Oh, ik geniet zo van jullie reacties! Ik zit hier helemaal te glimmen.
Reinou@ We moesten weer even terug naar het begin maar dat ging wel iets sneller en aan het einde van de les had ik het idee het weer eventjes te pakken te hebben. Als mijn houding goed is krijg ik meteen de goede reactie van Vlin. Hij is mijn beste leermeester!
Bailey@ Vlin is idd een heerlijke pantoffel. Daarbij vindt hij het zelf ook zo lekker om gekroeld en geknuffeld te worden.
Deedee@ heerlijk die reactie!

Herken je het????
Megan @ ik probeer nu weer zoveel mogelijk buiten te rijden en elke week te lessen. Maar vandaag was alles weer zo hard bevroren dat ik het buiten niet aandurfde. We komen onderweg altijd zoveel diepe grote plassen tegen en dat zijn nou ijsbaantjes. Misschien morgen weer. En dan oefenen we buiten ook (als er geen enge kerels rond mijn voltetje staan zoals afgelopen vrijdag). Ik heb namelijk een plekje in het bos gevonden, een kruispunt van drie brede zandpaden waar ik heerlijk voltes kan rijden. Maar afgelopen vrijdag stond er een auto. Ik ging mijn voltes oefenen. Er stapte toen iemand uit de auto en die begon quasi bij mij de omgeving te bekijken. Hij kwam erg dicht bij me de hele tijd. Toen heb ik na een paar voltes Vlin maar de sporen gegeven en ben er in galop vandoor gegaan. Toen ik omkeek reed hij weg met zijn auto. Ik hou daar niet zo van. Ik ben toch maar helemaal alleen in dat grote bos.
Kristel@ ik vind Vlin ook knap alleen nu even wat minder met zijn grasbuikje. Maar dat gaat weer goed komen. Trouwens neef Beer ziet er ook goed getraind uit hoor!
Anne&Wendie@ waarom heb jij het lef niet. Jullie gaan zo goed!
ki-m-m-ie@ Zolang Claudia foto's maakt worden ze ook geplaatst. Moet ik gewoon doen en het niet eng vinden. Gelukkig zijn er meer die met iets meer moeite hun paardje beleren.
Thessa@ Dank je. Jij hebt me al verschillende keren zien zweten!!!
Olivia@ Gelukkig....ben niet de enige die door het vele buiten rijden de klassieke rijkunst niet volledig beheersen. Buiten rijden gaat ten koste daarvan. Je voelt je vrij en ontwikkelt zo je eigen vrije stijl. Het is ook zo heerlijk!
Vera@ Dank je wel. Hij oogt idd stoer maar is erg van het knuffelen. Vrijdag op stal had ik iemand aan de telefoon en toen stond hij zo lief met zijn neus in mijn hals warme lucht te blazen. Heerlijk warm want ik had het al zo koud. Net of hij dat voelde. (zal wel niet maar toch....)
Love-Jordy@ Het ziet er relaxed uit maar is het niet hoor!!! Af en toe moet ik Vlin gewoon even stil zetten om mijn rug weer in de goede houding te zetten en even op adem te komen. Maar áls het dan goed lukt.........heerlijk!