aaaah + aaaah = uhoh + whoa!
- Nathalie1985
- Contacteer:
- Nathalie1985
- Contacteer:
Re: aaaah + aaaah = uhoh + whoa!
super commentaar bij de foto's !!! Leuk om ze zo te zien !
AAAAAAaaaah, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, oei!!!!
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wat een heerlijk stel zo samen 
Dat heb je leuk vast gelegd!
PS: het is "maar" 2½ uur rijden hoor

Dat heb je leuk vast gelegd!
PS: het is "maar" 2½ uur rijden hoor

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Leuk 2 spelende kleuters zeg.
Ik maak dit topic open, want ik ben fan van je topics zoals je inmiddels weet, en mijn eerste reactie wat serieus Aaaaaaaaaaaah
Mag die naast Ulvy? Hebbie Duo Peeeenottie 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

daar heb je De heer Prince charming weer. Ik vindt het zo'n leuk paardje. Lekker terror is hij ook. Ik had je foto's ook al gemist. Kan er zo heerlijk van genieten. Cos heeft het maar zwaar met hem, houd zn dag gevuld
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Haha prachtig
hoe die kunnen spelen.
Bij de eerste foto's zie ik echt een beetje Nono in het wit.
Die van mij kunnen dit ook zo lekker(maar dan heb ik natuurlijk geen camera bij de hand en dan heb je hem gepakt dan zijn zij weer gestopt.)
Soms heb ik weleens medelijde met die kleine maar die zijn zo donders vlug en die achterpootjes zitten dan aardig los en ze redden zich goed.
Het is prachtig om naar te kijken.

Bij de eerste foto's zie ik echt een beetje Nono in het wit.
Die van mij kunnen dit ook zo lekker(maar dan heb ik natuurlijk geen camera bij de hand en dan heb je hem gepakt dan zijn zij weer gestopt.)
Soms heb ik weleens medelijde met die kleine maar die zijn zo donders vlug en die achterpootjes zitten dan aardig los en ze redden zich goed.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
dank jullie weer voor de leuke reacties 

nah, waarom heb je dat niet eerder gezegd...dat is nagenoeg 'om de hoek'Heranda schreef:PS: het is "maar" 2½ uur rijden hoor

P.C. was immers eerst ook duo penotti met onze Rohan (die een luxe leven leidt in Belgie)...dacht dat jouw Ulvy kleiner was???DeeDee schreef:Mag die naast Ulvy? Hebbie Duo Peeeenottie
En P.C. z'n naam is al zo lang...al vind ik deze uitbreiding wel weer leuk..truus1970 schreef:daar heb je De heer Prince charming weer......

Met deze kleine hoef je geen medelijden te hebben hoor, hij zoekt dit namelijk meestal heel bewust op en is bijna altijd degene die begint!claudia schreef: Soms heb ik weleens medelijde met die kleine maar die zijn zo donders vlug en die achterpootjes zitten dan aardig los en ze redden zich goed.
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wat een super stel! 

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
mijn arme kinderhartje is geschokt!
erg groot aaah en dan whoe gehalte idd. Die ogen zien er soms echt eng uit haha

erg groot aaah en dan whoe gehalte idd. Die ogen zien er soms echt eng uit haha
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
We kunnen wel een keer bij elkaar om de koffieKalmiya schreef:nah, waarom heb je dat niet eerder gezegd...dat is nagenoeg 'om de hoek'Heranda schreef:PS: het is "maar" 2½ uur rijden hoor![]()

Ik kom alleen bij jou als je chocolade met hele hazelnoten bij de koffie hebt (of eigenlijk bij de thee want ik lust geen koffieHeranda schreef: We kunnen wel een keer bij elkaar om de koffie

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Haha die genieten samen en donderjagen samen haha. Ach en moet zeggen heb helemaal geen medelijden met Cos, weet hij ook eens hoe irritant hij was als jaarling. 

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Nog eisen ookKalmiya schreef:Ik kom alleen bij jou als je chocolade met hele hazelnoten bij de koffie hebt (of eigenlijk bij de thee want ik lust geen koffieHeranda schreef: We kunnen wel een keer bij elkaar om de koffie)

Wat betreft de koffie is mooi, die moet ik ook niet!
Het begint heel lief en dan zijn het 2 beesten geweldig om te zien 

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Geweldige foto's! Ook dit is weer een foto die mijn shettenhart sneller doet kloppen 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Aaaaagh wat een lieve koppies....
en wat een doerakken met z'n 2-en. Heerlijk om naar te kijken.
P.C's manen mogen weer groeien?

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

was hij zo'n boef dan? Ik vind Cos over het algemeen 1 van de meest zachtaardige paardjes die ik kenjanna schreef:Haha die genieten samen en donderjagen samen haha. Ach en moet zeggen heb helemaal geen medelijden met Cos, weet hij ook eens hoe irritant hij was als jaarling.

16 Oktober zijn ze nog 1 keer in een fjordenboog geknipt (aangezien ze toen aan een bixie-wedstrijd meededen en er niets mee te beginnen wasIlona schreef:Aaaaagh wat een lieve koppies....en wat een doerakken met z'n 2-en. Heerlijk om naar te kijken.