Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » za 21 mei 2011, 10:36
Hoi hoi,
Ik ben er een beetje laat mee maar omdat ik hem voor moederdag en vaderdag samen wil geven kan ik nog net op tijd zijn. We hebben een nogal saaie tuin en bedacht ik me dat het misschien leuk was om onze hondjes op canvas voor in de tuin kado te geven. Maar aangezien ik niet zo goed ben in knippen en plakken vroeg ik me af of hier iemand is die gewoon de foto's leuk naast elkaar wilde zetten voor mij. De drie koppie's bij elkaar...
Deze foto's heb ik geupload via hyves en die verkleind de foto's natuurlijk... Zouden ze dan niet te klein worden voor op een foto van 100x80 ofzo?
Groetjes nancy

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
Ilona
Bericht
door Ilona » zo 22 mei 2011, 16:12
Ik zou wel het origineel formaat van de foto's gebruiken als je zo'n grote afdruk ervan wilt. Anders wordt de kwaliteit waarschijnlijk best slecht.
Degene die voor je wilt en kan knutselen kun je vast de originele foto's wel mailen

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. 
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » zo 22 mei 2011, 18:23
Ik heb deze van internet afgehaald maar misschien dat het dan wel andere foto's worden maar dat kan ik altijd nog kortsluiten... Hoop dat er iemand is die wil knutselen
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
Eros
Bericht
door Eros » wo 25 mei 2011, 12:18
Wil je ze gewoon naast elkaar? Nog met een randje, tekst oid?
Eros: Topas x Polly (v Halstor)

-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » wo 25 mei 2011, 19:04
Nee ik wil gewoon de drie koppie's naast elkaar zonder tekst. Misschien een leuke neutrale kleur als achtergrond ofzo maar ik zou echt niet weten hoe dat moet dus vandaar mijn vraag hier
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog