Wanneer dalen de ballies in ;-)
- ukoldaatje
Re: Wanneer dalen de ballies in ;-)
Dan zal ik wel verkeerd kijken, want ik keek vanmorgen en toen zag ik wel wat hangen. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Sommige paarden hebben rond deze leeftijd echt niks hangen en als je dan een paar maanden verder bent weet je niet wat je ziet dus er is hoop.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Je kunt ze het makkelijkste gewoon voelen.
Guuske zijn ballen waren er al op hele jonge leeftijd en kun je duidelijk voelen. Maar ook hij trekt ze soms op.
Als hij rustig staat te eten dan zijn ze meestal ontspannen en laten ze de ballen ook makkelijker hangen, dan even voelen.
Guuske zijn ballen waren er al op hele jonge leeftijd en kun je duidelijk voelen. Maar ook hij trekt ze soms op.
Als hij rustig staat te eten dan zijn ze meestal ontspannen en laten ze de ballen ook makkelijker hangen, dan even voelen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Bij Toot kon ik er op elk moment aan zitten, die vond niet zo erg..claudia schreef:Als hij rustig staat te eten dan zijn ze meestal ontspannen en laten ze de ballen ook makkelijker hangen, dan even voelen.
Maar Gio, die laat het echt niet toe. Maar die heeft al moeite met borstelen.

Dus dat komt nog wel .. hoop ik haha.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden