Wedstrijd debuut met Annelien!
Re: Wedstrijd debuut met Annelien!
Dat kun je wel een super debuut noemen.
Knap hoor.
Is ook een mooi paard onder het zadel.
Gefeliciteerd.
Knap hoor.
Is ook een mooi paard onder het zadel.
Gefeliciteerd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Jeeeeemig wat een superpunten Evelien!! Dat is met recht een lekker begin van jullie wedstrijdcarrière samen 
Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik het terecht vind, het ziet er super uit zo op de foto's! En wat kan ze netjes galopperen zeg, helemaal als je bedenkt dat ze tuigerbloed heeft
Zie je helemaal niks van terug zo in jullie wedstrijdoutfit!

Ik kan ook niet anders zeggen dan dat ik het terecht vind, het ziet er super uit zo op de foto's! En wat kan ze netjes galopperen zeg, helemaal als je bedenkt dat ze tuigerbloed heeft

Super Eef, gefeliciteerd!!! Ik vind Annelien ook écht een leuk dier...volgens mij heeft Mop niet eens 'niet leuke' paarden 
Nog wat schaven aan de puntjes en ervaring opdoen en jullie gaan straks alle puntenrecords te boven joh.

Nog wat schaven aan de puntjes en ervaring opdoen en jullie gaan straks alle puntenrecords te boven joh.
Geluk is de vrucht van intens werk
@reinou, volgens mij is annelien vol tuigpaard met moneymaker als vader (dacht ik)
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Als je zo naar deze foto's kijkt dan lijkt het net alsof paardrijden zo makkelijk is, echt super!!
Gefeliciteerd met je punten, dat is nog eens met een knaller binnenkomen!!
Gefeliciteerd met je punten, dat is nog eens met een knaller binnenkomen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gefeliciteerd hoor; super! Dat was die regenbui wel waard!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Ach nee hoor dit is geen tuigpaard
maar een echte dressuurtopper.
Super gefeliciteerd met je super debuut

Super gefeliciteerd met je super debuut

Daar mogen ze reglementair geen -2 voor aftrekken, die is alleen voor een vergissing in de proef (dus linksaf gaan ipv rechtsaf ed). Groeten zou dan een 5 moeten zijn.Evy schreef:(205-2 omdat ik met m'n zweep aan het groeten was)
Maar wat een superpunten zeg, hier zijn ze niet zo scheutig in het westen. Leuke pics, op naar de volgende wedstrijd dan maar

Wat een mooie prestatie met een volgens mij heus niet al te makkelijke merrie om te rijden! Het ziet er echt supermooi uit, een van de eerste foto loopt ze al zo richting oprichting. Ik heb echt zitten genieten van de foto's. En de jury zit volgens mij ook te glimmen. Hoeveel winstpunten heb je nu?

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Hihi, bedankt! En dan te bedenken dat ze vanaf die tijd alleen nog maar vooruit is gegaanLisa schreef:Jahhh Annelien!! Wat goed van je evelien!! Ik was ook helemaal onder de indruk toen ik laatst bij je was.

Pablo: Het is idd een volle tuiger, een Moneymaker x Renovo

Mir: Op die foto waarbij je de jury ziet, daarvan is de linkerpersoon de jury en de rechter de schrijfster. Ze kijkt idd wel blij

Ik heb nu 4 winstpunten, maar ik mag zelf weten wanneer ik overstap naar de volgende klasse omdat ik al twee paarden in de M heb gereden.
Viv: Ik twijfelde er ook al over, maar ik dacht er verder niet bij na want het zijn sowieso toch al superpunten. Dan maken die 2 meer of minder ook niet meer uit

Annemarie: Ik heb haar ingereden toen ze 3,5 was. Toen ze 4 jaar was kreeg ze een veulen. Toen heb ik haar weer opgepakt toen ze 4,5 was.
Vorig jaar zomer heb ik niks meer met haar gedaan omdat ze echt in een draken-stadium was.

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
het ziet er ook echt heel vrolijk en fijn uit Eef

mooie punten zeg!

mooie punten zeg!
- Machteld&Falco
Wauw! Wat een prachtig debuut! Het ziet er supergoed uit hoor 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Geweldig zeg wat een debuut! Mooi commentaar ook. Dat doet je altijd goed zoiets 

Liefde is..Alies Dragan Jouke