Fjorden zoekTocht
- nadinefjorden
Fjorden zoekTocht
Ik kon het niet laten om internet af te speuren en ben twee leuke Fjorden tegengekomen, en wil even speuren of iemand misschien één van de twee kent. Ik wilde eerst alleen bij coen gaan kijken maar kijken kan geen kwaad en wil niet zomaar snel wat kopen. Eerste is een merrie van denk vijf, in de advertentie staat vier maar ze heet carolien vader is sverre moeder is pejeli. Niet echt wat ik zoek maar de foto spreekt me aan en t is in de buurt. En dan een ruin van twee genaamd flynn, weet niet waarom maar vind m leuk! Vader Kunar moeder Zaninda vader van Zaninda is reitze heb er nu dus drie op mijn kijklijst. :-) en wil bij erica gaan kijken die hier te koop staat dus krijg t nog druk maar zo kan ik een goeie keuze maken :-)
Re: Fjorden zoekTocht
ken ze niet maar afstamming klinkt goed (maarja ik ben Sverre-fan
).
Veel kijkplezier!!

Veel kijkplezier!!
Flynn is toch dat paard wat bij Bink en Raika van Truus in de wei staat?
De rest ken ik ook niet...
De rest ken ik ook niet...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik ken geen van de Fjorden die je noemt maar ik denk dat je er heel verstandig aan doet om idd bij meerdere paarden te gaan kijken want zoals je zelf al aangeeft..."kijken kan nooit kwaad" 
Spannend

Spannend

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- rocky&moby
De 2 jarige spreekt mij ook erg aan.
Daarbij zal ik vanaf nu zelf altijd gaan voor een 2 of 3 jarige waar je zelf een band mee kan opbouwen en die ik zelf zou kunnen inrijden. Hartstikke leuk om te doen en je hebt nooit de ,, ellende " van een ander.
Daarbij zal ik vanaf nu zelf altijd gaan voor een 2 of 3 jarige waar je zelf een band mee kan opbouwen en die ik zelf zou kunnen inrijden. Hartstikke leuk om te doen en je hebt nooit de ,, ellende " van een ander.
Mee eensrocky&moby schreef:De 2 jarige spreekt mij ook erg aan.

- nadinefjorden
De twee jarige springt er Voor mij ook uit, heb ik heerlijk de tijd om rustig een band mee op te bouwen en dat spreekt mij wel aan, ook zijn verwachte stokmaat rond 150 spreekt mij aan:-)
- o0m3lisz0o
- Contacteer:
kijken kan altijd toch
hoe meer je er gezien hebt, hoe meer je er kunt vergelijken en weet wat bij je past..
de 2jarige ruin kun je wel nog lekker naar je hand zetten..
succes met je zoektocht!

de 2jarige ruin kun je wel nog lekker naar je hand zetten..
succes met je zoektocht!
en de prestaties van familielid is ook niet onbelangrijk.nadinefjorden schreef:De twee jarige springt er Voor mij ook uit, heb ik heerlijk de tijd om rustig een band mee op te bouwen en dat spreekt mij wel aan, ook zijn verwachte stokmaat rond 150 spreekt mij aan:-)
Zijn grootte had ik idd gezien

En papa Kunar 
of je moet ECHT een band op gaan bouwen, dan heb ik nog een leuk veulentje in de aanbieding...

(oops, zal je zo even terug berichten over dat andere
)

of je moet ECHT een band op gaan bouwen, dan heb ik nog een leuk veulentje in de aanbieding...

(oops, zal je zo even terug berichten over dat andere

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
- nadinefjorden
De twee jarige is van internet af , had gemaild maar wilde net gaan bellen
Dit is Carolien, zij is een Vlin, uit een Sverre moeder: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
Dit is Flynn: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
Dit is Flynn: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Dat moet deze zijn: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummerdendola schreef:http://link.marktplaats.nl/438141167
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

leuk dier die Anton!

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Hey wat leuk...Anton X Toddy, dat is Cos ookAnita45 schreef:Dat moet deze zijn: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummerdendola schreef:http://link.marktplaats.nl/438141167

Wel een hele leuke zeg en mooie maat ook....
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Die Anton is mij ook opgevallen, lijkt sprekend op z'n papa!

- nadinefjorden
ik heb mijn zinnen gezet op een Fje
vandaag wat pbs ontvangen en ik wil lekker een jaartje rustig aan doen, een band opbouwen enz
vandaag wat pbs ontvangen en ik wil lekker een jaartje rustig aan doen, een band opbouwen enz
Die Flynn ziet er leuk uit, maar is geloof ik niet echt makkelijk[zie dagboek, onze miep]maar ken hem verder niet natuurlijk en zeker leuk om eens te gaan kijken, ben benieuwd.
hij staat nog wel op speurders te koop.
hij staat nog wel op speurders te koop.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)