Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Re: Door weer, wind en regen, gaan onze C-tjes naar deel 9
Hebben die 2 niet stiekum een gedaante verwisseling ondergaan Anna? Cyra is de volbloed en Orion de koudbloed 

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Denk het wel ja Ilona 

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
haha orion, ken dat probleem, heerlijk zo'n dieren, je kunt er alles van verwachten. Bij ons is dat de haf en hildar die wisselen: hil een stuiter in de bak, braafste paard buiten, de haf net omgekeerd
Maar fijn toch, een rustige half-volbloed en een stuiter fjord, kun je stoer doen over dat je een volbloed heel goed in handen kunt houden

Maar fijn toch, een rustige half-volbloed en een stuiter fjord, kun je stoer doen over dat je een volbloed heel goed in handen kunt houden

Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Niet veel te melden hier, puppie was gister weer retebraaf aan de pessoa. Weer overgangetjes rechtergalop geoefend. Vandaag maggie weer ohz klooien.
Ik wil BBQ-en 
Wat een etter is die poownie van mij toch. Net gelongeerd met pessoa, is de rem natuurlijk weer defect en het gaspedaal blijft steeds hangen. Das momenteel ook het probleem met rijden, alles moet hard hard en nog veeeeul harder. Gek dier moet geloof ik is met Kdiesje praten over hoe je je netjes gedraagd aan de longeerlijn

Wat een etter is die poownie van mij toch. Net gelongeerd met pessoa, is de rem natuurlijk weer defect en het gaspedaal blijft steeds hangen. Das momenteel ook het probleem met rijden, alles moet hard hard en nog veeeeul harder. Gek dier moet geloof ik is met Kdiesje praten over hoe je je netjes gedraagd aan de longeerlijn

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Misschien nog een beetje te vroeg in het seizoen maar ik wil ook wel.Orion1996 schreef:Ik wil BBQ-en
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

de plantjes in de tuin krijgen alweer knopjes ,maar nu bbq is nog iets te koud hoor.
Vandaag leer lesje gehad,en Corner leert snel.
probleem was,dat elke keer ik maar iets been gaf,meneer wilde gaan draven,
opgelost met in draf dan maar kleine cirkels maken totdat hij weer in stap ging.
Na de les kon hij zonder te draven mijn been druk accepteren
Is het al zaterdag!!!
Vandaag leer lesje gehad,en Corner leert snel.
probleem was,dat elke keer ik maar iets been gaf,meneer wilde gaan draven,
opgelost met in draf dan maar kleine cirkels maken totdat hij weer in stap ging.
Na de les kon hij zonder te draven mijn been druk accepteren

Is het al zaterdag!!!
Peer is nu met zijn grote vriend Tobias lekker op het strand!
Even snel een fototje van ze gemaakt op de parkeerplaats:

Even snel een fototje van ze gemaakt op de parkeerplaats:

Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Wauw wat stoer 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden

Fijn dat je les goed ging Inge!

Nou idd.. Ik wil ook nog naar het strand met Tootje 
Ik doe met Tootje mee weer aan IndoorLisse, in Maart, PaardenHoog. Spannend

Ik doe met Tootje mee weer aan IndoorLisse, in Maart, PaardenHoog. Spannend

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Winterbbq is ook gezellig 
Oh wat leuk ML! Wat voor ras is z'n vriend? Ziet er iets stevig uit, beledig ik hem als ik denk dat het een trekpaard is?
Ik wil ooook naar het strand, maar alles is zo ver! Maar volgens mij zijn sommige stukken NL'se kust nog dichter dan de Belgische voor ons.

Oh wat leuk ML! Wat voor ras is z'n vriend? Ziet er iets stevig uit, beledig ik hem als ik denk dat het een trekpaard is?

Ik wil ooook naar het strand, maar alles is zo ver! Maar volgens mij zijn sommige stukken NL'se kust nog dichter dan de Belgische voor ons.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wat leuk Amber! Komen we je weer aanmoedigen! 
Tobias is inderdaad een trekpaard! Zo uit mijn hoofd een Ardenner?! Erg leuk beest! Peer is helemaal verliefd op hem in ieder geval! Ze zijn samen het 'wij-zijn-koudbloeden-clubje' tussen alle KWPNers bij ons op stal.
Robbert is nog niet thuis, maar hij belde net dat ze het erg leuk hebben gehad, Peer vrolijk, maar erg braaf was en zelfs tot op zijn buik de zee in is geweest!

Tobias is inderdaad een trekpaard! Zo uit mijn hoofd een Ardenner?! Erg leuk beest! Peer is helemaal verliefd op hem in ieder geval! Ze zijn samen het 'wij-zijn-koudbloeden-clubje' tussen alle KWPNers bij ons op stal.

Robbert is nog niet thuis, maar hij belde net dat ze het erg leuk hebben gehad, Peer vrolijk, maar erg braaf was en zelfs tot op zijn buik de zee in is geweest!

Claudia dat is zeker iets om trots op te zijn !!!
Ik zag een mooie foto van Tootje het is echt een lekker ding
Peertje hoe staat het met het nieuwe paardje ?
Zag een leuke foto van Tobias en Peer
Jeetje Orion dat is wel lastig dat het zón stuiterbal is !!
Met Hummer gaat het goed , heb hem zijn rust even lekker gegunt na de uitslag over zijn lever en begonnen met het suplement en sinds 2 weken weer rustig opgepakt. Hij loopt een stukje lekkerder dan eerst maar meneer moet echt meer tempo gaan krijgen , ik longeer nu ook met dubbele lijnen zodat hij zijn achterhand gaat gebruiken want die is veel te slap.
Ik zag een mooie foto van Tootje het is echt een lekker ding

Peertje hoe staat het met het nieuwe paardje ?
Zag een leuke foto van Tobias en Peer

Jeetje Orion dat is wel lastig dat het zón stuiterbal is !!
Met Hummer gaat het goed , heb hem zijn rust even lekker gegunt na de uitslag over zijn lever en begonnen met het suplement en sinds 2 weken weer rustig opgepakt. Hij loopt een stukje lekkerder dan eerst maar meneer moet echt meer tempo gaan krijgen , ik longeer nu ook met dubbele lijnen zodat hij zijn achterhand gaat gebruiken want die is veel te slap.
Hummer ziet er goed uit! Is hij zo groot
?
!
Super ook dat ze zo braaf waren !

Wauw wat leukPeertje schreef:Wat leuk Amber! Komen we je weer aanmoedigen!

Super ook dat ze zo braaf waren !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Ik stel een BBQ op het strand voor met een strand rit
daar heb ik erg veel zin in. (maar misschien vriezen we dan een beetje dood haha)
En dat gaat mogelijk worden ook we hebben een trailer!!! een hele goeie. Nu kunnen we die 10km naar het strand ook in de winter doen!
wat fijn ing! jullie gaan duidelijk vooruit dan
peertje, leuke foto! super dat hij al zo rustig was op strand, de meeste worden helemaal gek de eerste keer (Hildar was ook een poepje de eerste keer, en ik maar zitten wachten op de rengalop en we gingen niet vooruit
)
Waw Amber, van plan om te winnen waarschijnlijk?
Hoi dees, wat een mooie fjord is Hummer! wel grappig die lange stukjes haar, en hij heeft schof!
hier lekker gaan dressuren, Hildar langzaam aan het verbeteren voor aan de teugel, maar wat is hij opstandig! hij had ook veel teveel energie, dat in de stal staan moet maar snel gedaan zijn, als het eidelijk stopt met regenen.

En dat gaat mogelijk worden ook we hebben een trailer!!! een hele goeie. Nu kunnen we die 10km naar het strand ook in de winter doen!
wat fijn ing! jullie gaan duidelijk vooruit dan
peertje, leuke foto! super dat hij al zo rustig was op strand, de meeste worden helemaal gek de eerste keer (Hildar was ook een poepje de eerste keer, en ik maar zitten wachten op de rengalop en we gingen niet vooruit

Waw Amber, van plan om te winnen waarschijnlijk?

Hoi dees, wat een mooie fjord is Hummer! wel grappig die lange stukjes haar, en hij heeft schof!
hier lekker gaan dressuren, Hildar langzaam aan het verbeteren voor aan de teugel, maar wat is hij opstandig! hij had ook veel teveel energie, dat in de stal staan moet maar snel gedaan zijn, als het eidelijk stopt met regenen.
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Dat stellen we maar uit tot de zomer dan toch?
Volgens mij snakt iedereen hier naar het voorjaar.
Volgens mij snakt iedereen hier naar het voorjaar.
Nou ik anders wel idd, hup kom mar op met die blaadjes aan de bomen 
BBQ.... watjes wij BBQen ook gewoon in de winter hoor, geen probleem
Gisteravond weer eens in het donker gereden in de bak (naja met baklicht dan), dat was wel weer ff spannend vond kdies als je ingehaald wordt door je eigen schaduw hihihi. Hij had het tempo er goed op zitten. Maar hij liep er lekker doorheen.

BBQ.... watjes wij BBQen ook gewoon in de winter hoor, geen probleem

Gisteravond weer eens in het donker gereden in de bak (naja met baklicht dan), dat was wel weer ff spannend vond kdies als je ingehaald wordt door je eigen schaduw hihihi. Hij had het tempo er goed op zitten. Maar hij liep er lekker doorheen.
Dank jullie wel 
Amber Hummer is 1.47.
Aria zijn benen en hoofd mocht ik niet scheren hahaha maar had zoiets van nou ja wat maakt het ook uit dan krijgt hij ook geen koude benen
. Hij heeft inderdaad iets schoft.
Viv leuk is dat he dat ze het idee hebben dat ze achterna gezeten worden , Hummer vind het eng als we buiten rijden en hij hoort zijn eigen stappen in een echo dan kijkt hij steeds achterom hahaha.
Dinsdag komt Peter van MR Ed een nieuw zadel aanpassen ben heel benieuwd heb nu een wintec 500 dressuur van 1,5 jaar oud maar die ligt niet helemaal lekker en ik vind hem zelf ook niet lekker zitten.

Amber Hummer is 1.47.
Aria zijn benen en hoofd mocht ik niet scheren hahaha maar had zoiets van nou ja wat maakt het ook uit dan krijgt hij ook geen koude benen

Viv leuk is dat he dat ze het idee hebben dat ze achterna gezeten worden , Hummer vind het eng als we buiten rijden en hij hoort zijn eigen stappen in een echo dan kijkt hij steeds achterom hahaha.
Dinsdag komt Peter van MR Ed een nieuw zadel aanpassen ben heel benieuwd heb nu een wintec 500 dressuur van 1,5 jaar oud maar die ligt niet helemaal lekker en ik vind hem zelf ook niet lekker zitten.