Ja Jilly klopt. Papa van Castor is P.C. Daarom is het ook maar zo'n klein wit vlekje

En goede tip voor zijn voorpluk. Misschien een beetje in laagjes laten knippen en dan volume mouse erin. Top, bedankt!

NOU JAAAAAAAAAAAAAA...maak even mensen blij met een dooie mus zeg...Ilona schreef:OhwJilly schreef: Ohja, ik mocht van m'n instructrice geen show in bikini doen, dan keek niemand meer naar de hengstzal ik toch maar netjes in tenue gaan dan haha
![]()
Nou Nathalie... dan hoeven wij ook niet meer ons uit te sloven...
LeukWe zullen nog eens meedenken...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik heb zelf anti-depressiva pillen nodig nu ik vernomen heb dat ons optreden niet doorgaat....jeetje...dacht ik net in de 'herfst van mijn leven' nog beroemd te worden......KRAK...weer een droom aan diggelen....Jilly schreef:Oh Cos kijkt echt depressief ja. Geef je hem al wel anti depressiva pillen?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Nathalie schreef:Ik heb zelf anti-depressiva pillen nodig nu ik vernomen heb dat ons optreden niet doorgaat....jeetje...dacht ik net in de 'herfst van mijn leven' nog beroemd te worden......KRAK...weer een droom aan diggelen....Jilly schreef:Oh Cos kijkt echt depressief ja. Geef je hem al wel anti depressiva pillen?
Janine in je oor laten fluisterenNathalie schreef:Ik heb zelf anti-depressiva pillen nodig nu ik vernomen heb dat ons optreden niet doorgaat....jeetje...dacht ik net in de 'herfst van mijn leven' nog beroemd te worden......KRAK...weer een droom aan diggelen....
Ja...ik kom wel weer even langs hoor...geen probleemIlona schreef:Janine in je oor laten fluisterenNathalie schreef:Ik heb zelf anti-depressiva pillen nodig nu ik vernomen heb dat ons optreden niet doorgaat....jeetje...dacht ik net in de 'herfst van mijn leven' nog beroemd te worden......KRAK...weer een droom aan diggelen....
DOEN!Ilona schreef:Ik zie het wel voor me. C'tjes bij elkaar in de wei. Wij in tentjes in een andere wei.. kampvuurtje.. BBQ..