Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Jilly

Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl

Bericht door Jilly » di 12 apr 2011, 09:37

Zoiets had ik me ook al bedacht ja :') heb het echt het gevoel dat iedereen me voorbij rijdt met de middelvinger omhoog :P

Tja, de jeugd heeft hier 2 weken vakantie he, sluit mooi aan bij pasen (zo gek zijn we nog niet :+ )
Ik heb meteen volgende week do, vrij en dan die maandag vrij geloof ik, heerlijk begin denk ik zo!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ilona

Bericht door Ilona » di 12 apr 2011, 09:47

De Belgen zijn juist slimmer! Zo heb je mooi 2 weken plus 1 dag vrij :D

Kijk dat doe je goed. Je moet zoiets nieuws ook rustig opbouwen :))
Zijn altijd wel lekkere weken die eraan komen. Pasen, goede vrijdag (ik ben dan niet vrij, maar anderen vast wel), 5 mei (dan ben ik weer wel vrij, anderen vast weer niet :P ), Hemelvaart, Pinksteren, Koninginnedag (waar we dit jaar geen zak aan hebben omdat het op zaterdag valt..)
Altijd lekker van die lange weekenden *D
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » di 12 apr 2011, 09:58

Goede vrijdag is hier normaal geen vrije dag, maar op m'n nieuwe werk blijkbaar wel :D
Koninginnedag hebben wij uiteraard niet, maar op 1 mei wel dag van de arbeid en die vrije dag hebben we dan nu maandag.

Volgens mij werk ik maar heel weinig volledige weken voor mijn week vakantie in juni, ohja en dan volgen nog 3 weken in juli 8-)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 12 apr 2011, 10:11

Ja, daar doen ze dan hier wear niet aan, dat als een feestdag in het weekend valt, je dan een dag voor of na het weekend vrij krijgt. De Nederlandse overheid is niet zo scheutig.

Ilona, jij stoppen met werken??? Met je wereldbaan??? Nee toch!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » di 12 apr 2011, 10:14

:= Bij wijze van spreken Anita :P
Ik werk nu zelfs nog maar 3x4 uur, dus wat vrije tijd betreft mag ik niet klagen (al klinkt het zo wel beter dan het is >;) )
Jilly

Bericht door Jilly » di 12 apr 2011, 10:15

Veel vrije tijd hebben, maar wel met pijn zitten is ook niet leuk :(:)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 12 apr 2011, 10:22

Daar weet ik alles van helaas. Pijn en ander lichamelijk ongemak word je niet echt vrolijk van.
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » di 12 apr 2011, 10:43

Ik probeer het maar een beetje positief in te zien:
Lekker in het zonnetje boekje lezen als je thuis bent en nu dus training van Castor grotendeels kunnen volgen :D
En natuurlijk wat voor een ieder hier erg positief is.. het forum een beetje vervuilen met mijn interessante theorieën +:+ :O
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 13 apr 2011, 12:52

Jeetje wat hebben jullie een 'boele' gekletst! Zag een geweldige foto van Jilly en G (die eerste, wauw!)...ik zou willen dat ik zo fotogeniek was, maar meestal zie ik eruit alsof ik enorme kiespijn heb (en ik ga ook letterlijk liever naar de tandarts dan dat ik pasfoto's moet laten maken o.i.d.....vreselijk!)

Heb ook Hay z'n klik-klakkertjes gehoord en ehm...verder ben ik het volgens mij alweer vergeten....wat ernstig..

Ik had vandaag dan mijn eerste echte paardrijles na 20 jaar! (introductie-les van de andere instructrice tel ik niet mee want dat was eigenlijk een uurtje gezellig stappend keuvelen :') ) Vandaag moesten Cos en ik echt aan het werk en zijn we gedrilled (jaja, een instructrice die mijn 'gezellig-kleppend-paardrij-stand' kan doorbreken door gewoon stoicijns en streng door te gaan met lesgeven, precies wat ik nodig heb! :D

Heb alleen een foto tijdens het uitstappen...wij waren te druk :P
Afbeelding

Cos dacht er allemaal het zijne van...
Afbeelding

Instructrice was ook even opgestapt om 'te voelen' en nu ben ik al groot op Cos, maar zij is 1m82 :P (wel een stuk slanker dan ik)

Helemaal super dus, de perfecte instructrice gewoon op stal :). Deze zomer gaat ze ook Cayleigh haar eerste lesjes geven..eerst aan de longe en ik twijfel of dat handiger is op P.C. of op Cos (P.C. maakt natuurlijk wel kleine pasjes en daarin geeft Cos haar misschien wat meer tijd/ruimte om dingen te doen door de grotere passen)...wat denken jullie?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 13 apr 2011, 12:57

Ik zou beide mogelijkheden gewoon uit proberen Nathalie, dan zie je vanzelf wat beter past.
Heb jij les gehad in spijkerbroek en zonder rijlaarzen?

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » wo 13 apr 2011, 13:05

Ik ben ook helemaaal niet fotogeniek hoor, toevalstreffer :D

Klinkt helemaal super Nathalie! Lijkt me heerlijk om de ideale instructrice gewoon bij de hand te hebben. Als ze van buitenaf moeten komen is het toch altijd iets meer gedoe.
Ik heb van de mijn nog steeds NIKS gehoord! Straks bandages en bodywarmer ophalen, proefje schrijven (met muziek jaja) dus ik trek m'n plan wel, maar ik ben zoooo pissed. Benieuwd of ik uberhaupt ooit nog iets van haar ga horen....

Hoe bevalt je nieuwe bit?

Gisteren G'tje gelongeerd in de bak van de buren (Louis had de mestkar heel strategisch voor de ingang van de bak gezet :') ). G werd even heet van de gillende shetlander, maar verder was hij absoluut voorbeeldig. 't Gaat eigenlijk echt steeds beter klikken, ik merk nog dagelijks verbetering. Alsof hij zich nu pas helemaal kan geven ofzo. Krijg zowaar weer een beetje zin in zaterdag :P
Nathalie

Bericht door Nathalie » wo 13 apr 2011, 13:06

yup, ik rijd eigenlijk al een hele tijd in spijkerbroek (zijn wel speciale rij-spijkerbroeken met enkele naad (wrangler Q baby, die vind ik zo lekker zitten dat ik ze eigenlijk gewoon ook draag :') ) en met wandelschoenen (maar ik heb wel korfjes ;) )
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Jilly

Bericht door Jilly » wo 13 apr 2011, 13:07

Oh wbt les weet ik ook niet zo goed. Mijn broertje van 9 vindt het geweldig om wat te sjokken op Hay, maar daar haalt hij niks meer uit. Terwijl hij de kleinere pony'tjes wel vlot rondstuurt. Is toch meer zijn maat.
Maar je kan inderdaad beide eens proberen.
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » wo 13 apr 2011, 15:38

Foto's (en ws een heel topic) komen er, zodra ik ze van de fotograaf krijg, want gister ook gaan rijden en we hadden een erg mooi fototoestel mee(en een heerlijk weer + paard dat zich van de mooiste kant liet zien).
Heb nu 2dagen op de dressuurstal achter de rug, ben er erg moe van, laten me hard werken, maar heb al 2paarden mogen uitstappen (tja, een mens moet wat :P ) en veel kuisen maar ook kijken en daar leer ik best veel van. Krijg echt zin in trainen met monstertje. Misschien ga ik er wel 2weken op stage in de grote vakantie, komen we ooit nog eens ergens met dressuur :D . (wel eerst kijken of de centjes mee willen natuurlijk)

go Jilly, go Jilly (om je nog meer te motiveren ;) ) wel jammer dat je niets van je instru hoort, hoort je toch te steunen !?
Nathalie: die 2e foto vind ik ergug mooi! Echt een mooi koppie zo :)) en wat fijn dat je les zo goed ging! Drillen is best leuk, vooral achteraf met de spierpijn enz :P
Ilona: was hij niet jaloers? jij van de zon genieten en hij maar werken ~~}> maar een echte dressuur fjord ja, ga je daar nog iets mee doen?
Viv, wel fijn dat ie zo goed springt dan, maar herken het wel hoor, ik spring ook maar omdat ik wil dat Hildar het kan. Maar als je iets hebt mee gemaakt is dat :)) niet simpel natuurlijk.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Wendy1708
Contacteer:

Bericht door Wendy1708 » wo 13 apr 2011, 16:18

Jaaaaaaahhh, na een hele lange tijd meld ik me ook maar weer eens :o , spreek ik misschien Nathalie ook nog weer eens een keer ;). Ik heb wel regelmatig bijgelezen in het C-tjes gedeelte want het is natuurlijk wel leuk om te kijken hoe het allemaal met de andere (bijna) 5-jarigen gaat! Wij hebben het hier behoorlijk druk en dan natuurlijk vooral met de paarden :)) Met Casper gaat het echt prima, hij is vreselijk braaf. We rijden veel buiten en jaja, we oefenen ook regelmatig de dressuur. Elke week ga ik ook met hem naar les, ene week dressuur, andere week springles. Het is in de paardenles, dus regelmatig staan de hindernissen hoger dan dat ik ze zelf zou uitkiezen O:) maar Fjordenmans doet alles dapper. Vorige week heb ik zelfs de eerste crosstraining op het crossterrein Bronsveld in Lelystad gehad! Dat was helemaal geweldig, ik was helemaal enthousiast! Wat een brave Fjordenman! Er waren hindernissen waarvan ik in het begin van de les niet dacht dat ik er aan het eind van de les overheen zou gaan! Daar voel je je dan gelijk weer een beetje dapperder door! Er zijn leuke foto's door een aantal mensen gemaakt misschien lukt het om vanavond, na de les, nog wat te laten zien.
Casper, aka Sven (Fjordenman)
Sydney (KWPN'er)
Cody (C-pony)
ing-1970

Bericht door ing-1970 » wo 13 apr 2011, 19:26

Ik kan even niets doen met paard,Corner heeft zandbuikje ,daar kwamen we achter doordat hij bij het aandraven ineens begon te bokken en gek ging doen.
Roy dacht gelijk aan koliek,maar daar vond ik hem te levendig voor, Claus(wijlhuizen) advies gevraagd,en het klonk hem als zandkoliek :?
Zodoende poep geschept,in de emmer gedaan en roeren maar,even laten zakken,en ja hoor....zand onderin :( Dus toch.
Dat word even voorlopig op stal en sandclear geven..
Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » wo 13 apr 2011, 19:34

Woei, deze gek heeft net 7 km in 50 min gedaan met de poownie en 1 km gegaloppeerd :D Damn wat maakte ze zich kort, rugje rond, billetjes aangeknepen en ik maar mopperen in de hoop dat die pret-bok er niet uit zou knallen hihi
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Jilly

Bericht door Jilly » do 14 apr 2011, 06:41

Da's lang geleden Wendy! Welkom terug!
Jullie zijn lekker actief bezig zo te lezen, leuk :))

Ik zat gisteren vol plannen met Hay, maar uiteindelijk kwam er behalve de stal nog eens helemaal uitmesten niks van :')
Vanavond maar weer een kans haha
Ilona

Bericht door Ilona » do 14 apr 2011, 07:02

Jilly, komt goed zaterdag... Maar wel waardeloos dat je niets meer van instructrice hoort. Hij heeft bij haar toch een week gelogeerd en ze weet toch waarvoor de trainig is? :n Echt apart..

Klinkt goed Nathalie en de drill instructrice :P Dat is samen zweten dus.

Welkom terug bij de C'tjes club Wendy!

Zandkoliek Inge? Ik zou daar met een paar flinke bokken niet gelijk aan denken. Tijdje rust dus voor je vriendje. Beterschap voor Corner!

Ik ga zo bij tuigen kijken *o/*
Vooral kijken wat er allemaal is en welke maat ik moet hebben (als we daar nu uitkomen met mijn huidige tuig, zonder paard) en als ze iets leuks en betaalbaars heeft.................... :# en anders lekker verder shoppen :)
ing-1970

Bericht door ing-1970 » do 14 apr 2011, 07:08

Wel hoor ilona,er zat meer dan een eetlepel zand in zijn maag :n was niet goed zei claus,die heeft de poep nagekeken.
Afbeelding
Plaats reactie