Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Viv

Re: Wie niet weg is, is gezien: C-tjestopic deel 10

Bericht door Viv » za 26 feb 2011, 06:15

Nou we hebben vanmiddag een mini-Ctjes rit. Ga met stalgenootje naar buiten en Lizet haakt gezellig aan met Cas :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » za 26 feb 2011, 12:44

Hay heeft ook zo'n paar vriendjes waar hij een haat-liefde verhouding mee heeft, en missen doet hij die ook nooit hihi. Maar beter zo he. Voor jou zal het wel even wennen zijn :(:)

Ik wilde vandaag ook gaan rijden, maar het is al ene paar uur non-stop aan het regenen dus zoveel zin had ik er ook niet meer in :+ maar gauw de stal gedaan, door de modder geploeterd om een knuffel te halen (gelukkig ook wel gekregen) en maar weer huiswaarts gereden. Ondertussen wel m'n hoofdstel en laarzen gepoetst, m'n zadel is zo nog aan de beurt...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nathalie

Bericht door Nathalie » za 26 feb 2011, 16:03

Moeilijk toch he om afscheid te nemen. Ik had het met de shetlanders ook...met Rohan heb ik er wel vrede mee, krijg nog regelmatig een berichtje en foto's en die heeft het gewoon super op zijn nieuwe stek en die mevrouw is zo vreselijk blij met hem. En P.C....tja, die is natuurlijk weer terug dus daar gaat het ook super mee :P, zou hem ook geen 2e keer weg willen doen tenzij het echt niet anders gaat....op de 1 of andere manier lijkt hij gewoon bij ons te horen.

Wat goed Jilly...aan de poets..heb mezelf ook voorgenomen om vooral mijn hoofdstel eens te doen, maar het komt er maar steeds niet van.

Lekker gereden Viv? We moeten natuurlijk nog wel eens een echte c-tjes rit doen....lijkt me erg leuk met allemaal fjorden van dezelfde leeftijd.

Cayleigh heeft ook wat nieuws bedacht...ze wil met P.C. naar de drafbaan (we hadden de website van de mini trotters bekeken en nu is ze helemaal enthousiast)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
ing-1970

Bericht door ing-1970 » za 26 feb 2011, 16:16

Lijkt me idd ook leuk,met alle c tjes rit.

Vandaag ook weer even gereden,de zon begon zowaar even door te breken en is het enige tijd droog gebleven :)ddd
Alleen jammer dat Corner gelijk peper in zijn reet krijgt,
en je weer even bezig bent hem te kalmeren tot een normaal stappend paard,maar is weer
gelukt.
Alleen wel gedoe met m,n huidige zadel,wegens zijn groeistuipen (breed en dan weer smal
glijd deze steeds naar voren.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » zo 27 feb 2011, 11:48

Ilona, zal wel pijn doen idd, maar fijn dat je een goede plaats gevonden hebt, dat is toch het belangrijkste dan. Je bouwt toch altijd een band op met die dieren he, wat er ook gebeurd.

Jilly, druk je me even met men neus op de feiten: dringend eens kuisen! mijn zadel zit onder de vlekken (mijn mooi, nog geen jaar oud zadel :o ) en poetsbox is zowaar een half kussen, al dat haar!
Mare de regen, die was niet fijn, gelukkig zat ik lekker binnen, heb veel interessante clinics gezien, dvd van chris irwin gekocht en een nieuw setje! hoop binnenkort foto's te trekken, vandaag gaan we het eens uitproberen.

Kalmiya, naar een drafbaan? Dan kun je ook lekker hard gaan zeg! lijkt me super om eens te gaan doen.

Ing, vervelend dat zadelgedoe, kun je hem laten aanpassen of moet er een nieuw op?
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
ing-1970

Bericht door ing-1970 » zo 27 feb 2011, 12:22

IK heb een zadel bontje besteld,hoop dat het helpt,het is wat dikker dan een gewoon shabrakje.
Zo,n bontje waar het binnenin gewoon shabrak is,en voor en achter zo,n bont randje.
anders moet er een ander zadel op.
Vandaag dus echt hollands,Z weer.
Dus echt weer om zadel en hoofdstel weer in een poetsbeurt te geven,bling bling weer.
Afbeelding
Jilly

Bericht door Jilly » zo 27 feb 2011, 15:25

Ik wil ook naar een drafbaan, lijkt me heerlijk om eens voluit te kunnen gaan :))

Klinkt als een gaslaagde horse expo Aria :D

Ik heb vandaag eindelijk weer eens met m'n andere gele vriendje gereden, Hay mag even rustig aan. Heb voor 7 maart een afspraak gemaakt met de osteopaat, volgens mij zit er hier en daar toch iets niet goed...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Viv

Bericht door Viv » zo 27 feb 2011, 15:33

Helaas geen Ctjes rit gister, stalgenootje kwam uur te laat op stal waardoor lizet al veel te vroeg in het bos was en er alleen op uit is gegaan. Dus ik heb maar weer in de bak gereden, t was zo aan het regenen dat ik ook niet echt heul veul zin had om alleen te gaan.

Vandaag naar Kootwijkerbroek geweest en Kdies heeft daar weer voor de sleep gestaan (een van hun welliswaar maar die was al spannend zat) en is weer voor de kar geweest *o/*
Zometeen foto's bij PP.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Ilona

Bericht door Ilona » zo 27 feb 2011, 16:05

Ben je gewoon 1 dag naar kwb geweest Viv?

Is horse expo net zoiets als horse event in Nederland?

Wordt t wat met je hengsten-vriend Jilly?

Jullie hebben het allemaal over regen... Hier is het heel de dag al droog :D
Vandaag weer eens op Castor gereden. Was alweer even geleden. Beessie was weer super braaf. Lekker rondje gedaan.
Niet zo'n groot rondje, want dat gaat helaas echt nog niet met mijn lichaam. Baal, baal... Ben ook helemaal gebroken nu van half uur/3 kwartier rustig ritje.. Zal ook wel spierpijn hebben morgen! Maar we zijn in ieder geval weer lekker even geweest.
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » zo 27 feb 2011, 16:26

http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=42501

Ja 1 dagje, corrigeren is al duur zat :=
En meer tijd hadden we ook niet, Andy werkt op zaterdag.

Droog??????
Wij hebben hier al de hele dag storm, regen en ....... -:(- Niet eerlijk.
Zie pics KWB, was vanochtend zo erg dat we zelfs twijfelden of we wel zouden gaan.
Afbeelding
Aria_zz

Bericht door Aria_zz » zo 27 feb 2011, 17:18

Vandaag ook een droog dagje! Mooi zonnetje en al, heerlijk! We hebben weer wat bak werk gedaan, het nieuwe rode setje staat prachtig :)) Er kwam een ander, redelijk onbekend paard bij en dat was wel even moeilijk, maar was een goede oefening. Uiteindelijk liep hij toch erg mooi en met weinig hulp van mij. Trots op men beesie (ondanks dat hij toch weer wat verdikt is met al dat gras :P )

Ja heb erg genoten van de Horse Expo Jilly!
en ik denk idd dat je het een beetje kunt vergelijken met de Horse Event of een mine Equitana denk ik Ilona. En 3kwart is toch al best lang! Je traind er jezelf toch maar weer mooi mee ;)

Wat goed Viv! Dat is veel vooruitgang voor 1dagje dan. Je zult je er idd wel blauw aan betalen, heb gisteren gehoord dat zo'n 2daagse van Irwin 600euro is (er is er hier een in Brugge bij ons binnenkort) zou het interessant vinden, maar zoveel ga ik daar echt niet aan uitgeven!
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 27 feb 2011, 17:46

Wel fijn dat Kdies je weer voor de wagen heeft gestaan Viv. Dan amar een halve wereldreis maken, maar het is weer gelukt toch.

Ik heb ent mijn wilde merrie gezadeld en rondje dorp gedaan. Ze vond het prachtig, was redelijk braaf, maar krijst als een mager speenvarken/hitsige hengst als ze andere paarden ziet. Dikke nek erop en dribbelen maar. Ding spoort niet. Verder gaat ze wel een stuk beter lopen nu we de laatste tijd alleen buiten rijden en km-ers maken. Ze heeft in de bak dus meer moeite met het dragen van mijn dikke reet dan buiten :D
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
ing-1970

Bericht door ing-1970 » zo 27 feb 2011, 17:57

Weeeeeh |( ik wilde ook naar buiten vandaag,
hele dag binnen door gebracht.
Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » zo 27 feb 2011, 18:22

Je hebt niks gemist hoor ing :D Pokkeweer.
Afbeelding
Orion1996

Bericht door Orion1996 » zo 27 feb 2011, 19:17

Hier mistig end aardooor wat vochtig maar echte regen pas na 18u
Afbeelding
Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Amber_

Bericht door Amber_ » zo 27 feb 2011, 19:27

Wel fijn Viv, dat Diez weer voor kar heeft gestaan !

En ik ben weer in Luv met mijn Tootje, hij is echt braaf !! Op naar 2 April !

Happyness :D
Afbeelding
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
ing-1970

Bericht door ing-1970 » ma 28 feb 2011, 06:09

Glaasje op Orion? het regende hier ook de hele dag .
ziet er leuk uit Amber *o/*
Afbeelding
ing-1970

Bericht door ing-1970 » ma 28 feb 2011, 06:23

*o/* mijn ticker is ook gelukt.
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 28 feb 2011, 07:57

Ik wil je enthousiasme over je ticker niet bederven maar dat mag dus niet met foto. Ik had zelf in 2009 na de geboorte van Ferro ook zo eentje gemaakt met fotootje maar werd gelijk op de vingers getikt. Aan de ene kant jammer wat het is erg leuk maar ik snap de redenatie van de leiding van FW dat het irritant leest ook wel.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Nathalie

Bericht door Nathalie » ma 28 feb 2011, 08:02

hehehe..de drafbaan zou met P.C. zijn he en hoewel die kleine pootjes zich machtig snel kunnen bewegen (sneller dan het oog kan volgen, denk ik soms)...gaat het niet heel hard vergeleken met een groter peerd. Dat was het eerste dat me opviel toen ik voor het eerst met Cos ging draven voor de kar (had eerder alleen met shetten gereden)....wooohoooo dat gaat echt harder en de kinderen later achterop "jaaaaaaaaaaaaaaaaa...DIT is pas gaaf" :')

Cadiz weer voor de kar, zag er goed uit in je topic Viv...dat moet toch een opluchting zijn om het zo weer te zien? En wat een rotweer gisteren zeg, bah. Er was familie van Edgar op bezoek nog voor Liam's verjaardag en dacht een rondje dorp te doen met P.C. en Cayleigh en haar nichtje maar het heeft werkelijk alleen maar geregend.

Wie is jouw andere gele vriend Jilly? Ik heb nog steeds moeite om FW'ers aan hun fjorden te linken en als het er dan ook nog meer dan 1 wordt, schakelen mijn hersenen uit :P

Anna is dapper door het dorp gegaan, als ik door het dorp ga zit ik altijd duimpje te draaien dat er geen 1 gaat poepen, ik voel me daar dan altijd vervelend bij :o
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Plaats reactie