smeer tussen uiers

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Esther

Re: smeer tussen uiers

Bericht door Esther » zo 02 jan 2011, 20:44

Hier is het bijna altijd smeer, van dat hele vieze plakspul wat onwijs stinkt, bah!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Charret

Bericht door Charret » do 06 jan 2011, 22:32

Tamara schreef:meestal is het idd wel hard, zodat je er plakjes af kan krabben, maar het is nu best vloeibaar,haha. Ik zal er eens een baby doekje tussendoor halen. Was me nog nooit opgevallen dat ze ook vieze benen er van had.
Heeft ze die vieze benen niet door een hengstigheid. Misschien in combinatie met een flinke staart.
Alies heeft echt een vieze staart en haar benen ook wat wanneer ze hengstig is.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Megan

Bericht door Megan » vr 07 jan 2011, 15:29

Reinou schreef:Woudina vindt het altijd heerlijk als je daar een beetje gaat pulken, van Damaris kon ik direct een trap terug verwachten ~~}>
Mocht je Karev trouwens ooit nog eens flemen op commando willen leren, dan moet je haar na het pulken even aan je handen laten snuffelen. Werkt gegarandeerd :+
Mijn vorige merries hadden dat idd. ook. Soort van huidsmeer in het vouwtje tussen de tepels. Reya vond het wel lekker als ik dat weghaalde maar reageerde altijd heel fel als ze er dan aan rook. Dan begon ze te gillen en kon je een trap met een voorbeen verwachten .... wat teveel mannelijke hormonen denk ik _/-o_
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » vr 07 jan 2011, 17:18

@charret, nee, als ze echt vieze hengstigheid benen heeft, kan ik dat wel zien. Het waren echt 2 plekjes van ong 4 cm lang, op het binnen achter been, ter hoogte van het ''dijbeen'' zegmaar
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Plaats reactie