! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Keandra

Re: ! De B'tjes gaan op volle kracht door naar deel acht!

Bericht door Keandra » vr 27 mei 2011, 15:21

ah, da nis het wat anders,
wij hebben onze boomloze zadels onlangs nog eens laten controleren op Githa, en ze liggen als gegoten
maar soms bij de arizona zijn er 2 plekken die iets minder bezweet zijn
maar er zijn wel geen drukplekken te zien bij Githa
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 27 mei 2011, 19:34

jeetje Kristel dat is niet niks zeg, ik hoop dat je stalbaas gauw opknapt

Welkom terug Bram (weet even je eigen naam niet meer)

Sofie fijn dat je al hooi hebt, hier is het heel lastig om aan hooi te komen en wat je dan koopt is meer stro dan hooi :?

Yvonne je bent op de goede weg toch? Je stapt weer op en je krijgt vanzelf wel weer lef om alleen met Bink op pad te gaan. Alleen wel vervelend dat je zoveel weerstand op je werk hebt

Annalynn dat hoofd van Brass spreekt boekdelen op die foto's, ook die tweede als beer staat te neuzen met Polydor, ze heeft daar echt zo'n hoofd van: "daar hoor ik echt niet bij" :D En wat een plekken joh, Exel heeft ook zulke plekken gehad toen ik boomloos reed en toen zeiden ze ook tegen mij dat hij niet tegen die pads kon

Anouska wat een draak is die gozer van jou zeg, ik hoop dat je hem snel weer onder controle gaat krijgen met de tips die je hebt gehad
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 27 mei 2011, 20:05

Jeehj! Beer krijgt Nikes volgende week..fijn!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » za 28 mei 2011, 11:07

Jemig krijgt jou paard nikes.... verwend zeg die beer! :) Ben benieuwd hoe hij ze vinden, bo die liep in het begin erg vreemd met zijn voorbenen (heel hoog optillen)!

@ bailey... Balen zeg die schuurplekken. Dit is alleen wel heel herkenbaar. Kan inderdaad door wrijving komen. Bo had op precies diezelfde plekken bij zijn schouders 2 gelijke witte plekken van de winter, maar dit kwam omdat de vulling op de plekken iets uit mijn zadel was. Bijna mm werk, maar toch kreeg hij daardoor wrijving en witte plekken. Was wel weer over na het opvullen...
Maar in jou geval is het dus helaas niet zo makkelijk! Ben benieuwd of je er iets op kan verzinnen..

Ik ben trouwens echt super blij, het is al bijna juni en mijn pony staat nogsteeds zonder eczeemdeken op het land... en heeft nog niet gekriebeld. Ben zo mega blij dat mijn "recept" werkt :)!

Van de week was ik helemaal niet lekker en had ik last van mijn rug... Toch maar gaan rijden.. En ja bo die was ook helemaal down... Gisteren zat ik er weer op en voelde me weer normaal, en hij liep als een zonnetje... zag nu wel heel duidelijk hoe mijn stemming op hem inwerkt..
Hij doet het op het moment trouwens echt super fijn... Doen af en toe wat maffe oefeningen als hij een goede bui heeft. Zo ging zijn contra-galop zo goed dat ik dacht... Kom we gaan een slangenvolte met 3 bogen in galop / contra-galop proberen... Hij vond het eerst wat raar, hebt hem verteld dat hij heel knap was... En ja hoor keurig doorspringen en blijven nageven... Ben zo trots! :L. Linksom deed hij het wel wat makkelijker dan rechtsom.... maar ja, we hebben pas 1 wedstrijd in de B gereden he, hahaha...

Morgen gaan we weer starten.... Ben benieuwd :)!
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » zo 29 mei 2011, 15:54

Nou vandaag gestart, totaal 12 starts in het B.
Ik had echt mega last van mijn rug, zelf zo erg dat ik bijna de 2e proef niet meer wilde rijden. Toch maar geprobeerd...
1e proef ging beter voor mijn gevoel dan de 2e, maart dit klopt ook wel...
1e proef 185 punten en een 3e plaats. 2e proef 192 punten en een 2e plaats... Ben zo mega trots op mijn fjordenmans :)! Had namelijk echt niet verwacht dat ik tussen deze paarden (o.a. Z2 en M2 met eigenaar reed nu iemand anders mee) deze punten en prijzen zou rijden.... JIPPIE ben zo blij!

Heb een topic geopend... http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =3&t=43509
Bailey

Bericht door Bailey » ma 30 mei 2011, 20:58

Supergoed Bernadet. Knap van jullie!

Fijn dat Beer nikes krijgt Kris, wie gaat het nu doen dan? Toch je stalbaas?

Mijn pennypoownie vandaag :D
Afbeelding
Keandra

Bericht door Keandra » di 31 mei 2011, 09:41

nog 1 nachtje slapen en dan vertrekken we naar Frankrijk
*o/*
(hoop dat mijn nacht beter wordt dan die net achter de rug, Dylan heeft 3 uur aan het wenen geweest en heb hem stil gekregen door hem zijn fles te geven, pff _-:( hij is dan al 4 dagen een beetje ziekjes, enkel koorts verder niks, maar het kruipt toch in mijn schoenen hoor)

de paarden komen straks op een ander deeltje weide, waar wel nog gras op staat
verder hebben ze dus weer 10 dagen vrij

dus als jullie niks meer van me horen (veel kans toe, druk met pakken)
groetjes uit frankrijk *o/*
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » di 31 mei 2011, 15:44

Leuk hoor zn penny pony, staat hem knap dat paars!

@ keandra veel plezier op vakantie!
Anouska

Bericht door Anouska » di 31 mei 2011, 18:50

Gefeliciteerd Bernadet!

Knappe Bailey!

Fijne vakantie Sofie!

Bjorn had gister weer een lompe actie, naast een dik blauw enkel (wss weer de enkelband van mijn linker voet, geen idee hoe ik er aan kom) heb ik nu ook een blauwe grote teen aan dezelfde voet. Tja, de pech week is weer begonnen.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 01 jun 2011, 06:01

wat een lomperik die Bjorn, even lekker op de tenen van je mens staan dansen. Sterkte met je blauwe voet anouska
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 01 jun 2011, 07:07

gefeliciteerd Bernadette

Lief die penny foto van Bailey

en Bjorn was dus erg lomp :=

Dames ik ben vanaf morgen 4 dagen in Spanje, bedrijf bestaat 30 jaar en we gaan eerst 2 dagen naar Sevilla en daarna nog 2 dagen Cadiz (nee we gaan niet bij Viv op bezoek 8)7 ). Vandaag vrij om even het huis grondig onder handen te nemen, koffers te pakken, voor de paarden alles te regelen en dan vanavond nog een etentje met mijn moeder die vandaag jarig is.
Ik zou zeggen tot maandag :wave:
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 01 jun 2011, 07:52

pfff, mijn baas doet zoiets nou nooit, die zeikt alleen maar.
Heel veel plezier Claudia, doe Cadiz de groeten
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 01 jun 2011, 09:10

truus1970 schreef:pfff, mijn baas doet zoiets nou nooit, die zeikt alleen maar.
Heel veel plezier Claudia, doe Cadiz de groeten
thnx en bij ons is het ook niet je van het hoor, loop al een poosje te kijken voor wat anders. Maar er is iemand vertrokken en sinds haar vertrek is de sfeer beter, dus ik kijk het nog even aan :D

Anouska

Bericht door Anouska » wo 01 jun 2011, 09:20

Veel plezier in Spanje Clau!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 01 jun 2011, 11:23

Dat zijn de betere reisjes! Have fun Clau!

Anous, die Bjorn is ook een fijne vent zeg.. hoe is het nu met je voet? Is toch al de zoveelste keer? Zou haast gaan denken dat hij het expres doet..ooofffff, dat jij extreem klunzig bent.. :x

Sterre, dat paars staat Bailey goed! Alles staat hem goed he..

Sofie zit nu lekker te bakken in Frankrijk..lekker hoor, ik wil ook wel een paar dagen weg. Zit er niet in dit jaar (alweer niet vrees ik)

Ber, jullie gaan wel lekker he!

Ik heb gisteren mijn EZ rides binnen gekregen en heb er even een rondje bos mee gereden.. *engelengezang* Halleluja wat rijdt dat fijn! Ik had de beugels van Annalynn al eens uitgeprobeerd en in KWB met die van Viv gereden en toen was ik al fan maar nu ben ik echt om. Wat een heerlijk gevoel aan je voeten zeg. Dat een beugel zoveel kan uitmaken!

Verder zit ik al 2 dagen thuis met slecht zicht..bijwerkingen van AB voor een ontstoken oog..bleeeh..
Bailey

Bericht door Bailey » wo 01 jun 2011, 20:26

Fijne vakantie Sofie! Lekker ontspannen daar

Oh Anouska, jou paard kan ook een ongelooflijke oliebol zijn he. Heb je 'm niet verteld dat toyota's niet over voeten horen te rijden? Sterkte!

Lekker Clau, geniet ervan!!

Joepie!! Kris eindelijk met EZ-rides! Fijn voor je zeg :) Wel zuur van de AB... gatsie.

Ik heb vandaag weer een superleuke rit gemaakt met stalgenootje. Sinds een paar weken hebben we een nieuw stalgenootje die endurance rijdt met haar haf (volgens mij kent ze Annalynn en Kris, ze heet Myrthe en haar haf Djimmy). Bailey en Djimmy gaan supergoed samen en hebben ongeveer hetzelfde tempo. Zij is ook niet vies van ritten langer dan een uurtje, dus dat komt goed uit ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 02 jun 2011, 06:07

We zitten nu in de bus richting Zestienhoven airport, hebben jullie dat nou ook dat je weet dat je dieren goed verzorgt zijn, maar dat je met tranen wegloopt? Gisteravond de paarden een dikke knuffel gegeven en jankend de wei uit. Vanmorgen weer jankend de voordeur dicht getrokken ivm de katten. Emodoos!!!!!

truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 02 jun 2011, 07:55

tja het blijven toch je beessies he, Zitten in je hart.
Nu paardloos.
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » do 02 jun 2011, 10:56

@ ziggy... Veel plezier in de zon!

En au anous je tenen!! Succes ermee.... Gaat het alweer wat beter?

@ bailey, lekker hoor een flinke rit met je peerd en stalgenootje..

@kristel... wat is een EZ rides ? (ben misschien een beetje blond hoor)

Gisteren was een "pretdag"voor mij zeg... NOT!!
Ik was in de middag al niet zo vrolijk, omdat ik eigenlijk morgen vrij zou zijn maar ik nu dus gewoon kan gaan werken (drukte!!) :(...
In de avond lekker naar stal gegaan... maar was niet van plan om te gaan rijden... Paar meiden van stal vroegen of ik mee ging buiten rijden... Dus hop zadel erop en maar even met spijkerbroek een rondje rijden.. Deze broek had alleen geen diepe zakken, dus had ik mijn telefoon in mijn kast laten liggen...
Ben ik tijdens de rit wel 12 keer gebeld door mijn vriend.... Was een van mijn katten van 2 hoog van het balkon gevallen!!! Verdorie uitgerekend dan ben je niet bereikbaar... Rocky heeft echt heel de straat bij elkaar gegild, en heeft waarschijnlijk een flinke hersenschudding.. Gelukkig heeft hij verder niet veel spannends (gebroken/ bloedingen ofzo).. Van zijn linker hoektandje is een stukje gebroken en zijn kin en neusjes zijn geschaafd.. Het arme dier... Ook dennis was helemaal in Shock!
Maar niet dat meneer ervan geleerd heeft... hij hangt nu alweer op het balkon tussen de speilen door... Hier moeten we dus maar even wat op verzinnen... Blijft natuurlijk geen engeltje op zijn schouder zitten... :n

Hier trouwens nog wat foto's van de wedstrijd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 02 jun 2011, 21:12

Jemig wat een verhaal van je kat!!! Prachtige foto's! Mooie combi zijn jullie hoor!

Clau, haha dat siert je toch alleen maar? ;) Geniet van je tripje!

Ohja, EZ rides zijn stijgbeugels voor lange afstanden..google maar even...echt heeeeerlijk!

Beer staat op ijzers en loopt rond alsof hij nooit anders heeft gedaan..gek paard! Morgen gaan we met de trailer op pad naar de Holterberg..ga ik met een vriendin rijden, ijzers testen ;). Ik hoop dat Beer de trailer in wil want de laatste keer kreeg hij kuren.. ik moet mijn zennnn even zoeken dan want ik wil dan alles veel te snel want ik vind dat hij zich dan aanstelt. Dus. Wordt vervolgd!
Plaats reactie