Hihi Viv, ja ik met mijn stoere springhengstefjord

sukkeltje!
Clau: Hij is volgens mij niet echt bang voor de shetten, hij springt er bovenop en hangt er dan over met zijn voorbenen los van de grond, hij hangt er dan met zijn volle gewicht op.
Kan wel zijn dat ze in hun spel veel te heftig zijn geworden en dat hij gewoon over het hek heen is gevlogen om ze voor te zijn.
Hij laat zich trouwens wel wegjagen door die uks bij zijn bakje voer, dus hij heeft wel respect voor ze. Dat is ook weer zo idd.
Ik zet hem gewoon overdag, apart van de shets denk ik, op de wei, en savonds in zijn schone box. Kan ik met m wandelen enzo ook nog.
De balletjes moesten er toch een keer af, en dit was even de druppel zeg maar..Ik vind het gewoon niets dat ze in m gaan snijden zeg maar, maar das mijn persoonlijke gevoel. En nu is hij wat drukker aan het worden, gaat wat happen (luistert nog naar de 'uh's van mij maar voor hoelang) en wordt wat dominanter. Straks moeten we naar China en ik kan mijn ouders niet voor een dominante jonge man laten zorgen..daar walst ie keihard overheen vrees ik.
Amber: ik moest meteen aan jou denken, ik zeg altijd 'ik wil later net als Amber worden met Fjordy en Tootje (qua rijden dan he)' Gandhi liet gewoon effies zien dat hij ook goed kan springen

Be carefull what you wish for
Ik ben donderdag vrij en Ilona komt me steunen he Iloontje

, ben daarna toevallig 4 dagen vrij, kan dus goed op hem letten en wandelen ed.
Foss: Mag ik wel oppassen dat ik geen vliegenspul op de wond spray, dat zou me lukken
Patrick (mijn hubbie) heeft net heel tactisch Gandhi verteld dat volgende week zijn ballen eraf gaan...gelukkig snapt ie het niet