Mijn naam is Shana, 23jaar en uit het Belgisch Limburg. ik ken fjordenwereld al een tijdje, maar heb nu pas een account aangemaakt

Ik zit al behoorlijk wat jaartjes bij het Belgisch stamboek. Ben vroeger via via in contact gekomen met een boer die fjorden had en fokte. Sindsdien ben ik er niet meer weg te slaan en heb er ondertussen 2 fjorden gekocht / gefokt die ik samen verzorg met die andere gele beesten die er nog staan (6 in het totaal)

Beleef al jaren avonturen met ze en kan me geen leven inbeelden zonder mijn fjordjes (ff melig doen). We doen met Limburg beetje vanalles: wedstrijden, 4-tallen, koetsentochten, Wandelingen...
Maar soit, ik zal mijn fjordjes in het kort eens voorstellen:
Majaan van het Hilkenshof, 19jaar, brunblakk, v: Hafstad m: Christel. Nederlands gefokt. een goudgoede dame die nog steeds haar puberkuren krijgt. Alleen merk ik wel dat ze al een jaartje ouder aan het worden is.

Dan hebben we Eros van het hilkenshof, 8jaar, brunblakk, v:Valdemann m: Majaan. Zelf gefokt. Een robuuste kerel met een zéér eigen willetje. Hij doet alles voor me, maar oh wéé als hij een luie dag heeft. enja hij heeft een beetje overconditie...maar we werken er nog steeds aan

de andere merries:
chica van het Hilkenshof, redblakk, 10jaar, v: Ansgard m: unique vh hilkenshof.

Unique van het hilkenshof, redblakk, 16jaar, v: tao, m: Odinne vh hilkenshof
De rechtste op de foto.

Gebke van het hilkenshof, brunbakk, 23jaar, v: Tunar, Nederlands gefokt.
Foto volgt nog.
indra van het hilkenshof, brunblakk, 3jaar, v:Yordy, m: Fica van het hilkenshof.
de linkse, rechts is Imke die we vorig jaar hebben moeten afgeven.

Voila! Nog enkele sfeerfotos

Héél veel groetjes!