Jammer dat wij de proef zelf niet meer hebben kunnen zien, maar wel leuk 'm sowieso nog ff gezien te hebben, stoer dier

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Dat zou echt heel gaaf zijn haha !Anita45 schreef:Toot en Ginny hebben het super gedaan. Een verdiend resultaat. Wat zou het mooi zijn als hij nu ook nog goedgekeurd zou kunnen worden op exterieur.
Ja ecth he haha..Anne&Wendie schreef:En niet zomaar een A, 95 punten echt geweldig!
Nogmaals gefeliciteerd![]()
Toot maakte het wel spannend om zo te mieren met het hoofdstel in doen.
Volgens mij kreeg iedereen die stond te kijken klamme handjes
Nou wauw, dank jeTamara schreef:Het zag er erg prettig en netjes uit, dus dik verdiende A!!
Hij is me zeer positief opgevallen, en hi is ook zwaarder-breder geworden ofniet?
Vorig jaar had hij vetenaire bemerking, en dit jaar hebben we alleen proef gedaanmonika schreef:Gefeliciteerd met het resultaat! Wat is het toch een prachtig paard! Hoezo is ie niet als fokhengst goed gekeurd?
Jaa daarom, was ik super blij ! Want had al 5 of 6 verwacht..Ivonne schreef:met die 7 op het 1e punt ben je volgens mij nog gematstMaar de rest heeft hij ruimschoots goedgemaakt. Hij is prachtig Amber, wat een uitstraling joh! Hij is idd breder geworden en hij wordt vast nog steeds mooier.....
Gefeliciteerd, jullie hebben het verdiend
Ik heb er nog niet echt overnagedachtnina1993 schreef:Gefeliciteerd! Mooi resultaat! Laat je hem nog een keer zien op de HK?
Ja echt super dat het nu keer mee zit, echt leuk !Reinou schreef:Nogmaals gefeliciteerd Amber!
Ik had net als jij ook niet zulke hoge punten verwacht, maar het is jullie blijkbaar echt gegund! Ginny heeft Toot erg netjes voorgesteld, ook al maakte hij het haar soms best lastig. Het was een fijne proef om naar te kijken en wat is Toot toch een supermooi paard. Hij is echt enorm veranderd in een jaar tijd, hij is nog knapper geworden! Nu lekker de sport in met hem, daar ga je hoge ogen mee gooien
Dank jeukoldaatje schreef:Ontzettend goed gedaan!!!!!!!!![]()
Gefeliciteerd met je A!
Ginny heeft hem goed weten te trainen.![]()
Ik vind hem nog mooier geworden, en ik ken hem alleen via de fotos hier.
Hij is super mooi!![]()
btw. hoe is het met je G-tje?