Hij staat bij mij idd alleen met mannen op het land, dus dat moet geen problemen geven. Ze zijn goed gewaagd aan elkaar. Ben alleen bang dat hij evt uitbreekt als er een merrie langsloopt. Als hij alleen maar gek gaat racen vind ik het ook niet zo n ramp. Hij moet niet gaan springen. Dan haal ik in mijn hoofd dat je van die hengstenweides hebt met omheining van 2 meter hoog..nou de mijne is schat ik 150cm hoog..
Zo hoog zijn de castratie kosten ook weer niet hoor

, 200euro. Liggend in de wei, komen twee veeartsen van de sterkliniek. Dat heb ik allemaal opgevraagd.
Ben dr nog niet over uit. Maar onze adoptieprocedure kost bijna het
100-voudige van die castratie en we moeten ook nog dat wel nu gaan betalen..
Maar mocht het voor Gandhi zelf consequenties hebben, doe ik het dit jaar. Mocht het nou echt geen fluit uitmaken, dan doe ik het volgend jaar. Mits hij te handhaven blijft. Merk dat hij wel last gaat krijgen van zijn hormonen, maar naast mij is luisterd hij nog altijd. Ook al loopt hij te showen (staart recht de lucht in dansend op zijn plaats) naast me, hij blijft netjes naast me. Dan mag hij van mij best showen. Zolang hij doet wat ik vraag is er niets aan de hand.
Gaat hij echt hier doorheen, of gaat bv bijten oid dan wil ik hem dit jaar laten helpen. Vind ook dat ik alle aandacht voor hem dan moet hebben, en niet onderweg in een vliegtuig naar de andere kant van de wereld als hij zijn balletjes kwijt raakt aan de kiwiplukker

Wil zelf de wond in de gaten kunnen houden.
Met die drie heren gaat het goed hoor, ze dekken elkaar..sja. dat blijven die 2 shetters ook wel doen als Gandhi geholpen is. En zolang het alleen bij elkaar is, boeit mij dat niet zoveel.
Ik vind het lastig, als we het nu doen hebben we het maar gehad..maar hij is niet vervelend naar mensen toe. Dus kan op zich geen kwaad om nog een jaartje te wachten.
Al heb ik wel eens gelezen dat dan de risicos op complicaties wat groter worden ivm dat ze moeilijker bij de zaadstrengen kunnen.