smeer tussen uiers
Re: smeer tussen uiers
Hier is het bijna altijd smeer, van dat hele vieze plakspul wat onwijs stinkt, bah!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Heeft ze die vieze benen niet door een hengstigheid. Misschien in combinatie met een flinke staart.Tamara schreef:meestal is het idd wel hard, zodat je er plakjes af kan krabben, maar het is nu best vloeibaar,haha. Ik zal er eens een baby doekje tussendoor halen. Was me nog nooit opgevallen dat ze ook vieze benen er van had.
Alies heeft echt een vieze staart en haar benen ook wat wanneer ze hengstig is.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Mijn vorige merries hadden dat idd. ook. Soort van huidsmeer in het vouwtje tussen de tepels. Reya vond het wel lekker als ik dat weghaalde maar reageerde altijd heel fel als ze er dan aan rook. Dan begon ze te gillen en kon je een trap met een voorbeen verwachten .... wat teveel mannelijke hormonen denk ikReinou schreef:Woudina vindt het altijd heerlijk als je daar een beetje gaat pulken, van Damaris kon ik direct een trap terug verwachten![]()
Mocht je Karev trouwens ooit nog eens flemen op commando willen leren, dan moet je haar na het pulken even aan je handen laten snuffelen. Werkt gegarandeerd

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
@charret, nee, als ze echt vieze hengstigheid benen heeft, kan ik dat wel zien. Het waren echt 2 plekjes van ong 4 cm lang, op het binnen achter been, ter hoogte van het ''dijbeen'' zegmaar
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!