en Anja met haar Lippizaner Zile. Verder waren Mariën, Hilda en Heleen (met dochtertje Naomi) ook nog gekomen zonder paard.
We waren bij Ingrid thuis, die heeft Harma, Balloo en Carlito staan. We hebben even een stofwolk gemaakt in Opende

Hilda heeft wat foto's gemaakt, ook van mij en Keetje. Keet doet het momenteel super, ze was bij Ingrid wel sterker/drammeriger
dan anders (vreemde omgeving) Nog niet zo heel lang geleden heb ik een poosje niet meer durven rijden omdat het niet zo goed
met mij ging waardoor Caylinn onder het zadel compleet panisch was. Dat uitte zich in veel stress bij haar en vluchtneigingen. Toen
heb ik een tijdje niet gereden, maar we zijn alweer een poosje goed bezig. Thuis gaar het super en is de ontspanning er absoluut
te vinden, dan zit ik ook veel rechter. Zodra ik voel dat Caylinn het spannend vindt, ga ik zelf helaas ook erg gespannen zitten. Mijn
hoofd gaat dan weer naar voren en ik druk mezelf met mijn bovenbenen uit het zadel, waardoor mijn onderbenen weer naar voren
steken en ik als een harkje op mijn paard zit. Dat helpt natuurlijk niet zo

We blijven dooroefenen, het gaat al zoveel beter en ik heb afgelopen woensdag zelfs een bosrit gemaakt met Keet alleen

Heleen heeft ook nog even op Keet gereden, dat had ze nog nooit gedaan en volgens mij was ze wel verrast

niets en ze blijft gewoon zo doorlopen" en "Mag ik ook galopperen?" (ging dat vervolgens ook doen) "Dit kan ik wel úren volhouden"

Keet spoort wel

Ingrid geeft Lotte en Ody les (zo te zien)

Galopje, baasje geeft ook na

Drafje

Dacht dat ik die dikke kont gekregen had om op te zitten

Even stappen tussendoor

Nog een drafje

Deze vind ik er wel netjes uitzien

Even lang teugeltje tussendoor

Beetje te diep (waarschijnlijk wilde ze de turbo er op die ik niet wilde

Uh, weer konten verhaal...

Even op de andere hand

Opgefokt tutje

Lotte even op Keet (helaas de enige foto)

En dan Heleen