Simpel.nl
Simpel.nl
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Re: Simpel.nl
zowel mijn zusje, mijn moeder als ik hebben daarbij een abonnement en we hebben er geen van 3-en klachten/problemen mee. Geloof dat ik er aankomende november 2 jaar bij ben.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- ukoldaatje
- Berichten: 1623
- Lid geworden op: do 20 nov 2008, 09:17
- Locatie: Bruinisse schouwenduiveland zld
Re: Simpel.nl
Is nu op KASSA op dit moment!
Volgens mij niet al teveel goeds??
Volgens mij niet al teveel goeds??
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Re: Simpel.nl
wij hebben het nu 1,5 jaar. geen klachten, behalve dat ze sinds een week op het net van T-mobile zitten ipv kpn. ik hoorde vel slechte dingen, zoals moeilijk wijzigen of opzeggen van het abonnement, maar ik heb een paar dagen terug opgezegd en kreeg keurig bericht dat het afloopt per 10 augustus 2011. eerst stuurden ze dat het per 4 april was, maar ik heb vooruit betaald tot augustus en ze hadden al de correctie gestuurd voor ik zelf had gereageerd.
We hebben ook niet opgezegd vanwege klachten, maar omdat Cor een nieuwe telefoon met abonnement van zijn werk heeft gekregen zodat deze overbodig was.
Mijn vader en moeder zijn binnenkort aan een nieuw abonnenment toe en we hebben ze simpel aangeraden.
Toch zijn er wel veel mensen die wel klachten hebben. Wij in elk geval niet.
Ik ben in elk geval altijd netjes te woord gestaan als ik belde met een vraag, of er werd snel gereageerd als ik een mailtje stuurde.
We hebben ook niet opgezegd vanwege klachten, maar omdat Cor een nieuwe telefoon met abonnement van zijn werk heeft gekregen zodat deze overbodig was.
Mijn vader en moeder zijn binnenkort aan een nieuw abonnenment toe en we hebben ze simpel aangeraden.
Toch zijn er wel veel mensen die wel klachten hebben. Wij in elk geval niet.
Ik ben in elk geval altijd netjes te woord gestaan als ik belde met een vraag, of er werd snel gereageerd als ik een mailtje stuurde.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Re: Simpel.nl
Bij Kassa leek het idd niet zo heel positief!
Re: Simpel.nl
Geen ervaring mee. Ik zit bij Ben en daar ben ik heel tevreden.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

