Hier alle weetjes over onze G-tjes!
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
Re: Hier alle weetjes over onze G-tjes!
welkom jestek!
ik ga met de rest mee, ze redden zich wel hoor die noorse ijsprinsen en prinsessen.
ik merk dat die van mij helemaal in hun element zijn bij wat kouder weer.
ik ga met de rest mee, ze redden zich wel hoor die noorse ijsprinsen en prinsessen.
ik merk dat die van mij helemaal in hun element zijn bij wat kouder weer.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Welkom Jestek!
Ik vraag me af hoe het met Daulann gaat...
Soms baal ik er zo van dat hij zo ver weg staat!
Wil ook een leuke en hechte band met mijn kleine paardje, maar hem ook een goede start in het leven geven...
Eigenlijk zouden we rond de feestdagen naar Balloo rijden, maar met de sneeuw en ijs is dat niet gelukt.
Komende tijd zie ik het er ook al niet van komen... Even een Gtjes (of Dtjes in mijn geval) dip.
Ik vraag me af hoe het met Daulann gaat...

Wil ook een leuke en hechte band met mijn kleine paardje, maar hem ook een goede start in het leven geven...
Eigenlijk zouden we rond de feestdagen naar Balloo rijden, maar met de sneeuw en ijs is dat niet gelukt.
Komende tijd zie ik het er ook al niet van komen... Even een Gtjes (of Dtjes in mijn geval) dip.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Vandaag ging het weer helemaal goed met Guuske, geen gekke fratsen en liep netjes mee.
Ik wilde ze eigenlijk poetsen als ze van de wei af kwamen maar het had hier zo hard geregend en gehageld dat ze helemaal nat waren.
Guuske ging uitgebeid liggen rollen in zijn verse zaagsel. Hij zag eruit, blubber met wit zaagsel.
Ik wilde ze eigenlijk poetsen als ze van de wei af kwamen maar het had hier zo hard geregend en gehageld dat ze helemaal nat waren.
Guuske ging uitgebeid liggen rollen in zijn verse zaagsel. Hij zag eruit, blubber met wit zaagsel.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Guuske wist niet wat hij wilde, Geel, nee bruin!! Nee, toch weer geel!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- cowgirlwillie
- Contacteer:
haha ik heb gisteren wel gepoetst. en wat vond ze het lekker.
ik had de paardjes gewoon los in hun stal, Maar Géline bleef keurig stil staan. Netjes achterwaarts of schikken als ik dat wilde en verder geen stap.
ik kon haar overal borstelen. toen Lyn besloot weer naar buiten te gaan bleef Géline keurig bij mij staan, ik kon gewoon doorgaan.
Intussen haar plekje ook gevonden, Lynda geniet als je haar op de schoft of in de manenkam krabbelt, maar Géline vond het achter haar oren heeeerlijk.
Koppie ging steeds schuiner, ze leunde opzij viel bijna om! hahaha
Heerlijk genoten van mijn kroeldozen.
ik had de paardjes gewoon los in hun stal, Maar Géline bleef keurig stil staan. Netjes achterwaarts of schikken als ik dat wilde en verder geen stap.
ik kon haar overal borstelen. toen Lyn besloot weer naar buiten te gaan bleef Géline keurig bij mij staan, ik kon gewoon doorgaan.
Intussen haar plekje ook gevonden, Lynda geniet als je haar op de schoft of in de manenkam krabbelt, maar Géline vond het achter haar oren heeeerlijk.
Koppie ging steeds schuiner, ze leunde opzij viel bijna om! hahaha
Heerlijk genoten van mijn kroeldozen.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Digai wordt graag op zijn borst gekriebeld!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- cowgirlwillie
- Contacteer:
das ook heerlijk natuurlijk. leuk als ze echt hun eigen plekjes hebben
Gerda heeft ook van die plekjes
Ze wordt graag gekriebeld achter haar oor, onder haar nek en op haar borst, dan gaat gelijk dat snoetje weer omhoog

Ze wordt graag gekriebeld achter haar oor, onder haar nek en op haar borst, dan gaat gelijk dat snoetje weer omhoog

:¨·.·¨:
`·. Gerda (Odin x Anton) ♥
Heb vandaag draakje weer alleen samen met nono naar de wei gebracht en hij heeft zich netjes gedragen. Hij heeft mijn adviezen toch ter harte genomen.
Ik heb hem net even staan poetsen maar , mijn god wat een haar komt daar af.
Zelfs Nono , die altijd laat in de rui is , verhaart als een idioot.
Zullen we dan geen winter meer krijgen????? (van mij mag het)
Ik heb hem net even staan poetsen maar , mijn god wat een haar komt daar af.
Zelfs Nono , die altijd laat in de rui is , verhaart als een idioot.
Zullen we dan geen winter meer krijgen????? (van mij mag het)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Is het geen winter dan?? Man wat had ik het g*dsgruwelijk koud gisteren op de bok met menles!!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- cowgirlwillie
- Contacteer:
ik vind het ook nog koud zat! maar met die zon erbij en fluitende vogels krijg je toch al een beetje lentegevoel.
Stefje wat heb jij een gave profielfoto zeg! is dat met je Gtje Gerda?
Stefje wat heb jij een gave profielfoto zeg! is dat met je Gtje Gerda?
@cowgirlwillie: Ja dat is met Gerda
Alweer een tijdje terug, maar ben erg blij met deze foto! Hij hangt binnenkort ook op canvas in m'n nieuwe kamer. 

:¨·.·¨:
- cowgirlwillie
- Contacteer:
dat zal mooi staan!
Als het goed is hebben Gino en Ferro vandaag voor het laatst gezelschap van Giant. Het is de bedoeling dat hij morgen wordt opgehaald.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ze moeten nog een week langer in het gezelschap van Giant vertoefen, ophalen gaat niet lukken dit weekend.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Hebben die mensen geen vervoer?
Vandaag ben ik naar Dragan geweest. De virus was uit de groep en ze stonden er allemaal weer gezond bij. Wat is Draak een heerlijke knuffel. Guus trouwens ook, die dwong lekker wat gekriebel af. Liefst met borstel
Dragan ook, hij blijft lekker staan voor de poetsbeurt. Lies is niet zo'n mega tut dus dan is dit wel heel leuk 
Vandaag ben ik naar Dragan geweest. De virus was uit de groep en ze stonden er allemaal weer gezond bij. Wat is Draak een heerlijke knuffel. Guus trouwens ook, die dwong lekker wat gekriebel af. Liefst met borstel

Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat fijn dat je weer naar je mooie rooie donder bent geweest! Heb je nog foto's gemaakt?
Gwynna is ook zo'n enorme vrijdoos. Zal nog eens vragen of iemand er een filmpje van kan maken, het is echt niet normaal
Ze doet het trouwens super zonder mama! Ze kon het sowieso al erg goed vinden met Karlien, dus dat scheelt natuurlijk enorm. Karlien vindt Gwynna's behoefte aan fysiek contact wel eens iets te veel van het goede, maar dat laat ze gelukkig op een vrij relaxte manier merken 
Gwynna is ook zo'n enorme vrijdoos. Zal nog eens vragen of iemand er een filmpje van kan maken, het is echt niet normaal

Met Gio gaat het ook steeds beter, lekker ravotten met Fjordy. Echt leuk om te zien.. Hij werd vandaag wel even té brutaal
, Hij hing boven in mijn nek toen ik de hooinetten aan het slepen was! Toen heeft hij wel even een schup gehad . Daarna wilde hij eigenlijk niks meer van me weten.
Dan kan hij er mooi even over na denken haha.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Klinkt haast alsof dat een zware klus isAnita45 schreef:Ze moeten nog een week langer in het gezelschap van Giant vertoefen, ophalen gaat niet lukken dit weekend.

Hier sinds gister weer een Gtje minder in 'ons' bezit...nja, hij staat er nog maar is feitelijk verkocht. Eigenaresse meld zich hopelijk snel hier

Geluk is de vrucht van intens werk
Haha, ja. Gino's staart wordt nu ook nog even aangevreten en daar baal ik van.Bella schreef:Klinkt haast alsof dat een zware klus isAnita45 schreef:Ze moeten nog een week langer in het gezelschap van Giant vertoefen, ophalen gaat niet lukken dit weekend.
Geloof dat de auto dienst weigerde en dan kom je niet ver.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco