We zijn allemaal ongelooflijk blij met ons poppetje, zoals de deelnemers haar noemen. Ik vind het echt zo apart hoe Guusje aanvoelt wie ze voor zich heeft. Net als mama Marloes past ze zich ontzettend goed aan bij de deelnemers en hun niveau. Ze loopt als een hondje mee aan het halster met de deelnemers, staat als een huis met borstelen en geniet als een grote als ze geknuffeld wordt.
Guusje, Marloes en Binky zijn van onschatbare waarde voor de deelnemers, vooral voor de autistische mensen. Ze genieten zo van de knuffels die Guusje geeft. Ze geeft de deelnemers heel zachtjes kusjes en dat maakt hun hele dag goed. Zo leuk om te zien hoe blij iedereen met haar is. Volgende week is de opa van de zorgboerderij 50 jaar getrouwd. We zijn een leuk boek aan het maken waarin iedereen een foto en persoonlijk verhaal kan maken. Bijna iedereen wil met Guusje op de foto

Hier wat foto's van Guusje
1. Ze staat hier omdat ze lekker geborsteld is. Ze staat zo braaf stil en de deelnemers kunnen zo haar hoefjes uitkrabben

2.

3. Van wie zou ze dat nou hebben, dat ideale rustige karakter?

4. Ik had een deelnemer gevraagd of hij een foto van mij met Guusje wilde maken, om te laten zien hoe groot ze is. Maar hij heeft een laag standpunt gekozen, dus niet echt ideale foto om te zien hoe groot ze is. Maar groot is ze zeker!

5. Vrijdoos is het

6. Lief!

7. Ze wilde hele dag wel aandacht, net Fatoush

Ze kan ook erg goed alleen zijn, ideaal dier. Gisteren met Marloes voor de kar weg geweest, ze hinnikt een paar keer en gaat dan eten. Wat toch een onwijs makkelijk dier. Jammer dat Rudsmo weg is, anders gingen we zeker voor een 2e Guusje.