Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Re: Hier alle weetjes over onze G-tjes!
Digai laat ook alles braaf toe, maakt nergens een probleem van.. Lekker makkelijk!!
Wat heeft Dragan toch een gaaf kleurtje!! Ga je hem eerst lang laten groeien, voor het gemakje?
Digai zijn manen groeien niet zo snel, geloof dat ik ze nu 3 keer heb geknipt ofzo en hij heeft een mooi stevig boogje..
Guuske dus ook al lekkerbraaf, dat ze even springen is niet zo gek natuurlijk..
Wat heeft Dragan toch een gaaf kleurtje!! Ga je hem eerst lang laten groeien, voor het gemakje?
Digai zijn manen groeien niet zo snel, geloof dat ik ze nu 3 keer heb geknipt ofzo en hij heeft een mooi stevig boogje..
Guuske dus ook al lekkerbraaf, dat ze even springen is niet zo gek natuurlijk..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dragan vind ik echt zo'n mooi dier! Jammer van die staart maar dat groeit wel weer aan.
Verharen jullie G-tjes ook zo erg? Ik ben echt super lang bezig geweest om Gerda te poetsen, er komt zo ontzettend veel haar uit..
Ze is zo lief, qua gedrag echt super rustig en ze leert mega snel, ze kan al voetjes geven al sta ik voor haar en ze loopt (eindelijk) niet meer over me heen
Ik had ook foto's gemaakt van de week maar ben het kabeltje van m'n camera kwijt..
Verharen jullie G-tjes ook zo erg? Ik ben echt super lang bezig geweest om Gerda te poetsen, er komt zo ontzettend veel haar uit..
Ze is zo lief, qua gedrag echt super rustig en ze leert mega snel, ze kan al voetjes geven al sta ik voor haar en ze loopt (eindelijk) niet meer over me heen

Ik had ook foto's gemaakt van de week maar ben het kabeltje van m'n camera kwijt..

:¨·.·¨:
`·. Gerda (Odin x Anton) ♥
`·. Gerda (Odin x Anton) ♥
Verveelde me vanmiddag dus heb even weer lekker geknuffeld met Gjendra en heb ook wat
gemaakt .
Voorpluk gaat goed!

Haaaaaaarbal

Lekkere billen

En de laatste, ze denkt nog steeds goed om de inwendige Fjord

Voorpluk gaat goed!

Haaaaaaarbal

Lekkere billen

En de laatste, ze denkt nog steeds goed om de inwendige Fjord

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ze heeft zo'n wijs koppie, Annemarie. Echt lief.
@Es, ja voor het gemak laat ik ze groeien hoor. Hahaha. Misschien in de zomer dat de schaar er radicaal in gaat.
Dragan was nog niet in de rui overigens.
Lies begin iéts.
@Es, ja voor het gemak laat ik ze groeien hoor. Hahaha. Misschien in de zomer dat de schaar er radicaal in gaat.
Dragan was nog niet in de rui overigens.
Lies begin iéts.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Denk dat Guusje een fjord met lange manen wordt hoor, wat een drama, dat zwarte is zóóó breed. Precies als bij Marloes.
Vanmorgen bij de veulens geweest, wat een leuk groepje. Gjendra komt even kijken wie we zijn en gaat dan snel weer eten. Daulann was ook niet echt knuffelig. Ik ben zelf wel weg van het karakter van Gulfoss, lieverd. Ghandi en Giovanni zijn ook lief. En Guusje natuurlijk het allerliefst
. Geke wordt ook steed makkelijker. We hebben even een touw aan haar halster gedaan en haar vast gehouden. Een paar weken geleden schrok ze zich nog lam als ik haar op haar hals klopte. Ze went er nu aan. Blijf Geke erg leuk vinden. Gentle wordt ook steeds liever, niet meer zo bazig. We hebben genoten bij de veulens, maar het was een hele onderneming om er te komen, wat een glad bospad
Vanmorgen bij de veulens geweest, wat een leuk groepje. Gjendra komt even kijken wie we zijn en gaat dan snel weer eten. Daulann was ook niet echt knuffelig. Ik ben zelf wel weg van het karakter van Gulfoss, lieverd. Ghandi en Giovanni zijn ook lief. En Guusje natuurlijk het allerliefst

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Gjendra is wel echt van het eten ja. Geen wonder oko dat ze nog geen gram is afgevallen sinds het spenen. Zondag wilde ze wel even lekker knuffelen en tutten. Maar net haar mam, eten gaat voor
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
ze is bij ons niet echt aanhankelijk, in het begin wel. Nu eet ze liever
Ze gaat steeds meer op Nisko lijken zeg, qua hoofd. Eigenlijk blijven alleen Guusje, Giovanni en Geke steeds bij ons staan aandacht trekken, de rest gaat al vrij snel eten.

Baranna 13-5-2006
Nou, meneer vond biks al niet om over naar huis te schrijven, wortels vindt hij ook niet veel aan.. Na gisteren de kennismaking te hebben gehad begon hij er vandaag wel aan tegelijk met de rest, maar hij hield het al snel voor gezien en ging verder met zijn hooitjes..
Verder had hij ineens een snee in zijn been. Niet diep ofzo, mocht er ook wel aan zitten, maar niet van harte. Hoe hij het heeft gedaan, Joost mag het weten..
Verder ontdekte ik bij hem vandaag ook al wat losse haartjes.
Verder had hij ineens een snee in zijn been. Niet diep ofzo, mocht er ook wel aan zitten, maar niet van harte. Hoe hij het heeft gedaan, Joost mag het weten..
Verder ontdekte ik bij hem vandaag ook al wat losse haartjes.
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Guuske vindt zijn brokken juist heerlijk. Ik moet Nono echt vastzetten omdat die anders alles op vreet.
Guuske wordt groot en baldadig maar verder wel een schat.
Loopt makkelijk met me mee als we naar de wei gaan, vindt kliko's wel heul gevaarlijk.
Hij is ook goed in de rui.
Guuske wordt groot en baldadig maar verder wel een schat.
Loopt makkelijk met me mee als we naar de wei gaan, vindt kliko's wel heul gevaarlijk.
Hij is ook goed in de rui.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Dat vind ik dan ook zo raar aan Digai. Het is ook niet dat hij het niet kent en dus niet snapt dat het lekker is.. Hij neemt een paar hapjes en dan gaat hij verder met zijn hooi.. Zo niet zijn moeder!!
Slobber vind hij trouwens wel lekker geloof ik, heb dat een poos geleden eens geprobeerd..
Slobber vind hij trouwens wel lekker geloof ik, heb dat een poos geleden eens geprobeerd..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Fatoush is ook niet zo'n liefhebber van brok hoor...Slobber vindt hij heerlijk.
Baranna 13-5-2006
Terwijl Gio nu zijn brokjes zo naar binnen duwt 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Heeft ie dat meer van paps..die begint ook gerust aan het kuil als hij zijn brokken nog in de bak heeft liggenEsther schreef:Dat vind ik dan ook zo raar aan Digai. Het is ook niet dat hij het niet kent en dus niet snapt dat het lekker is.. Hij neemt een paar hapjes en dan gaat hij verder met zijn hooi.. Zo niet zijn moeder!!

Geluk is de vrucht van intens werk
Niet genetisch?? Hihi.. Hij heeft het zeker niet van zijn moeder!! Die eet alles, onze kleine kliko!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
ehm, herstel.. Digai heeft de smaak van worteltjes nu toch te pakken, hihi..
Ik gaf de paarden vanmiddag hun eten en allemaal wat worteltjes erbij. Digai ging zoals gebruikelijk lekker zijn hooi eten en keek niet om naar zijn brokjes of worteltjes. Ik stond nog even te kijken en toen hoorde ik ineens een gekraak achter me, meneer had een hap genomen en die smaakte naar meer, hihi.. Heeft meteen zijn bult hooi onderzocht of er meer was..
Ik gaf de paarden vanmiddag hun eten en allemaal wat worteltjes erbij. Digai ging zoals gebruikelijk lekker zijn hooi eten en keek niet om naar zijn brokjes of worteltjes. Ik stond nog even te kijken en toen hoorde ik ineens een gekraak achter me, meneer had een hap genomen en die smaakte naar meer, hihi.. Heeft meteen zijn bult hooi onderzocht of er meer was..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Joh opeens hebben ze zoiets door.
Ik vraag me af op het virus al uit de groep is. Zal nog niet.. Misschien dat ik het red om komende zaterdag te gaan kijken.

Ik vraag me af op het virus al uit de groep is. Zal nog niet.. Misschien dat ik het red om komende zaterdag te gaan kijken.
Heerlijk allemaal opdringerige veulens met giga snottebellen!! Bij Bente in het groepje heerste het toen ook, yak, vooral Bodo en Benz hadden superveel snot, kwamen gewoon van die bellen uit de neusgaten die dan kapot sprongen, ieh!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Hahaha, hier dus ook en idd. Ze dringen zich op waardoor je al het groen maar probeert te ontwijken.
We waren Dragan aan het poetsen en 3min later komt er een vriendje z'n neus aan hem afvegen. Tsja..dan krap je jezelf maar eens achter de oren
We waren Dragan aan het poetsen en 3min later komt er een vriendje z'n neus aan hem afvegen. Tsja..dan krap je jezelf maar eens achter de oren

Ik hoop eigenlijk zaterdag weer even naar Dragan te kunnen. We krijgen morgen een nieuwe auto dus misschien dat ik pa zo gek kan krijgen om er naar toe te rijden. 

Binnenkort zijn we ons logeer G-tje weer kwijt. Zodra er een ander plekje en een trailer geregeld is gaat hij ons verlaten.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco