Terug van Equitana

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Carolinef
Contacteer:

Terug van Equitana

Bericht door Carolinef » zo 13 mar 2011, 15:30

nou ik behoor weer beetje tot de wakkeer mensen, na gisteren hele dag op de Equitana rond te hebben gelopen, heb voor mijn gevoel elk kraampje wel 5x gezien haha.

Rudsmo remi even in zijn stal bewonderd, aparte kleur, beetje iel is hij nog wel maar prachtig paard over het algemeen, Iron man (zoon Ismo) staat er ook en damn wat is hij mooi donker grijs zeg!

verder staan er nog wel wat fjorden, maar allemaal niet zo nauwkeurig bekeken.

vond de fjorden hebben dingetjes erg tegenvallen, 2 jaar geleden stond er veel meer en datgene wat ze hadden was erg duur, heb natuurlijk wel mijn verzameling uitgebreid, dat hoort er gewoon bij.

Was ook leuk om sabine natuurlijk weer te zien en wat andere mensen van het duitse forum, al met al geslaagde dag!
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Ziggy

Re: Terug van Equitana

Bericht door Ziggy » zo 13 mar 2011, 16:46

leuk Caroline, wat heb je allemaal gekocht?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Wanja

Bericht door Wanja » ma 14 mar 2011, 10:07

Leuk Carolien!
Wat vond je van de rest van de beurs?
Wij zijn zaterdag geweest, maar ik vond het erg tegenvallen voor de prijs die je moet betalen voor een entreekaartje. Ik heb wel een heleboel gezien, maar niet alles wat ik zocht gevonden. Ik wilde gaan kijken voor een Sundance solarium, maar die was nergens te bekennen (sowieso weinig aanbod in solariums).
Al met al was het best een gezellige dag, maar ik denk niet dat ik over 2 jaar weer zal gaan :)
Rust zacht lieve Wanja, ik zal je nooit vergeten kanjer!
* 02-05-2001 † 05-02-2012
esmir

Bericht door esmir » ma 14 mar 2011, 10:48

heey!

Ik ben gisteren ook geweest, en heerlijk gezegd vond ik het zwaaar tegenvallen.
Ik heb voor een fokkerij gewerkt waarmee we altijd een stand hadden, tig paarden mee die gereden moesten worden, en daar dus altijd de volle 10 dagen waren, klinkt leuk, valt tegen, en dan heb je het ook wel gezien zegmaar..

Dit jaar gewoon voor een dagje als bezoeker te gaan.. en tja, t is ook altijd hetzelfde.. En het viel me op dat er meer natural-zweef-parelli-dinges was, erg irritant.(ik ben daar niet zo van :D )

Maargoed, dan maak je het zelf maar gezellig :P
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 14 mar 2011, 11:47

ja ik vond het 2 jaar geleden ook beter vertegenwoordigd, maar heb me wel vermaakt

heb n gele pad voor Haakon, trailer ketting, fjorden verjaardagskalender, emmer vol met snoepjes voro paarden die je zelf kon scheppen, portemonnee, mini hoofdstel voor in auto en nog wat klein grut.

sommige stands vond ik pure afzetetrij, HH broek die hier nieuw € 35,- kosten (die van jou Anna) hingen daar voor €79!!!! en dan stond r nog bij; aanbieding, maarja dat is voor die winkeliers t proberen waard natuurlijk, alleen trap ik r niet in.

nichtje heeft nog leren bruine rijlaarzen gekocht bij een Italiaan, mooie laarzen voor scherpe prijs, creme rijbroek met lederen zit, vriendin nog fleece deken voor r shet en wat andere spulletjes

waren mega veel fleece dekens, winterdekens zo goed al niet, denk ook niet dat ik over 2 jaar weer ga, maarja dat zie ik tegen die tijd misschien weer anders.

wij hebben geen entree betaald, zijn er via zijdeur ingekomen (wel met officieel bandje om hoor) dus hebben het entree geld in ons zak gehouden

dat geld waren we al weer snel kwijt aan drinekn etc, flesje cola, 3,50!! anders standje waren ze euro goedkoper dus ook dat moet je in de gaten houden, maar ach op zo'n dag geef je eigenlijk toch te veel uit haha

www.betonijzer-online.nl
esmir

Bericht door esmir » ma 14 mar 2011, 11:52

Caroline: je hebt het netjes gehouden dus :D
sommige zie je echt afgeladen rondlopen :+

ik heb het zelf ook netjes gehouden: een jodphurbroek (die was wel goedkoop :D) ik wilde dat altijd al eens testen of het wat is.. dus dat ga ik nu dan eindelijk maar eens doen.

Verder een halser en ook wat klein grut..
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » ma 14 mar 2011, 12:35

esmir schreef:heey!

Ik ben gisteren ook geweest, en heerlijk gezegd vond ik het zwaaar tegenvallen.
Ik heb voor een fokkerij gewerkt waarmee we altijd een stand hadden, tig paarden mee die gereden moesten worden, en daar dus altijd de volle 10 dagen waren, klinkt leuk, valt tegen, en dan heb je het ook wel gezien zegmaar..

Dit jaar gewoon voor een dagje als bezoeker te gaan.. en tja, t is ook altijd hetzelfde.. En het viel me op dat er meer natural-zweef-parelli-dinges was, erg irritant.(ik ben daar niet zo van :D )

Maargoed, dan maak je het zelf maar gezellig :P
Dat had ik ook op Flanders Horse Expo dit jaar (in Gent)... Het slaat aan, dus we overspoelen de beurs er maar mee lijkt het wel!

Zou zelf geen laarzen op een beurs kopen.. Waar moet je dan naartoe als er wat is?
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 14 mar 2011, 15:04

tsja daar is de prijs dan ook naar met die laarzen, ik heb me nu keuuuurig gedragen, 2 jaar geleden kwam ik afgeladen terug :o

www.betonijzer-online.nl
esmir

Bericht door esmir » ma 14 mar 2011, 16:33

haha, foei!!

wat voor laarzen had ze? echt dressuurlaarzen? of meer van die vaquerolaarzen achtig?
Viv

Bericht door Viv » di 15 mar 2011, 05:42

Nou ik ben benieuwd, ik ga as zaterdag en zondag. Verlanglijstje is nog niet zo erg groot :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » di 15 mar 2011, 11:48

donkerbruine dressuurlaarzen, met veters erin, al waren die van elastiek, dus meer voor show zeg maar, zal r s foto van maken als ze ze aan heeft, matcht wel prima bij haar donker bruine cap en mijn bruine fjord natuurlijk haha

als iemand die nog gaat, een fjordenaansteker vindt.........2 stuks please ;)

www.betonijzer-online.nl
Lolly

Bericht door Lolly » vr 18 mar 2011, 07:38

Leuk ik heb zo'n zin in morgen.
Het lijkt wel of ieder jaar het fjordengedeelte minder word, moest je vroeger zien wat er allemaal aan fjorden was en kraampjes met spulletjes.
Agilitydogs get over it

cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Plaats reactie