Ik weet niet of ik hier mee mag doen want ik heb meer een Fjinker dan een Fjord, tenminste ik heb hem nog niet maar ga hem zeer binnenkort ophalen. Ik heb Pistachio van bokker Vie gekocht en ben echt helemaal verlieft. Ik had eerst in december een andere fjord gekocht via een kennis van mijn vriend maar dat is een heel verhaal en zal ik als alle ellendige dingen die daaruit volgen zijn afgerond en jullie hebben interesse en een sterke maag nog wel eens vertellen.
Ik ben Madelon, 45 jaar. Samen met mijn vriend hebben wij 6 honden, 3 geiten en 1 prettig gestoorde mini shet. Deze staan allemaal aan huis (blokhut) en beleven wij dus ook erg veel plezier van. Vaak loopt alles gewoon los door elkaar en er loopt dus ook wel eens wat naar binnen wat dan niet weer echt de bedoeling is maar wel grappig.
Ik zal wat foto’s van Pistachio neerzetten deze zijn echter nog wel door Vie gemaakt (en handig gepikt van bokt) omdat ik gisteren wel mijn fototoestel bij me had maar van opwinding vergeten was foto’s te maken, blond zullen we maar zeggen.