Gisteren is Pablo verhuisd naar zijn nieuwe stal, hij staat nu in een kudde met vijf ruinen een merrie en hijzelf. Ze hebben zeeen van ruimte en hoewel het altijd spannend is om een paard in een nieuwe kudde te laten ging dit echt heel makkelijk. Er werd wat gerend, wat geneusd en zo nu en dan een gilletje maar het ging er zeer vriendelijk aan toe. Pablo heeft direct vriendjes gemaakt met een fjordenruin die er bij staat die eigenlijk bijna niet meer van zijn zijde is geweken en ook Joris en Pablo stonden vrijwel direct te kroelen samen. Het is een kudde waarin heel veel gespeeld wordt en de kudde waar hij in stond met 3 merries en de veulens was niet zo speels, misschien zelfs wel saai te noemen. Ik hoop dus echt dat hij zijn ei hier beter kwijt kan wat spelen betreft. Want toen hij een paar dagen bij de hengst van buurvrouw stond kon ik echt merken dat hij wat dat aan gaat in de merriegroep echt niet tot zijn recht kwam.
Nou ja zie hier de plaatjes!
Eerste besnuffeling:
Rennen met zijn allen, en wat is Pablo dan toch een imponerende fjord:
Nieuwsgierige fjord

:
Pablo blijf nou staan..ik wil vriendjes worden:
Zie ik vind jou heeeel lief:
Ik geloof dat de liefde wederzijds is:
Toen viel bij Joris ook het kwartje en die kwam van ver achterin naar voren gerend:
Opweg naar zijn fjordenvrienden:
En zo lieten we het hele spul weer achter:

Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010