bij 20 waar ze van 10 tot 17 uur buitenstaan.
er is een overdekte poetsplaats en een longeercirkel en vooral een heleboel rust
en niet te vergeten 5 min stappen en je zit in het bos langs de gehele kustlijn

Dus nu ik helemaal tevreden ben over de stalling kan ze inderdaad komen, maar ze mag nu nog 45 nachtjes op de wei spelen
- ukoldaatje
Dat klinkt als een perfecte pensionplaats!
Wat fijn dat je zo dicht bij het bos en de kust zit, heerlijk rijden dus in de toekomst.
Wat fijn dat je zo dicht bij het bos en de kust zit, heerlijk rijden dus in de toekomst.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Super Nadine! Slim idee van je moeder. Ga maar lekker verder met afstrepen op de kalender.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg
en de stal klinkt ook super, als je je hier niet beter van gaat voelen, nog even verder strepen maar dan heb je ook wat

en de stal klinkt ook super, als je je hier niet beter van gaat voelen, nog even verder strepen maar dan heb je ook wat

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
goed nieuws! Weet zeker dat je er een hoop plezier aan gaat beleven!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Fijn dat ze eerder komt, heel begrijpelijk dat je eerst een goede stal wilt hebben want een 2 jarige hoort niet de hele dag op stal.
Het zal je goed doen.
Het zal je goed doen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Machteld&Falco
Leuk dat ze eerder komt. Het zal je goed doen om iets om handen te hebben!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Wat fijn voor je dat ze al eerder komt.
Veel plezier daar en we komen elkaar misschien wel tegen in het duin!
Veel plezier daar en we komen elkaar misschien wel tegen in het duin!
---
Leuk dat ze al eerder komt.
De stal klinkt goed, zo dicht bij het bos enzo kun je vast heerlijk met haar gaan wandelen!
Maar staan de paarden dus allemaal apart in paddocks? niet samen in de wei of grote paddock?
De stal klinkt goed, zo dicht bij het bos enzo kun je vast heerlijk met haar gaan wandelen!
Maar staan de paarden dus allemaal apart in paddocks? niet samen in de wei of grote paddock?
- nadinefjorden
Alle paarden staan naast elkaar maar wel met een draadje ertussen.
Achter de stallen is een grote wei maar die is van iemand anders, daar gaat ze volgende zomer op in een groep.
Vriendinnetje van mij komt er ook heen met haar haf helemaal gezellig
Gerrit ik zeg duindaten als faay en ik zo ver zijn
Achter de stallen is een grote wei maar die is van iemand anders, daar gaat ze volgende zomer op in een groep.
Vriendinnetje van mij komt er ook heen met haar haf helemaal gezellig
Gerrit ik zeg duindaten als faay en ik zo ver zijn