@Peertje: Wat stoer dat Peer zo braaf was op strand, wel koud hoor om nu te gaan !
@Viv: Het gaat vast helemaal goed komen met jullie rechtergalop als ik het zo hoor, gewoon geduld hebben.
Hier vinden wij bbqen ook heerlijk, maar om het nu te doen met deze temperaturen......
Gisteravond hadden Hein en ik weer voor het eerst wedstrijd sinds hij weg is geweest om te beleren voor de kar. We hadden niet echt de beste voorbereiding, gezien ik door die melanoom 2 weken niet heb kunnen rijden. Heb er 3x op gereden van de week, maar dat ging eigenlijk zo goed dat ik dacht probeer het gewoon. Het was een grote groep van 24 combinaties en hoopte ongeveer op de helft te eindigen. Met losrijden was Hein een beetje gespannen en druk, maar kon het redelijk laten afvloeien. In mijn proef bleef hij super te rijden, daar was ik al blij mee aangezien dat wel eens anders is geweest. Geen grote fouten, alleen wat kleine slordigheidjes. Bleken we gewoon 6e te zijn geworden met 192 punten

Dat was, en prijs en ons 10e winstpunt in de B!!!!!! Ik ben toch zo trots op mijn stoere vent!!