Schattig die foto's waarop hij aan jouw buik snuffelt
even mijn mannetje showen
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Re: even mijn mannetje showen
Wat een prachtig koppie heeft hij idd! Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent 
nee hij is inmiddels alweer bijna 1,5 jaar thuis, wees maar heel blij dat je hem niet gebracht hebt want ik heb hem er verwaarloosd weggetrokkenLindy schreef:Het blijft een onwijs mooi dier, echt een plaatje!!
(Ik heb 2 jaar geleden via bokt contact met je gehad over die henstenopfok in Woudenberg. (Heb destijds besloten hem in het noorden van het land te houden) Staat hij daar nog steeds?)
Wat een mooi dier zeg hij ziet er super uit.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Als je ooit nog eens naar zweden gaat mag je ze voor mij meebrengen hoor hihi.machnix schreef:tnx!
beenbeschermers heb ik uit zweden vandaan, daar hebben ze erg mooie spullen!
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
je kan ze op bokt ook bestellen via het Hooks bestel topicrowenna schreef:Als je ooit nog eens naar zweden gaat mag je ze voor mij meebrengen hoor hihi.machnix schreef:tnx!
beenbeschermers heb ik uit zweden vandaan, daar hebben ze erg mooie spullen!
eens in de zoveel tijd doen ze een gezamelijke bestelling en worden de verzendkosten gedeeld.....
scheelt toch
en ze zijn niet duur in zweden en de kwaliteit en pasvorm is top!
Hij is écht leuk zeg, leuke foto's ook!
Grappig, hoe hij (naar mijn idee) een periode heeft gehad waarbij ik zijn 'hafgedeelte' duidelijk terugzag en dat hij nu toch weer vooral fjord lijkt.
Hoe dan ook, je hebt een tof paard
Grappig, hoe hij (naar mijn idee) een periode heeft gehad waarbij ik zijn 'hafgedeelte' duidelijk terugzag en dat hij nu toch weer vooral fjord lijkt.
-
girlnextdoor
Wat een ontzettend leuk dier!
klopt als een bus! ik heb idd foto's er ook bij waar hij duidelijk meer haflinger erin laat zien, en hij is ook echt een ware toverbal geweestBailey schreef:Hij is écht leuk zeg, leuke foto's ook!
maar hij gaat nu echt de fjord kant op en ik ben daar niet zo rouwig om
iedereen bedankt voor de leuke en masale reactie's!
Je weet dat hij half Fjord en half Haflinger is en dus ga je zoeken op de foto's naar niet Fjord dingen maar die zijn toch niet echt te vinden terwijl het helemaal niet nodig is om naar zijn wel Fjord dingen te zoeken, die zijn overduidelijk aanwezig, haha. Hij heeft echt het beste van die 2 uitgekozen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hij ziet er super uit, lekker dier! 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Wat een lekker ding
Lieve foto's ook dat hij aan je buik ruikt.
Lieve foto's ook dat hij aan je buik ruikt.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

nu niet meer nee, vroeger welAnita schreef:Je weet dat hij half Fjord en half Haflinger is en dus ga je zoeken op de foto's naar niet Fjord dingen maar die zijn toch niet echt te vinden terwijl het helemaal niet nodig is om naar zijn wel Fjord dingen te zoeken, die zijn overduidelijk aanwezig, haha. Hij heeft echt het beste van die 2 uitgekozen.
toen zag je echt duidelijk verschil
hier naast een volle fjord:

en ook op deze foto vallen nog haf -punten eruit te trekken

maar inmiddels is hij zo veranderd dat je die er niet meer in terug ziet
Wat een knappe man heb je zeg! Vaker foto's!! 
Erg lief die foto's met zijn hoofd bij je buik..
Erg lief die foto's met zijn hoofd bij je buik..
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
- ukoldaatje
Het is een super geslaagde kruising zeg. Vind het echt een lekker ding! 
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
-
Fabienne-Fotografie
ik wou net zeggen, hij heeft wat weg van de mijne (een OJ)machnix schreef:ja klopt hij is een kruizingMegan schreef:Mooi paard! Leuke foto's van jullie samen.
Maar lees ik nu dat hij een kruising is? Overduidelijk fjord maar wat zit er nog meer doorheen dan? (you could have fooled me)
zijn mams is een fjord (ohlsen junior) en paps is een haflinger
(aaron van limmerhoeve)
maar hij lijkt heeeeel veel op zijn mams
vandaar!
hij is echt super gaaf! mooi koppie!
Azalie :: Isabeau