Geboren tussen 1995 - 2003, onderschat ook deze toppers niet
Re: Geboren tussen 1995 - 2003, onderschat ook deze toppers
Zoals het nu lijkt niet.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
- Machteld&Falco
Falco is de laatste tijd juist superaanhankelijk! Dat komt omdat ik veel meer met Jaldiña bezig ben dan met hem. Hij lijkt echt jaloers: komt letterlijk tussen mij en Jaldiña in staan als ik met haar bezig ben en slooft zich enorm uit als hij dan toch aandacht krijgt
deze week ga ik hem weer wat meer oppakken, dus hopen dat hij zich dan wat minder verwaarloosd voelt 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
*zucht* 

Moet zo lachen om Roon, hij weet bij mijn vriend dondersgoed wat ie kan flikken en wat niet.

Moet zo lachen om Roon, hij weet bij mijn vriend dondersgoed wat ie kan flikken en wat niet.
Mama van Gwen
(7-2-15)

- Love_Jordy
Wat is Ronan toch leuk he!! Heerlijk dat wel en niet weten wat ze kunnen doen bij een ander hihhi
Mijn vrolijke nootje met zn onduegnde koppie

Mijn vrolijke nootje met zn onduegnde koppie

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy heeft ook al zo'n pretkop 
zonde op mijn foto dat je net op zijn kont nog de bijtwondjes ziet van zijn weide avontuur

zonde op mijn foto dat je net op zijn kont nog de bijtwondjes ziet van zijn weide avontuur

Mama van Gwen
(7-2-15)

- Machteld&Falco
Net heerlijk met Falco wezen dwalen (en verdwalen...) doorheen de velden en bossen hier in de omgeving. GENIETEN!!!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Mag ik mij ook melden met mijn U-tje 

- Love_Jordy
Tuuuurlijk!
Fotooooooo's
Fotooooooo's

B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Haha ik zal wat vaker foto's spammen 
Vandaag was Buddy niet zo lief
Naast onze bak ligt een pad van 2 meter breed en daarnaast een aardappelveld, vandaag liepen in dat veld mensen, hij ging helemaal over de zeik
heb alle hoeken van de bak gezien 
Maar ach hij blijft lief

Vandaag was Buddy niet zo lief

Maar ach hij blijft lief

Zo was ik Sjors gister tot 4 keer toe kwijt. Draai ik me om om wat te pakken, loopt hij uit zijn stal en gaat ergens staan buurten.
Ach, boos worden heeft geen zin. Dat vonden sommige maar onbegrijpelijk. Maar ja, soms heeft hij een periode dat hij wat stouter is. Dan gaat het weer maanden goed en blijft hij keurig wachten.
Ach, boos worden heeft geen zin. Dat vonden sommige maar onbegrijpelijk. Maar ja, soms heeft hij een periode dat hij wat stouter is. Dan gaat het weer maanden goed en blijft hij keurig wachten.
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
SJORSJE 
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!

Meld me hier ook weer even.
Wood en ik wandelen braaf 2x pd 15 minuten. Gisteren is hij weer met ultra geluid behandeld en zoals altijd moest hij overal aanzitten bij de fysio met zijn lippen, hihi.
Wood en ik wandelen braaf 2x pd 15 minuten. Gisteren is hij weer met ultra geluid behandeld en zoals altijd moest hij overal aanzitten bij de fysio met zijn lippen, hihi.
Wodan en ik M1+10

Echt naar van Wodan hoor, dat het maar snel over mag zijn!
Wat een grapjas die Sjors.

Vanmiddag Roontje gewassen, morgen doen we mee aan een schrikparcours en wil dat hij er een beetje netjes bij loopt

Mama van Gwen
(7-2-15)

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat kan je soms toch gewoon trots zijn op je paard!
Anne vliegt de L1 door, dus werd het tijd om het achterwaarts er eens bij te pakken.
Was wel lachen want Wilco snapte er niets van
Maar na een paar keer oefenen met een beetje duw werk van mij loopt hij maar zo een paar pasjes naar achteren.
Gaat nog een beetje traag maar wel netjes recht!
Anne vliegt de L1 door, dus werd het tijd om het achterwaarts er eens bij te pakken.
Was wel lachen want Wilco snapte er niets van

Maar na een paar keer oefenen met een beetje duw werk van mij loopt hij maar zo een paar pasjes naar achteren.
Gaat nog een beetje traag maar wel netjes recht!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Even een update-je van mijn kant.
Reintje doet nog prima zijn best, vandaag heerlijk naar buiten geweest. Beiden hebben we genoten van het uitwaaien tussen de mais en de weilanden. Vooral het zandpad waar een galopje zeer uitnodigend is werd van harte mee genomen.

Maar ook Timor heb ik vorige week weer op gepakt, die is gewoon verder gegaan waar we de vorige keer gebleven waren. Heerlijk dat soort paarden, alleen de galop is weer even heel moeilijk (ook voor mij, waar zit dat gas knopje ook alweer??) De galopsprong omhoog weet ik prima te vinden, nu alleen de vooruit nog haha.
Reintje doet nog prima zijn best, vandaag heerlijk naar buiten geweest. Beiden hebben we genoten van het uitwaaien tussen de mais en de weilanden. Vooral het zandpad waar een galopje zeer uitnodigend is werd van harte mee genomen.

Maar ook Timor heb ik vorige week weer op gepakt, die is gewoon verder gegaan waar we de vorige keer gebleven waren. Heerlijk dat soort paarden, alleen de galop is weer even heel moeilijk (ook voor mij, waar zit dat gas knopje ook alweer??) De galopsprong omhoog weet ik prima te vinden, nu alleen de vooruit nog haha.
Giel
Norvyn
Norvyn
Reinar deed dinsdagavond ook al zo zijn best, fijn paard, als hij zijn hoofd erbij houdt!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hoi,ik ben Laura en samen met mijn dochter sinds anderhalf jaar de trotse eigenaar van Winston, een W tje dus.Mijn dochter marjet,net 12, rijdt hem en heeft daarbij les en hulp van Kelly [van Taco],gaat lekker,mede dankzij de barebackpad,waar marjet veel rustiger op zit. Ik had al eerder een account hier [onder elise 1961] maar door computergedoe lukte het niet meer om erop te komen ,vandaar een nieuwe start.
- Machteld&Falco
Falco kan ook in dat clubje. Ik maak hem vast, draai me om om iets te nemen, draai ik me terug en staat meneer los!_Marjon_ schreef:Ingele
Echt naar van Wodan hoor, dat het maar snel over mag zijn!
Wat een grapjas die Sjors.Roon maakt ook regelmatig knopen los en dan loopt ie sneaky weg als ik even niet op let.
Vanmiddag Roontje gewassen, morgen doen we mee aan een schrikparcours en wil dat hij er een beetje netjes bij loopt.
Toen we op vakantie waren stonden de paarden een tijdje in pension. Weides zijn van elkaar gescheiden door slootjes aan 3 zijden en een draad vooraan. Extra draad geplaatst rond één van de sloten omdat die erg ondiep is en hij dan gaat buurten bij de merries van ernaast... Andere twee zijdes waren (dachten we) breed genoeg, diep genoeg (ruim 1m), overkant ligt een halve meter hoger plus een dikke bos hoog riet. Dat zou hij wel niet flikken, toch? Ja hoor... Paard aan de verkeerde kant van de sloot op het pad...

Onder draadjes waar geen stroom op staat door kruipen is trouwens nog zo'n grote hobby van hem... Alles om zich vol met gras te kunnen proppen en ik hem maar op een schrale weide houden...
@Janna: mijn vingers kriebelen bij het zien van Reinars coupe

@Laura: wat leuk dat Kelly jullie een handje helpt. Je dochter is in goede handen. Heb je foto's van Winston?
@ Machteld: Hihi die van mij ook hoor. Maar mag het er nu nog niet afhalen van bart.
Giel
Norvyn
Norvyn
Vind het er zo wel ruig uit zien, Reinar met lange manen 
Maar ben ook meer van de boogjes
Laatst had Roon ook weer zo'n ontsnap actie.
Hij stond vast aan de poetsplaats, en was zelf wat in de stal aan het opruimen.
Was een stalgenoot, zij had net gereden en ging d'r paard voeren op stal.
Dus was bezig, hoor ik ineen keer *klik, klik, klik*, hmmm, hoefijzer, en dat klinkt niet als die zwarte fries die staat te eten..
Dus ik kijken, staat meneer doodleuk met z'n voorbenen in de stal van die fries die staat te eten.
Te schooien om ook wat brokjes
Friesje gaf 'm geen blik waardig, gelukkig...
Maar moest er wel om lachen, toen ik zijn stal uit liep zag ik nml alleen zijn achterlijf..

Maar ben ook meer van de boogjes

Laatst had Roon ook weer zo'n ontsnap actie.
Hij stond vast aan de poetsplaats, en was zelf wat in de stal aan het opruimen.
Was een stalgenoot, zij had net gereden en ging d'r paard voeren op stal.
Dus was bezig, hoor ik ineen keer *klik, klik, klik*, hmmm, hoefijzer, en dat klinkt niet als die zwarte fries die staat te eten..
Dus ik kijken, staat meneer doodleuk met z'n voorbenen in de stal van die fries die staat te eten.
Te schooien om ook wat brokjes

Friesje gaf 'm geen blik waardig, gelukkig...
Maar moest er wel om lachen, toen ik zijn stal uit liep zag ik nml alleen zijn achterlijf..
Mama van Gwen
(7-2-15)

@machteld en falco: ik heb wel foto's van winston,maar ben niet zo goed met de pc,ik zal kelly van de week even lief aankijken!!