Hij staat een maandje in training om even goed doorgereden te worden voor de kar. Vorige week zaterdag is hij gestart met zijn training.
Na eerst een paar dagen goed aan de hulpen trainen in de bak met wat (saai) sleepwerk mocht hij donderdag voor de kar naar buiten.
Vrijdag ben ik meegeweest op de kar en met mij mee was mijn camera

Onderweg ben ik gedropt en kon ik wat foto's maken.
Zie Castor druk aan het werk:
Nog vanaf de bok:

Ik van de kar afgegooid

En daar komen ze weer:

Oh ja, de menner is in dit geval niet de man op de bok, maar de 'Texas' (hondje, Bikkel genaamd) die voor Castor loopt. Bikkel denkt echt dat hij degene is die de boel aanstuurt. Hij piept en blaft en hobbelt voor de wagen uit of geeft commando's vanaf de kar...

Nog een knap plaatje.

Straatje keren linksom. Linksom gaan vindt Castor nog vaak lastig. Hij zit op één kant steeds wat vast waardoor hij naar links niet lekker in wil buigen. Er wordt steeds hard aan gewerkt om hem rechter te zetten wat ook wel aardig lukt, maar het heeft wel even tijd nodig. Als het zo blijft wil ik van de week misschien toch proberen een Osteopaat ofzo ernaar te laten kijken. Voorlopig zijn we ook nog aan het puzzelen met het bit en hoofdstel wat ook niet helemaal lekker lag. Daarom heeft hij op deze foto's ook even geen neusriem om. Die hebben we er onderweg afgehaald omdat dit knelling bij het bit veroorzaakte.
Dus nog even uitvogelen hoe of wat er nu is. Zijn tanden zijn het niet.

Zo scheef loopt hij dus soms:

En mijn favoriete foto van de dag!

Jullie zien, Castor vordert goed!
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt maar het uploaden wil nog niet zo lukken. Houden jullie nog tegoed.
Edit: Filmpje!!
http://www.youtube.com/watch?v=sHHeoYWPTZ4